Reunasta kritisoidaan rivipelaajaa enemmän, vähän kuin Honkaheimoa aikoinaan. Mutta on kyllä Lukon avainpelaajia ja aloittanut kauden väkevästi. On kuitenkin iso osa Lukon kiekollista peliä ja kentällä aina ratkaisuhetkillä.Reunasen kikkailut kostautuu joskus, mutta useimmiten ne toimivat ihan hyvin tarkoitukseen. Toki niitä voisi omalla alueella vähentää, mutteivat ole olleet pelillisesti liialti omaa oksaa sahaavia toistaiseksi ainakaan.
Onpa vahva lausunto, josta olen eri mieltä, mutta ei sen kummempaa, "agree to disagree".Kyllä mun mielestä tare oli eilen vaan ihan löysä neppailija jota ei kiinnostanut paskan vertaa.
Eilen ekassa erässä ainakin hyvin pelasi omassa päässä, jekutti vastustajan karvaajia useaan otteeseen ja pelasi fyysisesti. Vertailut Ilomäkeen mielestäni naurettavia.Kyllä mun mielestä tare oli eilen vaan ihan löysä neppailija jota ei kiinnostanut paskan vertaa.
Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa. Mutta valmennus antoi Tarelle melkein 25min peliaikaa, niin ei sitä neppailemalla kylläkään ansaita eikä saada.Kyllä mun mielestä tare oli eilen vaan ihan löysä neppailija jota ei kiinnostanut paskan vertaa.
On se löysää.Sanokaa mitä sanotta mutta pelaa helvetin löysästi! Ja se vituttaa. Hakulinenkin oli jo ottanut yhteen Taren kanssa.
Niinpä. Ei toista ilman toista. Kaikesta huolimatta katselen mieluummin Taren neppailua Lukon paidassa kuin Taren neppailua Tepsin paidassa. Hyvänä päivänä ratkoo pelejä ja sen tason pakkeja ei liikaa ole.Edelleen vituttaa miehen peli. Ylimielinen kiekkoa hautova highlight reel suorituksia hakeva neppailija. Avaa toki peliä hyvin ja saa kiekot maalille mutta olisi niin paljon parempi jos jättäisi nuo ylimääräiset perseilyt pois
Mikä juttu?Hakulinenkin oli jo ottanut yhteen Taren kanssa.
Mikä juttu?
Ainakin kaukalon puolella ylivoimalla Reunanen sekoili jotain (neppailu vai oliko kiekon menetys keskialueella) niin Hakulinen antoi palaa kunnolla Tarelle..Mikä juttu?
Tare hidasteli avaamisessa ja oli menettää. Hakulinen antoi tiukan palautteen.Mikä juttu?
Kolikolla on kaksi puolta.Tänään jäi pelin katselu vähän vähemmälle, mutta näemmä tare on taas loistanut kentällä. Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin taas samanlaista ylimielistä hidasta löysäilyä. Ja joidenkin mielestä on Lukon paras pakki.