Olisiko kuvaa tarjolla Turun tapahtumista?
Kyllähän Bloodin olisi omasta mielestäny pitäny Jonnelta "koodiston" mukaisesti ottaa nenäänsä, Moision tapauksessa toimi aivan oikein, turha ensimmäisessä erässä vielä suihkuun lähteä jonkun aivottoman apinan älynväläyksen takia.
Kyllä sun kannattais jättää tää kirjottelu fiksummille TPS-kannattajille.
Haha, mies saapuu vielä paikalle varmentamaan Bobbyn kommentin, upeata.Ymmärrän, että vituttaa kun oma suosikki konttaa ja leikkii kuollutta. Mutta hei hienoa, että sulla on paita jo kotona niin voit ylpeänä pitää sitä lahden yössä.
Haha, mies saapuu vielä paikalle varmentamaan Bobbyn kommentin, upeata.
Trenchtownin kanssa tosiaan ihan täysin samaa mieltä.
En minä mieltäni mistään ole pahoittanut, olen vain sitä mieltä että sinun kannattaisi jättää kommentointi fiksummille TPS-faneille.Heh,
Sä olet samaa mieltä siitä, että Bloodin olisi pitänyt vastata teoistaan, mutta pahoitat mielesi kun Blood saa kritiikkiä konttaamisestaan. Läskisalo oli täysin oikeassa asiasta.
En minä mieltäni mistään ole pahoittanut, olen vain sitä mieltä että sinun kannattaisi jättää kommentointi fiksummille TPS-faneille.
Suu vaahdossa uliseminen täällä jättää kovin fiksun kuvan.
Ei siinä Pullilla ollut mitään sanottavaa. Kilpparia vaan päälle kun toinen huitoo kuola suusta valuen. Heikko matsi Pullilta.Tänään Vaasassa Tommi Tikka ja Pulli otti yhteen. Aluksi muutamia lyöntejä hanskojen kanssa, ja sitten Tikka otti homman haltuun ja laittoi Pullia nekkuun oikeen urakalla.
Ruudun koosteessa näkyy, että Vallin hakee nujakkaa, mutta se, että Vallin olisi voittaja niin ei kyllä aukene.
Ruudun koosteessa näkyy, että Vallin hakee nujakkaa, mutta se, että Vallin olisi voittaja niin ei kyllä aukene.
Tilannehan lähti siitä, kun Vartiainen seivästi maassa makaavaa Koposta ja Vallin lähti hakemaan pojan tilille asiasta. Näki kyllä, että kumpikaan ei oikein tiennyt mitä tekisi, mutta Vanha Mestari paineli kyllä pari ihan mojovaa niittiä otsaan ja otti vielä selätysvoiton. Vartiaisellahan oli nekku auki, kun poistui nopeasti kaukalosta.Mistä tuon Vallin vs Vartiainen nujakan näkisi kunnolla?
Vartiaisellahan oli nekku auki, kun poistui nopeasti kaukalosta.
Tässä oli mun mielestä sellainen hyvä spontaani tappelu. Ei kaunista mutta kuitenkin. Molemmat jätkät odottivat että ovat suhtkot valmiina ja sitten mentiin. Ei tullut mitään takaapäin hakua tai jäässä takomista, mitä tällä kaudella on nähty aika paljon. Näitä enemmän liigaan kiitos ja pisteet Vallinille ja Vartiaiselle. Jos haluaa tapella niin tällä tavoin asia pitää hoitaa. Vallinhan tämän hoiti kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta oli silti viihdyttävää katsottavaa.Tilannehan lähti siitä, kun Vartiainen seivästi maassa makaavaa Koposta ja Vallin lähti hakemaan pojan tilille asiasta. Näki kyllä, että kumpikaan ei oikein tiennyt mitä tekisi, mutta Vanha Mestari paineli kyllä pari ihan mojovaa niittiä otsaan ja otti vielä selätysvoiton. Vartiaisellahan oli nekku auki, kun poistui nopeasti kaukalosta.
Ei ollut mikään hirmutörkeä, mutta Koponen taisi kaatua laidan viereen jäähän ja Vartiainen sitten survoi mailalla sinne suuntaan. Vallin kävi kapteenin roolissa hakemassa sitten kaverin tansseihin.Vartaisen keihästystä en huomannut, mutta jos näin oli niin sitä en arvosta.
Vallin vs. Vartiainen @Youtube. Aika puurolaaduksi meni, mutta ei mahda mitään.