Pistetään omakin lusikka sitten tähän soppaan, joka näköjään alkaa kohta päätymään Yleiseen keskusteluun SM-liigasta.
Itse olen hyvin intohimoinen Kerhon kannattaja ja ei tuosta pelistä mitään jäänyt hampaankoloon. Lostedt ja Talaja väellä väkisin partneria Kerhosta ja luojan kiitos kokoonpanossa oli herra Holmberg. En tiedä onko meillä tappelukielto päällä vai mikä on, mutta yllättävän vaisua tällä saralla on Kerholta tänä vuonna ollut.
Blues aloitti vittuiluin, johon Kerho vastasi Kolehmaisen toimesta mielestäni sillä, että peliaikaa on niin vähän, en ole varma mutta hieman siltä se näytti. Ei vittuilulta. Sitten onneksi Holmberg tajusi antaa vastusta ja tappelu oli tosiasia, en ota kantaa nyt sitten kumpi vei. Alan ihmiset saa sen ratkoa räkäisistä kuvistaan. Kuitenkin hienoa, että tappelu tuli, liigan mittapuulla jopa oikein hyvä. Molemmita hieno suoritus!
Sitten tuo loppu, ilmeisesti Kerhoa kävi vituttamaan tuo Bluesin tappeluhalukkuus. Laamanen kosiskeli sikakatsomoa ennen kuin summeri oli loppu, mistä itse en pitänyt sitte lainkaan, peli ensin loppuun.
Aloituksessa Talaja ja Louhi jotakin puhuivat ja uskon Talajan ilmoittaneen aikeensa etukäteen. Louhi ei kiinnostunut, tavallaan sääli, mutta tavallaan Kerhon kannalta hyvä.
Tästä on ihan turha nyt ainakaan mitään käskytyksiä hakea, helvetti meiltä lähti Holmberg, joka on silloin tällöin kokoonpanossa, vaikka onkin nyt ollut loukkaantumisia. Ihme touhua, itse olen onnellinen, että haetaan tosissaan hieman asetelmia. Kyllä sitä saa vaikka hyökätä esim.Granlundin kimppuun viimeisellä sekunnilla jos siltä tuntuu. Sitten vain otetaan sanktiot liigalta ja mahdolliset muut ns.kurinpidolliset seikat seuraavassa kohtaamisessa.
Lostedt on todellakin joukkuepelaaja, kyllä sen varmasti kaikki tajuaa. Itse arvostan, mutta Kerhossa ei ole käyttöä.
Edit: Lisätään vielä se, että oikeasti uskon hyökkäyspään vajeen vaikuttaneen Kolehmaisen toimintaan viimeaikoina. Niin tärkeä kaveri tällä hetkellä kokoonpanossa, että oksat pois. Silti, toivon lähtevän, etenkin jos on aihetta. Hyvä, ettei eilen lähtenyt, olisi mennyt ns.hukkaan.