ennustaja kirjoitti:Fiksuna Virmanen ottaisi ensi kauden pelaajabudjetista ison siivun kahisevaa ja kävisi Sveitsin NLA -liigan tammikuun poistomyynneissä ostamassa pari kunnollista ns. huipun veljestä. Veljeksille tietenkin parin vuoden sopparit käteen. Ensi kauden pelaajabudjetin saa sitten kuntoon kun ei tarjoa jatkosopimusta Järventielle, Latvalle ym. ylipalkatuille.
Wilm oli änärissä puolustavassa roolissa ja pelasi paljon alivoimaa, että ei se mikään jagr oo, mutta omassa roolissaan eli puolustavana hyökkääjänä mun mielestä ihan ok.macnevis kirjoitti:Itse ainakin kuvittelin, että kun saadaan monen sadan nhl-ottelun mies Jokereihin, niin mies pystyy toimimaan ykkösketjun sentterinä ja jakelemaan huippusyöttöjä Ridalle ja myös tarvittaessa ratkaisemaan otteluita omalla panoksellaan.
Wilm ei ole huono, mutta en nyt huippuvahvistuksesta missään tapauksessa puhuisi jos kaveri pelaa kolmosketjussa ja tekee muutaman räkämaalin kaudessa. Sami Mettovaara pystyi muuten samaan joskus vuosituhannen vaihteessa.
avjk kirjoitti:Wilm oli änärissä puolustavassa roolissa ja pelasi paljon alivoimaa, että ei se mikään jagr oo, mutta omassa roolissaan eli puolustavana hyökkääjänä mun mielestä ihan ok.
yökkömies kirjoitti:Kerro nyt sit vielä mikä vika esim. Stapletonissa tai Wilmissä on?
Itse puolestani pidän Wilmiä kohtuullisena kahdensuunnan pelaajana. Wilm on loistava alivoimapelaaja ja ylivoimallakin pystyy järjestelemään tekopaikkoja. Laukaus on hyvä. Mutta olen eri mieltä siitä, että Wilmin luistin ei kulkisi, kyllä se kulkee, verrattuna vaikka muihin senttereihin Pakaan ja Kukiin. Lisäksi Wilmiltä löytyy tarvittaessa kovuutta ja mies on vielä vahva 1vs1 tilanteissa.filmirulla kirjoitti:Wilm on taas jotenkin vanha ja raihnainen tai ainakin sen oloinen. Luistin ei oikein liiku tarpeeksi terävästi joten en voi pitää millään muotoa kunnon vahvistuksena (varmaan hyvä pukukoppipelaaja). Laukaus kaverilla on ok mutta ei sillä vielä kuuhun päästä.
filmirulla kirjoitti:Tässä on nyt puoltoistavuotta saatu katsella Sheddenin joukkueita ja niitä loistavia ulkomaanapuja joita se saa omalla egollaan houkuteltua pelailemaan niin ei niitä parhaalla tahdollakaan voi minään ihmeidentekijänä pitää.
Jeffrey kirjoitti:Osaltani en ymmärrä täysin jullien poraamista meidän ulkomaalaisistamme. Toki hankinnat eivät ole osuneet aivan nappiin, mutta kuitenkin kauden puhutuin ulkkari ja paras hinta/piste ulkkari löytyvät kuitenkin meidän rosterista. Jos meillä olisi se ykkös sentteri niin tuo joukkue näyttäisi jo aivan toiselta.
macnevis kirjoitti:Joo ruvetaan kaikki laskemaan mikä on esim. Lehterän hinta/piste niin saadaan hauskoja lukemia joita on ihan typerä edes miettiä, kun ei niillä saa mitään hyödyllistä aikaan. Kukahan tuo kauden puhutuin ulkkari meidän kokoonpanossa on? Stapleton? Eiköhän pillypoy ole siellä puhutuimpien kärjessä ja paras vahvistus Murphy jota tännekin tarjottiin... jätte bra!
Jeffrey kirjoitti:Aika persepuskissa olet saanut mennä jos et tiedä kauden puhutuinta ulkkaria.
Ja Staplen 32 pojoa 42 pelistä ei ole todellakaan huonosti, varsinkaan kolmosketjun pelaajaksi. Eikä varsinkaan kun Jokerit maksaa miehen kaudesta vähemmän kuin jullit tibbetsin parista kuukaudesta. Esim. jullien Rem Murray on tehnyt samalla ottelumäärällä 4 pojoa enemmän kuin Staple. Enkä nyt tiedä onko se niin hirveästi varsinkin kun miesten hintaero on n. 2 kiloa.
Joo olisihan se toki hienoa jos meillä olisi Murphyä, Jagria ja Lemieuxia, mutta nyt vaan ei ole.
Tökö kirjoitti:Hurjaa huhuilua JF.netissä. Kuulemma maanantaina pukkaisi uutta sentteriä.
Rob Valicevic sanottu! :Dyki kirjoitti:Totta... Ja sentteri on kuulemma vielä aika kovanimi. En tiedä sitten.... Katsellaan ja odotellaan.
Keitä kovianimiä Saksassa pelaa KH:n paikalla? :o
ennustaja kirjoitti:Joukkue tarvitsisi nyt herätyksen. Onko uudesta vahvistuksesta herättämään joukkuetta jää nähtäväksi.