Tarmo Reunanen

  • 385 555
  • 2 282

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tarmo ei pelityyliään muuta. Tuolla mennään hamaan loppuun asti.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Josko tänään vielä löytyisi se hieno ja näyttävä teko mikä sataa joukkueen laariin.

Eikä Tarmo tänään mitenkään huono siis ole ollut, mut saa nyt nähdä miten tämä tänään kääntyy.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kolmannessa erässä ei yhtään purkua pois alueelta. Surkea esitys Reunaselta.
Tarmon suurin ongelma ja este isoihin ympyröihin pääsyn suhteen on hyvän ja huonon pelin valtaisa ero. Hyvänä päivänä on jopa lähellä NHL-tasoa kun taas huonona päivänä Piipponenkin pelaa paremman pelin.

Silti toivon hänen jatkavan valitsemallaan tiellä kärkikynineen ja spin o ramoineen, sillä vastustajan hyvänkin pelikirjan suurin vihollinen on muuttuja, jota ei voi ennakoida. Sillä voi olla käänteentekeviä vaikutuksia yksittäisissä peleissä.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voittomaaliin jälleen vähän sitä parempaa Tarmoa. Tuon tason kun pitäisi edes 75% ajasta niin olisi erittäin kova pakki. Nyt se 75% menee ylimääräiseen perseilyyn
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi ketään pitäisi Tarmon upea syöttö jatkoajalla vituttaa? Faktahan on se että Tarmo on ollut viime aikoina aika paska ja tyhmiä ratkaisuja ja helppoja virheitä tullut liikaa. Tänää suht ok- peli ja jatkoajalla hieno rystysyöttö
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä toi mun mielipide pitää paikkaansa vai oliko Reunanen hyvä tänään sun mielestä. Toi jatkoaika syöttö vaikka kuinka hieno onkin ei tarkoita että Reunanen pelasi hyvin tänään
Mä vastaan.

Reunanen oli tänään hyvä niissä kohdin kun tarvittiin.

Ei Tare nyt miten muutenkaan ainakaan omissa puppeloinut, mutta suurimmaksi osaksi kiekon kanssa oli tänäänkin ihan oma peli menossa muihin verrattuna. Tietty kiekkoa on välillä hyvä pitääkkin.
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
Aika jyrkkä mielibide kaverista joka on kuitenkin joukkueen kolmanneksi paras pistemies.
Ja kenellä oli aika iso rooli voitossa .
Se että jatkoajalla antaa hienon syötön ei tarkoita että pelasin hyvän 60 minuuttia vai oletko eri mieltä, toki Reunanen ei ehkä ihan niin paska tänään ollut mitä viime peleissä, mutta kyllä omasta mielestä Reunanen on kaukana omasta parhaasta tasostaan ja jos Reunanen olisi koko kauden ajan pelannut sillä tasolla mitä viime viikkoina ei todellakaan olisi kolmanneksi paras pistemies.
 

Monoliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä veikkaan, että Tarella on itseluottamuksen puutetta. Tare on just sellanen pelaaja, mikä pelaa vaistoilla ja vaatii kovan itseluottamuksen, että pystyy suoriutumaan kuten haluaa. Nyt joutuu miettimään liikaa ratkaisujaan, koska ei luota vaistoihinsa, mikä näkyi tänäänkin monesti liian hitaina ja outoina ratkaisuina. Vahva veikkaus, että tämän iltaisen ratkaisumaalin syöttö on sellasta polttoainetta kaverin itseluottamukselle, että Tapparaa vastaan nähdään vanha tuttu Tare. Lämärimaalia odotellessa.. :)
 

veedu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuto Hockey, Lukko, Tarmo Reunanen
Mä veikkaan, että Tarella on itseluottamuksen puutetta. Tare on just sellanen pelaaja, mikä pelaa vaistoilla ja vaatii kovan itseluottamuksen, että pystyy suoriutumaan kuten haluaa. Nyt joutuu miettimään liikaa ratkaisujaan, koska ei luota vaistoihinsa, mikä näkyi tänäänkin monesti liian hitaina ja outoina ratkaisuina. Vahva veikkaus, että tämän iltaisen ratkaisumaalin syöttö on sellasta polttoainetta kaverin itseluottamukselle, että Tapparaa vastaan nähdään vanha tuttu Tare. Lämärimaalia odotellessa.. :)
Iso toivomus tälle. Maali tekisi Tarelle niin sanotusti eetvarttia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös