Lähettäisin kyllä tuon lutin oitis mielentilatutkimuksiin, ei vaikuta kauhean pätevältä työhönsä.
Seriously, man?? Miten helvetissä saat tollasesta heitosta (oletan, että tämä on sellainen puolihuolimaton heitto ollut) päähäsi, että henkilö on mielenvikainen ja näin ollen kykenemätön työhönsä? Hänhän saattaa olla muuten aivan fantastinen työntekijä, mutta on nyt päästänyt suustaan sen, mitä melko moni tässä maassa ajattelee.
Vai onko niin, että kun myös minulle Tarja Halonen on aivan liian kommunisti, niin minäkin olen mielenvikainen, ja samalla kykenemätön työhöni? Ja olen tämän maininnut työyhteisössäni, joka tosin on suljettu yleisöltä, mutta kuitenkin. Kukaan täällä ei ole ollut lähettämässä minua mielentilatutkimuksiin.
Eli pointti on tämä: Kyseinen asia varmasti jakaa jengiä, ja tulee jakamaan ainakin vielä vuoden verran, kunnes saamme uuden pressan. Minusta Halosella on liian paljon kommarimeininkiä taustalla, vaikka joku niitä täällä toisella nimellä nimittääkin. Ja jos sä oot eri mieltä asiasta, niin se on mulle ihan ok. En menetä yöuniani.
Lisäksi kun aina tällaisten uutisten tullessa vaaditaan potkuja ym., niin olisi kiva tietää, ovatko kaikki potkujen tai mielentilatutkimusten vaatijat itse niin hyviä duunareita, että voivat tällaisia vaatimuksia esittää? Tarkoitan, että onko tämäkin asia nyt oikeasti sellainen, että fuduja voisi edes vaatia? Ja jos on, ovatko vaatijat valmiit samaan ankaraan kohteluun omalla kohdallaan?