Pakko laittaa tänne tällainen positiivinen kokemus tällä kertaa kun yleensä tulee lähinnä marmatettua. Kävi nimittäin niin, että 1,5 vuotta vanha monitorini pimeni ihan yks kaks kerta kaikkiaan. No, onneksi takuu oli vielä voimassa, joten ei kun soittamaan maahantuojalle. Olin jo valmiiksi hieman skeptinen ja valmistautunu taistelemaan kuluttajien oikeuksien puolesta, mutta vielä mitä. Asiallisen ja mukavan tuntuinen neito pyysi vehkeen sarjanumeron ja osoitteeni ja lupasi sitten, että tuovat uuden monitorin himaan parin päivän sisään. Voiko asioita enää tyylikkäämmin hoitaa? No, kysymys lienee retorinen ja vastaankin itse, että ei voi.
Voihan tietysti olla, että kaikki kuulemani kauhutarinat kuluttajien vedättämisestä käyvät vielä toteen eikä uutta monitoria näy eikä kuulu. Mielenkiinnolla jään odottelemaan.
Entä onkos muilla minkälaisia kokemuksia takuiden toimimisesta vehkeiden rikkoutumisesta?
Voisin vielä loppuun siteerata J. Karjalaista, joka kerran keikalla teknisten ongelmien yllättäessä tokaisi, että nyt on lauteilla niin kova bändi, ettei vehkeetkään kestä.
Voihan tietysti olla, että kaikki kuulemani kauhutarinat kuluttajien vedättämisestä käyvät vielä toteen eikä uutta monitoria näy eikä kuulu. Mielenkiinnolla jään odottelemaan.
Entä onkos muilla minkälaisia kokemuksia takuiden toimimisesta vehkeiden rikkoutumisesta?
Voisin vielä loppuun siteerata J. Karjalaista, joka kerran keikalla teknisten ongelmien yllättäessä tokaisi, että nyt on lauteilla niin kova bändi, ettei vehkeetkään kestä.