Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 771
  • 925

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Postista tuli kutsu saapua seuraamaan jalkapallo-ottelua, jossa Muurisen pojat ottavat mittaa Serbia ja Montenegrosta. Tilaisuuden emäntänä toimii Viivi A, joten ehkäpä paikalle voi raahautuakin...
 

Junskeri

Jäsen
Hieno ketju! :D

- Pelaan joukkueessa, joka voitti turnauksen Saksassa kuukausi sitten
- Olin kyseisen joukkueen kapteeni
- Voitin kyseisen turnauksen pistepörssin
- Olen 88-syntyneiden maajoukkueryhmässä
- Mun vieressä nukkuu just maailman ihanin tyttö :)
- Tänään oli koulussa lukukauden viimeinen koe
sekä:
- Minulla oli kerran opit (+o) #Jatkoaika -kanavalla IRCnetissä ;)
 
Viestin lähetti Junskeri

- Mun vieressä nukkuu just maailman ihanin tyttö :)

Mitä h#lv#ettiä, vaimonhan piti mennä työkavereiden kanssa ulos syömään. Kiitos kun kerroit, tästä puhutaan vielä...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vene saatiin vihdoin vesille, huomenna Westend-Korkeasaari legi edessä...toivottavasti sää pysyy samanlaisena=tuulista&aurinkoa.

Vähän mua vituttaisi jos mä joutuisin mätänemään jossain koulussa/duunissa köyhälistömaakrapujen seassa kun samaan aikaan voi purjehtia ulapalla.

Navigare necesse est
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo


Vähän mua vituttaisi jos mä joutuisin mätänemään jossain koulussa/duunissa köyhälistömaakrapujen seassa kun samaan aikaan voi purjehtia ulapalla.


varjo, nää opiskelijat ovat niin stressaantuneita tässä vaiheessa, että ei ne jaksa kiinnostua sun provoista tai mun pilkkuvirheistä.
Kuitenkin, tai juuri sen takia, tai peräti itse itseäni korostaen (huoh) toivotan varjolle ja sun kompassille oikein hyvää kesää!
Virtuaalikavereita kuitenkin, oder nicht?
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Nännimäinen
Mitä h#lv#ettiä, vaimonhan piti mennä työkavereiden kanssa ulos syömään. Kiitos kun kerroit, tästä puhutaan vielä...

Otetaanpa suoraan yhteys myös poliisiin. Alaikäisiin sekaantuminen on pahasta, tyttö todennäköisesti liian nuori naimisiin. Mikäli -88 syntyneellä kaverilla ei ole hirveästi vanhempaa tyttöä :)
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Junskerin yksinkertainen selitys :
Atk - luokka +
kevätaurinko +
kevätväsymys =
tyttö nukkuu viereisen koneen ääressä koulussa .

Helppoa .
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Meiämpäs isillä onki audi quattro A8 4,2 litrasella koneella..

Iteltäni löytyykin sitten kivikautinen volkkari..
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti varjo
vene saatiin vihdoin vesille, huomenna Westend-Korkeasaari legi edessä...toivottavasti sää pysyy samanlaisena=tuulista&aurinkoa.

Ei sattuisi olemaan koko kesän kestävää reissua tiedossa, eihän?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Ei sattuisi olemaan koko kesän kestävää reissua tiedossa, eihän?"

Jaa-a, miksikäs niin?

Sanopa vaan, olisi mielenkiintoista kuulla.
 
Näin hjalliksen(!) ja Leena Harkimon, sekä Aake Kallialan eduskuntatalossa, kun olimme siellä ala-asteella luokkaretkellä, onhan siitäkin jo vuosia vierähtänyt, mutta elävästi muistan kuinka moikkasin hjallikselle ja totesin kaverilleni, että "tuossahan oli se jokerien triplaleuka!" =)
Hjallis ei moikannut takaisin...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
- Olen ryypännyt samassa baarissa 13 SM-liigavalmentajan kanssa
- Olen ollut Suomen toiseksi suurimman sanomalehden (AL:n) etusivun pääkuvassa
- Olen säilyttänyt Kanada-maljassa leikkiautojani
- Olen kätellyt Suomen tasavallan presidenttiä (en nykyistä, vaan Manua)
- Olen estänyt Euroopan Parlamentin puhemiestä kaatumasta, ts. otin hänet kiinni.
- Olen meinannut saada turpaani Hannu Jortikalta
- Olen kommentoinut jääkiekkoa Tanskan televisiossa ladellen samalla Tamismeja.
- Minulla on Gordie Howen, Wayne Gretzkyn ja Raimo Helmisen nimikirjoitukset
- Olen juonut 60 vuotta vanhaa viskiä
- Olen tavannut Röörin ja JHagin
- Olen sanonut tuomarille: "Seepralle heiniä" ilman, että tuomari reagoi siihen mitenkään
- Olen istunut Eduskunnan sosiaalivaliokunnan pöydän ääressä Tanja Karpelan paikalla ja räplännyt hänen papereitaan
- Olen ajanut Mercedes Benz SL 500:sta vuodelta 1962
- Olen ollut Ferrari F40:n kyydissä (auto oli siis liikkeessä)
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti varjo
"Ei sattuisi olemaan koko kesän kestävää reissua tiedossa, eihän?"

Jaa-a, miksikäs niin?

Sanopa vaan, olisi mielenkiintoista kuulla.

Eikö siinä olisi erinomainen keino tehdä meistä köyhälistömaakravuista entistä kateellisempia? Sehän tämän ketjun tarkoituksena lienee.

Mitäpä muutakaan olisin voinut tarkoittaa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Eikö siinä olisi erinomainen keino tehdä meistä köyhälistömaakravuista entistä kateellisempia? Sehän tämän ketjun tarkoituksena lienee.

Mitäpä muutakaan olisin voinut tarkoittaa."

heheh, kerros nyt mitä aioit sanoa. Aivan turha yrittää yrittää vedota vitsiin.

Mutta ei pakolla, onhan se usein helpompi huutaa kaukaa takaata kuin sanoa jotain suoraan.
 

Afan

Jäsen
Näetkö sinä, varjo, ensimmäisessä kommentissani jotain muuta kuin vitsin? Sävyjä saa jokainen maalailla itse.

En aio aloittaa mitään tarkoituksetonta väittelyä.

Ja kun puhun jollekin suoraan, en tee sitä julkisella keskustelupalstalla.

Eipä silti, parin kuukauden purjehdusreissu voisi olla upea elämys. Monille.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teenköhän mä nyt taas jonkun kateelliseks kun kerron, että täällä sitä taas istutaan töissä koneen ääressä ja työt loppuu tuossa kahden aikaan. Voisinhan mä tietty käydä pyörähtämässä autolla kaupungilla.

Ai niin, ja lisäyksenä vielä, että kuuntelen tässä samalla YleX:n aamua kun ei satu parempaakaan tekemistä olemaan. Kai tänäänkin tulee jotain pientä tehtyä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti dude
- Olen sanonut tuomarille: "Seepralle heiniä" ilman, että tuomari reagoi siihen mitenkään

Olen sanonut tuomarille päin naamaa: "Vittu, sä oot maailman paskin tuomari" Ilman, että tuomari reagoi siihen mitenkään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Soturikansamme potkupalloilee

Viestin lähetti Paananen
Postista tuli kutsu saapua seuraamaan jalkapallo-ottelua, jossa Muurisen pojat ottavat mittaa Serbia ja Montenegrosta. Tilaisuuden emäntänä toimii Viivi A, joten ehkäpä paikalle voi raahautuakin...

Niin, itse pitäisin tämäntyyppistä kutsua lähinnä silkkana vittuiluna. Saada nyt kutsu katsomaan futismatsia, jossa Suomi pelaa jotain Ö-luokan maata vastaan.

Toisaalta, joku voisi kysyä, että missäköhän sarjassa Suomi pelaa futistaan. Samassa sarjassako?

Täältä tähän
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ei nuo haistattelut kyllä kateelliseksi tee .

Olenhan tuota minäkin haistatellut poliisille kaikkea mahdollista ja kiroillut . Oli poliisi vielä virantoimituksessa . Lopulta poliisi sitten tyynesti hymyillen toivotti hyvää päivänjatkoa .

Tapahtui siis mailla muilla ( tässä tapauksessa Englannissa ) ja kuinka ollakaan satuin puhumaan suomeksi sille poliisille ja vielä hymyilin haistatellessani .

Että helppoa tuollainen .
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voitin tänään synttärinumeroillani 3-tason Kenossa panoksen 18-kertaisena takaisin ja sain juuri Sampo- pankilta kirjeen, jossa minut ja perheeni kutsutaan kesäkuussa Lintsille, jossa saamme kolmen tunnin ajan hurvitella ilmaiseksi. Sampo pyytää ilmoittamaan sähköpostitse kuinka monta on tulossa ja sanomattakin on selvää, että lapsieni määrää vähintään triplaantuu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Soturikansamme potkupalloilee

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse pitäisin tämäntyyppistä kutsua lähinnä silkkana vittuiluna. Saada nyt kutsu katsomaan futismatsia, jossa Suomi pelaa jotain Ö-luokan maata vastaan.

Toisaalta, joku voisi kysyä, että missäköhän sarjassa Suomi pelaa futistaan. Samassa sarjassako?

Täältä tähän

No, vaikken tuosta pallonpotkimisesta sanottavammin perusta, täytyy kuitenkin huomauttaa, kun kukaan muu ei sitä vielä ole tehnyt. Serbia Montenegrohan on käytännössä sama asia kuin joukkue, joka tunnettiin vielä muutama ajastaika sitten nimellä Jugoslavia. Eli Suomi ei todellakaan pelaa samassa sarjassa, vaan paljon alempana...
 

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä se pakollinen potkupallo-osuus meikäläistäkään saa erityisemmin innosta hyppelehtimään. Sen sijaan mainitsemani tilaisuuden emäntä Viivi Avellan voisi puolestani vaikkapa uusintaesittää tanssishownsa pallonpotkimisen puoliajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös