Tarmo Reunanen

  • 385 423
  • 2 282

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei siinä etteikö olisi hyvin pelannut. Ei riitä, että joka kymmenennen peli pelaa hyvin.
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taasko tämä sankari on kaikkien mielestä kuningas kun teki yhden maalin? Tänään toki ihan hyvä peli

Näinkin sen voisi sanoa. Kyllä vaan yhdellä maalilla voi olla iso merkitys sille, että saa taas itsevarmuutta ja rentoutta pelaamiseen pitkän maalittoman ja heikomman jakson jälkeen. Ja olihan se Tarelta hieno yksilösuoritus, ei ihan joka päivä vastaavia näe.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näinkin sen voisi sanoa. Kyllä vaan yhdellä maalilla voi olla iso merkitys sille, että saa taas itsevarmuutta ja rentoutta pelaamiseen pitkän maalittoman ja heikomman jakson jälkeen. Ja olihan se Tarelta hieno yksilösuoritus, ei ihan joka päivä vastaavia näe.
Jes. Nyt voikin taas pelata seuraavat 5 peliä päin persettä
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taasko tämä sankari on kaikkien mielestä kuningas kun teki yhden maalin? Tänään toki ihan hyvä peli
Se on elämysbisnestä tämä lätkä. Yksi joukkue kaudessa voittaa mestaruuden, muut joutuvat etsimään niitä elämyksiä muualta. Tämänpäiväinen housut kasteleva yksilösuoritus ja suorastaan eläimellinen tuuletus oli yksi niistä. Yksi niistä, jota ainakin minä kaiholla tulen muistelemaan vuosien, ja varmaan jo vuodenkin, päästä.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kyllä voi iloita kun tärkeeseen paikkaan osui ja vielä derbyssä. Pitkä maaliton putki ohi ja hiton komea maali olikin. Eikä se kauden kokonaiskuvaa silti muuta. Mut pointtina että turha täs on synkistellä kun sitä on riittänyt tällä kaudella, Tarenkin osalta. Siis nautitaan nyt tää ehtoo.

Vai pitäisikö tässä jokaisen heittää anemiamoodi nyt kuitenkin päälle^^

En ihan ymmärrä sitä että vaikka on alisuorittanut koko kauden otannalla niin nyt onnistuessa ei saisi antaa posia?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tare on kunkku, mutta jumalaare että pelasi huonosti sen Ässien maalin. Jos otat miehen etkä syöttöä, niin ota sitten se mies äläkä päästä lyömään takatolpilta tyhjiin.
 

Kepakko

Jäsen
Taasko tämä sankari on kaikkien mielestä kuningas kun teki yhden maalin? Tänään toki ihan hyvä peli
Kyllä tuo oli yhdenlainen kuningas-hetki. Itse olen välillä liikaakin peliä analysoivana oivaltanut, että jos urheilun seuraamisessa ei osaa iloita hetkestä niin se seuraaminen saattaa olla aika lopulta mollivoittoista. Siksi nautin kun on sen hetki.

Toivotaan, että tästä lähtee Tarmon parempi kausi.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ihan ymmärrä sitä että vaikka on alisuorittanut koko kauden otannalla niin nyt onnistuessa ei saisi antaa posia?
Tätähän se aina täällä on.

Kuten tuhannesti ennenkin olen kirjoittanut, ja kirjoitan taas kun se niin pirun hyvin tähän sopii, että silloin kun Atte Mäkinen dominoi Lukon puolustuksessa, ja antoi yhdessä pelissä kaksi maalisyöttöä ja minä parin muun ohella erehdyin kehumaan Mäkistä, niin vitunhaistattelua tuli taas sillä "perkele mitä ääliöitä tänne kirjoittelee, äijä pelaa kaksi kautta päin vittua ja sitten kun yhdessä pelissä onnistuu niin ruvetaan kehumaan".
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Tätähän se aina täällä on.

Kuten tuhannesti ennenkin olen kirjoittanut, ja kirjoitan taas kun se niin pirun hyvin tähän sopii, että silloin kun Atte Mäkinen dominoi Lukon puolustuksessa, ja antoi yhdessä pelissä kaksi maalisyöttöä ja minä parin muun ohella erehdyin kehumaan Mäkistä, niin vitunhaistattelua tuli taas sillä "perkele mitä ääliöitä tänne kirjoittelee, äijä pelaa kaksi kautta päin vittua ja sitten kun yhdessä pelissä onnistuu niin ruvetaan kehumaan".
Harva jos kukaan täällä osaa pelkkää posia antaa. Ja itsekin annattanut Taren otteita. Turha tässä mitään pyhimystä on esittää. Mutta nyt onnistui hienosti ja toivottavasti tuo luottamusta otteisiin.

Se mikä vatuttaa on että vaikka joku pelaisi hienon ottelun niin ollaan sitä mieltä että väärin kannustettu kun pelannut pisin itteään 40 ottelua.

Carpe Diem Baby
 

Samppub

Jäsen
Itse haluan kokea tunteita, myllerrystä ja jännitystä seuratessani rakasta seuraani!!

Tarmo on se, joka nostattaa välillä käyrää sinne vitutuksen puolelle, mutta taasen saa aikaan kylmiä väreitä tai nostattamaan käsikarvat pystyyn positiivisesti. Ja tämä on juuri se syy miksi rakastan Reunasen kaltaisia pelaajia.

Toiset tykkää katsella kuuluisaa nolla nollaa pelaavaa ilmeetöntä peruspakkia, mutta tuollaisen high risk - high reward tyyppinen pakki osuu kerta kerrasta omaan joukkueeni kärki nelikkoon pakkien osalta.

Nautin Taren tuuletuksista ja siitä, että kokee oikeaksi näyttää tunteita omille kannattajille. Sellainen ilmeetön sankarillisuus on niin plääh. Urheilu ja tarina vaatii tunnetta ja Tarmo tuo juuri sitä!
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alla vielä Taren illan maali (mtv katsomo), olipahan taas taidetta. Pakista, joka tykkää lämätä täysillä, tekee ilmaveivin tai tällaisia pujotteluja ja kaupan päälle elää tunteella ei voi vaan olla pitämättä. Itseluottamus ylös ja verkot kireälle jatkossakin! CAMA Tare!

 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tää kaveri on todellinen Dr. Jekyll sekä Mr. Hyde.
Ikinä ei tiedä mitä tulee ilmaveivistä oman maalin edessä riplailuun ja kiekonmenetykseen.

Mahtuu mun Lukkoon.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän Tarmo Tarmontausta on sellane pelaaja, että joko rakastaa tai vihaa. Kaikki palikat on olemassa siihen että isoissa valoissa ura. Kyllä me saadaan olla ylpeitä millasella sydämellä tää jätkä pelaa meidän logolle. Vaikka niitä huonojakin hetkiä tulee. Eilen näytti taas että kyllä sieltä löytyy ku paketti on kunnossa.. Meidän Tarmo!
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kyllä se maali meni 100% Stenkun piikkiin. Jäätävää sekoilua hyökkäyssinisellä.
Stenkun piikkiin meni, mutta Tare olisi voinut paremmin pelatessaan estää maalin. Brook esimerkiksi esti samanlaisen 2vs1-hyökkäyksen myöhemmin toisessa erässä menemällä selkeästi kiekolliseen iholle.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei näitä viihdyttäviä pelaajia Liigassa ole. Tarmo piristi eilen muuten suht unettavaa matsia.

Ai että itse kaipaisin Lukolle nelosketjua, joka taklaisi ja hämmentäisi. Tunnetta matsiin. Lukko taklaa kyllä hämmentävän vähän, lieko Lämsä jopa kieltänyt, ettei pelata itseään ulos. Aika paljon Lukko oli eilen trapissa, joka hyydytti kyllä hyvin Ässien hyökkäyspelin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Yhdellä hyvällä suorituksella saa aina monta huonoa ja flugua tilannetta anteeksi.
Eilisestä hienosta maalista huolimatta manautteli pelin ekan puoliskon aikana, sitä hitautta millä peliä avasi, yhtään nopeaa syöttöä ei lähtenyt vaan joka kerta kiekko pysähtyy kun Reunanen hautoo kiekkoa.

Välillä sitten tulee näitä maagisia suorituksia, mutta vähän mollivoittoinen on Taren kausi ollut kuten koko joukkueenkin kun vertaa odotuksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös