Värilasiton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kai tässä viime kesänä jotain omasta mielestäni hyvin hauskaa oli. En edes tiedä tarkoitanko tällä sitä, että Värilasit on, niinkuin on, vai sitä, että olisin Värilasiton ja huijaisin teitä muita.
"A diamond upside-down is a pussy" lienee siis tuttu hokema ;)Olin teininä iso pro wrestling fani ja jostain syystä suosikkini vanhasta WcW:sta oli Diamond Dallas Page.
"A diamond upside-down is a pussy" lienee siis tuttu hokema ;)
Olen aina ollut sanojen vaantaja ja sanoilla leikkija. Ja silloin kun paatin, etta 1Timer nimimerkkina oli loppuunpalanut, niin otin kayttoon nimimerkin, joka oli much better (Mats Bedö). Muut vaihtoehdot olisivat olleet Justin Case ja Candice B. Tru.
JustinCase on muuten käytössä jo (ilman välilyöntiä tosin).
Jep. Täällähän minä.
Itselläni tarina on oikeastaan vaan se, että näin tuon "nimen" joskus 13-15v sitten jossain flyerissä tms. lehdykkeessä ja tykkäsin sen verran, että apinoin nimen itselleni.
Toki myös ymmärsin sanaleikin nimessä.
"Vaikia on mennä sanommaan, sen varmaan tajuaa sitten vasta myöhemmin"
Ehe ehe tajusitteks häh?
En meinannut heti älytä, kun tuossa oli tuo "sanommaan", kun Kuoppatien eli nykyisen Lampikujan ja sen lempinimen Luotikujan murresuunnalla ei noin sanota.Ehe ehe tajusitteks häh?
Tuossa akassa oli kyllä enemmän munaa kuin pienessä tai keskisuuressa hevossiittolassa.
Aikanaan kun vuonna 2005 palstalle rekisteröidyin oli Kill Bill tuoreessa muistissa ja ko. leffasta oli mieleen jäänyt erityisesti Lucy Liun esittämä O-Ren Ishii, jonka salamurhaaja nimi oli cottonmouth.
Joskus pohdin täälläkin ääneen, että onkohan nimimerkki liian naismainen.
Koko Billin salamurhaajakatrashan käytti koodiniminään kyykäärmeiden nimiä
Voi vittu, tässä se on! Moderaattorit saavat minulta postia lähiaikoina.SeksiVeksi95.