Orman Mollis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
On aina hienoa, kun IFK-ikoni saa turpaan.
On se aina hienoa lukea näitä asiapitoisia viestejä, tyylikäs asiapitoinen oneliner, lisää näitä!! Tulee mukavasti mieleen ihan SM-liigan tappeluketju!! Jokinen sai turpaansa?!? Missähän vaiheessa tuossa tappelussa näin kävi? Itse nostan OJ:lle hattua, mies itse haluaa selvittää asiat nyrkein ja on varsinkin tässä vuodenvaihteen jälkeen ollut aika aktiivinen.
Itse en tuossa Marwinin postaamassa videossa nähnyt kuin yhden iskun, sen minkä OJ iski ohi Keslerin väistäessä. Sitten oltiin jo jäissä. Ei tuosta voi tosiaan kummallekaan voittoa millään ilveellä saada.
Keslerillä olisi ollut aikaa tosiaan kypärä riisua. Olisi hyvä jos tuosta visiriin kanssa tappelemisesta olisi mahdollisuus antaa se extra kakkonen muulloinkin kuin instigarorin kanssa (visiiripäälle), jos vain tuomarit ovat katsoneet että olisi ollut selvä mahdollisuus/tarpeeksi aikaa ottaa kypärä pois.
Parros vs. D.J jäi myös vähän torsoksi, linjurit olisivat voineet vielä vähän aikaa malttaa katsoa tuossa kohdin kun Parros kaatui. King kuitenkin näytti siltä että olisi siinä kohti antanut vähän siimaa ja olisi ollut iskemättä siihen asti kunnes Viiksi pääsisi ylös ja tappelu olisi jatkunut. Lyhyiksi jäi molemmat viime yön tappelut..
Viimeksi muokattu: