Enemmän päät tässä tilanteessa kääntyy tuomaristoon. hehän siellä kentällä ovat eikä joku Lukon harjoittelija, joka varmasti kysynyt ylempää että mitäs nyt?Mikäli nyt käy ilmi että kyseessä ei ollutkaan rasistinen solvaus, kuten Mäenpään haastattelusta pystyi aistimaan, on viestintäosastolla pakko käydä ovi.
Tuli kyllä aika kova vitutus koko tapahtumasta. Eniten vituttaa reunasen puolesta joka on leimattu nyt rasistiksi.Juu että Mäenpään sanoman mukaan näille tuomareiden irvikuville kamelinpäätä aasinpään tilalle ja Lukon mediaosastolle sanktiota. Muuten ei mua hallilla näy.
.Mäenpää yllättyi Reunasen ulosajosta. Eli vetäkää siitä johtopäätökset
Nolla tehtyä on nolla suoritusKaikki haukkuminen on väärin. Se on henkistä väkivaltaa. Joskus haukkumasanat ovat sellaisia, että sellaiseksi synnytään, etkä voi sille mitään. Eli jatkossa mistä tahansa haukumisesta penalttia aina ja pihalle.
Et voi, koska se loukkaa paviaaneja.Tässä kohtaa pistää kyllä miettimään, että onko rasismia sanoa toista pelaajaa paviaaniksi. Jos ei, niin parasta käyttää sitä sanaa jatkossa.
En laske vielä varmuudella mitään pois, mutta vähän näyttäisi siltä että someosastolla on nyt hyvät neuvot kalliit. Tarmona saattaisin (jos ja toivottavasti kun on syytön rasistiseen huuteluun) sanoa Kunnakselle, että joko kyseinen enterin painaja lähtee tai minä lähden.Mäenpää oli yllättynyt että sellaisesta huudosta voi seurata ulosajo, joten nyt voidaan täysin 100% ainakin sulkea ulos kaikki oikeasti rasistiset N-sanat jne.
Vittu mikä farssi.
Mikäli nyt käy ilmi että kyseessä ei ollutkaan rasistinen solvaus, kuten Mäenpään haastattelusta pystyi aistimaan, on viestintäosastolla pakko käydä ovi.
Lainaan Tamia; ”mä häpeän”
Tämä ei ole mun Lukko, missä ei pidetä omien puolta niin kauan, että asiat on selvinnyt.
En laske vielä varmuudella mitään pois, mutta vähän näyttäisi siltä että someosastolla on nyt hyvät neuvot kalliit. Tarmona saattaisin (jos ja toivottavasti kun on syytön rasistiseen huuteluun) sanoa Kunnakselle, että joko kyseinen enterin painaja lähtee tai minä lähden.