Tarmo Reunanen

  • 385 768
  • 2 282

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Paljon olen Äijänsuolla maaleja nähnyt, mutta kyllähän Reunasen tämän illan suoritus menee aika lähelle kärkeä hienoimpien osumien listalla. Ensin alistaa Rantakaria 100-0 ja kohta perään tekee saman Taposelle. Mikä hienointa, oli osuma vielä ottelun voittomaali.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole käynyt vielä katsomassa, mutta tuskinpa Ilta-Sanomat sentään Taren ilmaveiviä mitenkään huomioi? Lienee otsikoissa joku Fontainen "todellä outo jäähy pelin lopussa" tms.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Kepakko

Jäsen
Paljon olen Äijänsuolla maaleja nähnyt, mutta kyllähän Reunasen tämän illan suoritus menee aika lähelle kärkeä hienoimpien osumien listalla. Ensin alistaa Rantakaria 100-0 ja kohta perään tekee saman Taposelle. Mikä hienointa, oli osuma vielä ottelun voittomaali.
Unohdit vielä tuon "vettä korvasta"- mallisen päänheilautuksen.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muut velvollisuudet piti tänään poissa hallilta. Oli tasan ensimmäinen kerta, kun maalikoostetta katsoessa tuli kylmät väreet. Änäri-Taren otteet kaukalossa ovat pitkin kautta synnyttäneet mulle hilpeyttä. Kaikki varmaan saa silmiinsä sen ylikorostetun persmiinaliukumisen keskialueella. Mielessäni olen ajatellut Taren olevan vähän kuin pieni lapsi kaikkine ilmeineen ja eleineen. Tämän illan jälkeen en ole en hilpeä, olen ylpeä. Rakas lapsi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljon olen Äijänsuolla maaleja nähnyt, mutta kyllähän Reunasen tämän illan suoritus menee aika lähelle kärkeä hienoimpien osumien listalla. Ensin alistaa Rantakaria 100-0 ja kohta perään tekee saman Taposelle. Mikä hienointa, oli osuma vielä ottelun voittomaali.
Taisi olla Motin, vaikka Ripa huusi Rantakaria.
Mutta aivan jäätävä maali, huhhuh!!
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli yksi sykähdyttävimpiä maaleja mitä Äijänsuolla on koskaan tullut nähtyä. Ja upea oli myös yleisön reaktio kun kollektiivisesti tajutaan että nyt todistetaan jotain todella poikkeuksellista. En muista koska itsekään olisin yhtä maalia taputtanut noin pitkään.

Lisätään vielä että Reunaselle taas muhkea peliaika 27.13. Toisiksi eniten kellotti Almari 20.58 eli melkein 7min vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Se oli kyllä sellainen nousu kaiken kaikkiaan Tarelta, että muistaa varmaan koko tapahtumaketjun lopun ikäänsä.

Spin-o-ramalla liikkeelle, josta pikku kisutuksen kautta tekemään upea ilmaveivi. Ja kaiken kruuna se, että oli tosiaan ottelun voittomaali.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmaveivi ottaa nyt aika isoa kunniaa, mutta kuten eilen huomattiin, niin Tarmo teki paljon hyviä asioita. Se on tässä kohtaa todella tärkeä juttu, koska Gregoiren kuorma välillä aika iso ja ei ole sen takia varmaan niin hyvin onnistunut.
 

RoundUp

Jäsen
Ilmaveivi ottaa nyt aika isoa kunniaa, mutta kuten eilen huomattiin, niin Tarmo teki paljon hyviä asioita. Se on tässä kohtaa todella tärkeä juttu, koska Gregoiren kuorma välillä aika iso ja ei ole sen takia varmaan niin hyvin onnistunut.
kummankin kuorma liian iso poffeissa, Tare 25 min ja Gregu 24 min ka.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tarmo on mun silmissä jo pitkän aikaa ollut paras pakki. Hurjaa taistelua ja heittäytymistä. Ehkä jopa tulevaisuudessa sitten joskus yksi legendaarisimpia lukkopakkeja. Tästä eilisestä jäi ainakin ikuinen positiivinen muistijälki ja sitä ei kukaan koskaan vie multa pois. Tarmo!
 

Praha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kevään miehiä, yksi harvoista ketä ansaitsee puhtaat paperit kevään peleistä. Ensi syksynä voidaan sitten taas haukkua löysäksi ja turhakkeeksi. On kyllä hienoa että jatkaa ensi kaudellakin !
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos koko ilmaveivin unohtaa, niin Tare veti eilen sen tason pelin, millä pärjää ihan siellä kirkkaimmissakin valoissa. Täydellisen dominoivaa suoritusta koko 60 minuuttia.

Mutta siinäpä se hauskuus onkin, että ei näitä vastaavia pelejä tule kuin ehkä kourallinen kauden aikana ja taso heittelee aivan helvetisti. Reunasellakin on sitä perisyntiä, että ellei näyttävät liikkeet suju, niin sitten sitä yritetään ja pakotetaan koko pelin ajan, kun pitäisi keskittyä yksinkertaiseen peliin jos asiat ei luonaa. No eilen osui kaikki tähdet kohdilleen ja silloin tosiaan on kädenjälki silkkaa seksiä.

Jos joskus saa otteisiin tasaisuuden, niin pelaa pomminvarmasti NHL:ssä, sillä henkilökohtainen taitotaso on aivan poikkeuksellinen. Tuleeko sitä päivää ikinä missä tekeminen pysyy päivästä toiseen samana, niin se onkin vaikeampi kysymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös