Tarmo Reunanen

  • 385 395
  • 2 282

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolle kyllä annettiin useita mahdollisuuksia ratkaista peli jo aiemmin, mutta ei maistunut. Ettei tämä peli eikä koko kausikaan kyllä yksin Tarmon kämmeihin kaatunut. Kyllä siellä on joukkueellinen pelaajia, joiden olisi pitänyt nostaa tasoaan.
No mut harva pelaaja tosta joukkueesta tai mistään tahansa ammattijoukkueesta tuossa tilanteessa kun kausi katkolla antaa kaverin tehdä maalin
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No mut harva pelaaja tosta joukkueesta tai mistään tahansa ammattijoukkueesta tuossa tilanteessa kun kausi katkolla antaa kaverin tehdä maalin

Huonosti pelattu tilanne Tarmolta tuossa tilanteessa se on selvä, mutta jos pelissä saa 8 minuuttia ylivoimaa niin kyllä tällaiset pelit pitäisi ratkoa silloin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perjantaina Reunanen pelasi oikein hyvin. Lauantaina ei minusta erottunut muusta joukkueesta mitenkään, ei hyvässä eikä huonossa.

Tänään meni kyllä sitten ihan päin persausta. Varsinkin kolmannen erän ratkaisuhetket.

Ei Tare oikeasti ole noin huono ja veltto. Mä tiedän että se on jossain haastattelussa kehunut Lämsää, mutta kyllä mä siitä huolimatta sanon että suurin syy tähän velttoiluun lojuu siellä vaihtopenkin takana päävalmentajan mandaatilla.

Tai voi tietysti olla että Tare oikeastikin tykkää Lämsän valmennuksesta.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Miten mulla on sellainen kutina, että Lämsä ei osannut käsitellä Tarmoa ollenkaan. Tarmo on aikamoinen taiteilija, hyvässä ja pahassa.

Silloin pitäisi lähteä niiden hyvien juttujen kautta. Todella tuskaista oli Tarmon pelaaminen, ilo kaukana. Tuollaiselta se näyttää jos suitset on suun pielessä eikä osata ohjata.

Sitten tulee mieleen vielä se bussilla yliajo syksyllä.

Ei Tarmo noin huono ole, mitä viimeiset pelit. Uskon että taustalla on jotain, pakko olla.
 

Kepakko

Jäsen
Miten mulla on sellainen kutina, että Lämsä ei osannut käsitellä Tarmoa ollenkaan. Tarmo on aikamoinen taiteilija, hyvässä ja pahassa.
Tätä minäkin mietin. Tarella oli koko kauden naama norsunv*tulla. Peli-ilo loisti poissaolollaan. Toivottavasti pääsee sinuiksi itsensä kanssa. Tuo ei ole se taso, johon Tare pystyy.

Pisteitä ropisi toki ihan kivasti, mutta enemmän odotin.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on pitkään ollut jo fiilis Reunasesta, että jotain siellä on pakko olla taustalla. Onko siviilissä tapahtunut jotain traagista kauden aikana, vaikuttiko alkukauden Mäenpää-case jotenkin Lukon ja Reunasen väleihin, vai onko muuten vaan sukset ristissä jonkun kanssa Lukossa.

On siellä pakko olla jotain. Kyllä se on niin pahasti pistänyt silmään pidemmän aikaan kaikki nuo selänsuoristamiset, tilanteiden jättämiset kesken ja kaikki muut ihan ihmeelliset sähellykset kentällä. Noh, ehkä tästäkin jotain selviää aikanaan.

Sana protestipelaaminen tulee itselle mieleen niistä lukuisista ihmeellisistä ratkaisuista. Ikään kuin haluisi protestoida jotain asiaa vastaan tälla tavoin.
 
Viimeksi muokattu:

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
No onhan Tarmokin siellä yyveessä, niin tekis ite maalin niin ei tarviis jossitella
Taren puolustukseksi pakko sanoa, ettei huonosta 2. yv:stä häntä voi syyttää. 95% kokeilukerroista kakkos-yv menetti kiekon alueella kahden ensimmäisen syötön aikana, yleensä kun Westerholmit ovat alkaneet möyriä sitä laidassa eivätkä saa levitettyä eteepäin.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Huonosti pelattu tilanne Tarmolta tuossa tilanteessa se on selvä, mutta jos pelissä saa 8 minuuttia ylivoimaa niin kyllä tällaiset pelit pitäisi ratkoa silloin.
Mitä vittua, miten yrität sillä puolustaa tätä asiaa? Vaikkei olis tehty yhtään yv maalia koko kaudella, niin ei se silti oikeuta tollaseen velttoiluun ja etenkään tossa kohtaa peliä.
 

Jukisto

Jäsen
Itselläni jäi Reunasen otteista vähän sellainen kuva, että on asettanut itselleen liian kovat tavoitteet tästä kaudesta, ja kun kaikki ei sujukaan calemakarmaisesti, niin menee kuuppa jumiin eikä perusasiatkaan suju kaukalossa.
Voin olla väärässäkin. Useimmiten olen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköst Reunanen sitä puhellut jo viime kaudella, kuinka kova paikka se oli kun 2019-20 keskeytettiin, ja sitten kaudella 2020-21 hänelle ei enää löytynyt Lukosta paikkaa? Tämmöiset voi tietysti tuoda sen liiallisen yrittämisenkin, että "nyt mun on ihan pakko onnistua ja vittu mä vielä näytän".

Ja miksei tietysti tuo syksyn episodi Kuopiossakin ole voinut vaikuttaa. Siinähän tuli varmasti kansantuotetta niskaan oikein roppakaupalla sekä Lukolta että muualta. Ja tuskin se ihan heti edes loppuikaan. Tarekin varmaan on aktiivinen sosiaalisessa mediassa niin siellä sai varmaan nimensä kuulla moneenkin kertaan ja vielä ties kuinka pitkään.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hyi vittu mikä maku jäi Tarmosta.

Varmasti kiekkoa syövät Almarit, Abtit ja Järviset arvostivat Tarmon kolmannen erän maaleja edeltäviä tekemisiä. Järkkyttävää omien muroihin kusemista.

Huvittavaa oli myös se, kun epäonnistuneen ylivoiman jälkeen valui muille murjottaen vaihtoaitioon. Itse ajaa omalla hautomisellaan viisikkopelin aivan levälleen illasta toiseen. Lisäksi kauden aikana nähtiin niitä, kun Änäritarmo liukui lämärinappi pohjassa hyökkäysalueella ns. protestina, kun syöttöä ei tullut.

Ei ole sattumaa, että kaksi kautta putkeen tämän vätyksen joukkue on ollut Liigan surkeimpia keväällä. Pikkuisen enemmän olisi tuolla liksalla voinut odottaa. Liigan yliarvostetuin pelaaja. Adios.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mun mielestä Taren kausi lähti siitä syöksykierteeseen, kun sai Helsingissä kiekon suuhun. Siinä kohtaa oli vielä enemmän kuin mies paikallaan, mutta tuon jälkeen alkoi sakkaamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo. Tuosta kiekon suuhun saamisesta se alamäki taisi alkaa.

On Tarekin yksi sellainen kiekonsyöjä.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyi vittu mikä maku jäi Tarmosta.

Varmasti kiekkoa syövät Almarit, Abtit ja Järviset arvostivat Tarmon kolmannen erän maaleja edeltäviä tekemisiä. Järkkyttävää omien muroihin kusemista.

Huvittavaa oli myös se, kun epäonnistuneen ylivoiman jälkeen valui muille murjottaen vaihtoaitioon. Itse ajaa omalla hautomisellaan viisikkopelin aivan levälleen illasta toiseen. Lisäksi kauden aikana nähtiin niitä, kun Änäritarmo liukui lämärinappi pohjassa hyökkäysalueella ns. protestina, kun syöttöä ei tullut.

Ei ole sattumaa, että kaksi kautta putkeen tämän vätyksen joukkue on ollut Liigan surkeimpia keväällä. Pikkuisen enemmän olisi tuolla liksalla voinut odottaa. Liigan yliarvostetuin pelaaja. Adios.
Aamen. Johtuu kuulemma siitä että sai kiekon suuhun. Jännä millä tavalla siitä johtuva tasonlasku ilmenee välinpitämättömyytenä, hautomisella, kikkailulla ja mullittelemisella
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä vittua, miten yrität sillä puolustaa tätä asiaa? Vaikkei olis tehty yhtään yv maalia koko kaudella, niin ei se silti oikeuta tollaseen velttoiluun ja etenkään tossa kohtaa peliä.

Taisin kyllä tuolla aika selkeästi sanoa, että Tarmo pelasi tilanteen huonosti. Sitähän ei kukaan tiedä mikä heikkojen peliotteiden taustalla on kauden aikana ollut, joten en tästä syystä suolaa pelaajia ihan suorilta käsin tai tietämättä tarkemmin taustoja varsinkaan tilanteessa, kun tietää minkälainen pelaaja parhaimmillaan on. Ja kyllä luokaton ja tehoton ylivoima on todennäköisesti yksi merkittävistä syistä, miksi ollaan nyt kesälomilla.

Lisäyksenä vielä, että tämä on keskustelupalsta, jossa nyt voi sanoa oman mielipiteensä, vaikka se nyt poikkeaisi massasta tai on jollain muulla tavalla eriävä.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä Taren kausi lähti siitä syöksykierteeseen, kun sai Helsingissä kiekon suuhun. Siinä kohtaa oli vielä enemmän kuin mies paikallaan, mutta tuon jälkeen alkoi sakkaamaan.
Brent Burnsilta puuttuu jokunen hammas, mutta se tuntuu ennemmin iskevän kovan tason kiekkoilijaa isompaan liekkiin. No se hassuttelusta.

Yllätyin, kun huomasin Tarmon tehneen tällä kaudella piste-ennätyksensä. Niin hukassa pelistä ja usein suorastaan vahingollinen toimintansa joukkueelle oli.

Pelasi 7.pakkina järkevämmin, mutta tänään oli ihan muuta taas. Ei ollut isoin tai ainoa syy lopputulokseen, mutta ei voi hurratakaan.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Loppujen lopuksi on ihan sama mitkä syyt paskojen otteiden takaa löytyy. Tuollaista löysäilijää ja kiukuttelijaa ei kuulu peluuttaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä Tarmolla loppui jalka tuossa päätyluistelussa. Kellotti isot minuutit tänään. Vähän turhan paljon saa paskaa, vaikka välillä kyllä aiheestakin. Mun mielestä Lukolla oli usein ongelmia avauksen kanssa. Vapaita äijiä ei oikein löytynyt toivotusti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös