Tatuoinnit

  • 255 157
  • 813

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
En tiedä käytkö missä tikkauttamassa mut jos liikkeessä niin mitä on hinta tänäpänä, onko rönttänä vai tuntien mukaan? Väreillä vai mustana pannaan?

Minulla on paikkana Kustomworkstattoo Savonlinnassa ja mustaa kuvaa tulee. Tarkalleen ottaen en tiedä tuleeko hinta tunneista vai köntästä. Olen vaan aina kysynyt lopuksi mitä maksoi ja maksanut. Minulla on tuossa jo pitkäaikainen asiakassuhde vaikka aika harvakseltaan olen ottanut uusia kuvia, eilen laskin niin niitä taitaa olla 15 jos eri kuviksi laskee vierekkäin tehtyjä.
Eli jos pitää arvata kuvan hintaa niin ei ole pienintäkään käsitystä.

Ja nyt kun sanoin liikkeen niin jätän arvaamattakin, + minulla on oletus että olen ainakin joitain kuvia saanut listahintaa huokeammallakin tai ainakaan ne eivät ole omasta mielestä olleet kalliita.
 
Viimeksi muokattu:

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Onko elossa enää yhtään minun lisäkseni sellasia äijiä jotka ei tykkää naisella ristiselässä jotain tribaalia? Inhottaa sanoa, mutta minua yököttää. Ehkä seksikkäin paikka naisella sadan muun osan vierellä niin hirveetä jos siinä onkin joku tribaali tai pääkallo kun on päästy soidintanssissa niin pitkälle.

Tiedän mitä tarkoitat, ei ole tapana arvostella muiden kuvia mutta olihan tuo aikansa villitys melkoista.
Toisaalta jos ko kohdassa on muuten kuvaa mutta muutenkin selässä tai pakaroissa väriä niin ei haittaa, mutta sitä et tarkoittanutkaan, tiedän tasan tarkkaan mihin viittasit ja se on aika hyi.
Itelläkin on niin sekalainen seurakunta että varmaan esteetikkoja haittaisi, ei nimittäin ole suunniteltu kokonaisuutta yhtään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Muistakaa, naiset, että kehonne tarkoitus on miellyttää täysin randomien miesten silmää ja siksi harkitkaakin tarkkaan, minne otatte tatuointinne ja minkälaisia. Olisihan se kamalaa järkyttää jonkun turakaisen esteettistä visiota.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
En tiedä käytkö missä tikkauttamassa mut jos liikkeessä niin mitä on hinta tänäpänä, onko rönttänä vai tuntien mukaan? Väreillä vai mustana pannaan?

Nyt uskallan lottoilla kun eka 5 tuntia on tehty ja vajaa 1/3 osaa saatu valmiiksi.
Hintalappu lienee lopulta luokkaa 1100€-1300€. Ja minun kuvissa on pääasiassa musta, harmaa ja valkoinen väri, kuten tässäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hinta on keskimäärin noin 60 euroa alkavassa tunnissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Kieltämättä aika erikoisen näköinen lakimies. Fiksun oloinen tyyppi, joka tiedostaa sen, että välttämättä kaikki lakifirmat ei häntä palkkaisi noiden tatuointien vuoksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mulla on ollut myös leimojen kautta havaittavissa ennakkoluuloja. Vaikkakaan kuvia ei ole päässä. Jokainen nää päättää itse kuitenkin. Hyvää uutta alkavaa vuotta jokainen motherfuckers!
 

BaronFIN

Jäsen
Jos ottaisin, niin suvun vaakuna olisi hyvä inspiraation lähde. Ei 1:1:een ettei muistuta siirtokuvatatuointia, mutta jotenkin tyylitellysti jotain vaakunan osaa korostaen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No mulla on ollut myös leimojen kautta havaittavissa ennakkoluuloja. Vaikkakaan kuvia ei ole päässä. Jokainen nää päättää itse kuitenkin. Hyvää uutta alkavaa vuotta jokainen motherfuckers!
Enemmän ennakkoluuloja aiheuttaa tuo kuvassa käytetty filtteri
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos ottaisin, niin suvun vaakuna olisi hyvä inspiraation lähde. Ei 1:1:een ettei muistuta siirtokuvatatuointia, mutta jotenkin tyylitellysti jotain vaakunan osaa korostaen.
Jos suunnittelet kuvaa, niin ota mahdollisimman iso. Moni ottaa kuvan ja sitten katuu, kun on liian pieni. Ja miehillä varsinkin pitää olla iso kuva. Monilla näkyy jokin pieni lohikäärm
Enemmän ennakkoluuloja aiheuttaa tuo kuvassa käytetty filtteri
Ai mustavalkoinen kuva? Vai mikä ihmeen filtteri?
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Noin vuoden sisään on tullut otettua 3 kuvaa vasempaan käteen. Löytyy Turtlesit, Gogeta ja veljentytön piirtämä ruusu kuva, josta tatuoija muokkasi sopivamman kuvan muihin nähden. Kait se pari vielä pitäisi ottaa, että saa tuon käden valmiiksi. Josko sitten riittäisi.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Piti ihan googlella katsoa mikä on Gogeta...selkis. Itellä on noita kuvia jonkun verran ja monella on paljon enemmän. Ite olen ajatellut että käsissä en mene kyynärpäitä alemmas.
Rinta on täysi ja selkä tulee tässä kevään mittaan täyteen. Toiseen käteen mahtuu vielä jos visio syttyy. Toisessa pohkeessa on puinen jääkiekkomaila, jonka lavassa on kiekko ja varressa liehuu lippu jossa lukee Stompin' Tom Connorsin The Hockey song kertosäe. Toisessa pohkeessa on kolme kuvaa ja siinä on tyhjää vielä sääriluun päällinen. Mahassa, kyljissä ja reisissä tai perseessä ei ole mitään, ja tuskin tuleekaan, mutta vannomatta paras.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Eilen sitä käytiin taas istumassa penkissä hetki.
Tuloksena oli tämmöistä jälkeä.
Ajattelin että olisi pikkaisen tehnyt kipeää mutta eipä tuota edes oikein huomannut. Siinä rupateltiin taas kaikkea mitä maailmassa on tapahtunut. Sitten tulikin jo ilmoitus että valmista tuli. Olisiko aikaa mennyt ehkä justiinsa 1h
 

Liitteet

  • IMG_0191.jpeg
    IMG_0191.jpeg
    496,3 KB · kertaa luettu: 74
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös