Miksi saisi saada!? Karvinen kertoi haastattelussa, että Järvinen oli koko ottelun huudellut ja sai, mitä tilasi.
Hienoa, että Karvinen vastasi puheluun ja kyllä siellä näytti ihmiset ihan seioaltaan antavan Nordiksella aplodit kummallekin myllylle. Ihmiset rakastaa näitä reiluja myllyjä ja itse osaan arvostaa Karvista juuri tästä syystä. Tappelee, kuin miehet ja vastaa huutoon, eikä rottaile jollain polvitaklauksilla tms.
Jos kävisi niin hienosti, että Sport ja HIFK vielä kevään aikana, eli ekalla kierroksella kohtaisivat, on pöytä katettu ja tuosta parista tulee mielenkiintoinen seurattava.
Reilut ja rehdit tappelut kuuluu osana lajia. Jos ei niistä pidä, kannattaa alkaa seuraamaan vaikka käsipalloa.
Niin ja mielestäni Järviselle, Genelle ja Tikalle ei lisäkakkua. Karviselle ottelu, pari oikeutettu.
Boldaus minun.
Mielestäni ei kuulu. Jääkiekon säännöissä, lajinkuvauksessa tms. ei puhuta mitään että nyrkkeily, saati tappelut KUULUISI lajiin.
Itse en henkilökohtaisesti välitä niistä suuremmin. Käyn kattomassa nyrkkeilyä ja vaparia kun haluan nähdä turpaanvetoa. Käyn jääkiekkopeleissä koska haluan nähdä "oman" joukkueen otteita/menestyvän, nähdä jääkiekkoa, taklauksia, hienoja kuvioita ja yksilösuorituksia, maaleja ja voittoja.
Se taas täysin eri asia, että KUN ja JOS jääkiekossa satunnainen tappelu tulee (nimenomaan reilu ja rehti!) kun joku rottailee ja sen tekijä "ansaitsee" jonkun mielestä turpaan, silloin siitä vain se joku jonka mielestä näin kuuluu tehdä, on hyvä ja menee vetämään turpaan. Tyyliin Vanhan mestarin tilanne. Hattua en enempää voisi nostaa, tuollainen "tappelu" ei sinänsä minua haittaa yhtään, vaikkei se lajiin kuulu ja pärjäisin kyllä katsomossa ilmankin, MUTTA, kun hra Vallin näkee että omaa joukkuetoveria kohdellaan kaltoin ja tökitään mailalla "rottamaisin ottein" oli ihan hyväksyttävää nähdä että turpaanhan siitä saattaa saada.
Pelkät goonit, tappelijat, kusipäiset "noudot" erä tai pari perästä, seuraavassa pelissä, show tappelut "kun pitäähän se nyt/kun kuuluu lajiin" yms. on ihan perseestä. Saati se tyyli, kuinka joku Crosby "sekoilee" ja sitten toiset jätkät tappelee sen takia. Aivan naurettavaa paskaa. Jos Crosbyn mielestä joku ansaitsee turpaan, herra on hyvä ja menee vetämään. Vallinista mallia. Jos ei "tähdet" voi itse lähteä hippasille vaikka siltä tuntuisi että jotain pitäisi kolauttaa, sitten suukki vaan kiinni ja leuka remmiä tiukemmalle.