msg kirjoitti:
Kiitos sinulle Vilperi, että todistit juuri tuolla yllä kuvaamani reagointimallin oikeaksi.
Nyt olisi kiva tietää,että mitä puoluetta sitten ehdottaisit tätä työttömyyttä alentamaan?
Mutta minä en kuulu SDP:n kannatusjoukkoihin,muuta kuin nyt näissä vaaleissa. Muuten olen vasemmalla.
Mutta onhan se jo kauan tiedossa ollut asia,että eihän oikeistolaiset aja työväen asioita,mihin kuuluvat esim. massatyöttömyys,eläkeläisten asiat...
Nehän ne eniten ajaa niitä herrojen asioita.Esimerkiksi yksityistäminen on juuri yksi näistä asioista mitä oikeistolaiset eniten ajavat,ja tästä seurauksena olisi esimerkiksi koulujen maksullisuus.
Jos halutaan muutosta saada aikaan,positiivista sellaista etenkin työttömyyden kohdalla ja eläkeläisten kohdalla,niin kyllähän ainoa tapa siihen olisi saada vasemmisto tässä maassa johtoon. Mutta SDP ei ole kyllä nykypäivänä vasemmalla,se on joskus jopa oikeammalla kuin Kokoomus.
Mutta oli nyt mikä periaate oikein tms. niin tuskinpa oikeistolaiset työttömien ja työväen asioita ajaisi.
Kyllähän Niinistökin on oikeassa kun sanoo,että työväellä ja herroilla on sama päämäärä,hyvä talous tai jotain sinnepäin. Mutta aikas lailla erilainen on kuitenkin Kokoomuksen ajama hyvä talous kuin työväen. Tuskinpa Niinistö ajaisi ensimmäisenä asiana työväen asioita?
Mutta siis,itse en ole SDP:n kannattaja,enkä Kokoomuksen tms...Olen vasemmalla ja tahtoisin vasemmiston nousevan valtaan,sitten vasta olisi köyhillä hyvät oltavat.