Eiköhän tuossa ollut selvää vihjettä myös Buffalon suuntaan että se kova kaveri kannattaa pitää kokoonpanossa. Ruff entisenä fyysisenä pelaajana on aika palikka välillä tuon kokoonpanon kanssa. Ei tunnu tietävän milloin pitää peluuttaa ketäkin. Ei ole eka kerta kun Buffalon "tähdet" saa nenille tällä tavalla.Joo ihan hyvä satsi Boultonilta. Kokeillaan kuitenkin seuraavalla kerralla Gaustadia ja Petersiä samaan syssyyn. Ja Campbellin tilalle vaikka Mair.
Näitä en ikinä oo ymmärtäny ku tappiotilanteessa haetaan vastustajaa ihan kestä vaan.
Jared Boll taklaa vaihdon lopussa, Dallasin vaihtoaition edessä B.J Crombeenia. Crombeen haastaa Bollin.
Ei square-offia. Crombeen yllättää Bollin muutamalla nopealla jabilla, joista ainakin pari osuu. Sitten hieman sidontaa ja lyöntejä. Tämän jälkeen Boll saa yliotteen, mutta ei lyömällä vaan enemmänkin sitomalla. Boll lyö muutaman kerran, mutta ilman suurempaa damagea. Paini jatkuu ja Boll lähes työntää Crombeenin Dallasin vaihtoaitioon. Tappelu loppuu ja Ott huutelee Bollille vaihtoaitiosta tyypilliseen tapaansa.
Edge Boll.
Columbus Blue Jackets - Dallas Stars:
Itse olen muuten samaa mieltä, mutta en kuitenkaan Bollille rupeaisi edgeä antamaan.
Tietäähän Morrow miten näiden ennakkoon hypetettyjen pelien kohdalla aina käy ;-) zero fights!Jees, eli reilun neljän tunnin päästä Dallas-Anaheim. Tästä voi tulla mielenkiintoinen ottelu. Muutama päivä sitten ankat rökitti Starsin ja vei varsinkin fyysisesti ottelua mielin määrin.
Ja niinhän siinä kävi ettei yhtään tappelua tuossa Dallas - Anaheim matsissa nähty!!Tietäähän Morrow miten näiden ennakkoon hypetettyjen pelien kohdalla aina käy ;-) zero fights!
Ja niinhän siinä kävi ettei yhtään tappelua tuossa Dallas - Anaheim matsissa nähty!!
Jep, eihän se tosiaan aina sitä tappelua vaadi. Todella kiihkeä peli, tällaisia on mukava katsoa!! Näiden joukkueiden kohtaamiset ovat ainakin itselleni todella mukavia väriläiskiä, välillä puuduttavaan runkosarjaan..Ei nähty, mutta ei ollut kaukanakaan. Helvetin fyysinen peli oli varsinkin ekan erän osalta.
Hyvä, fyysinen ottelu oli, niin kuin oli ennustettavissakin.
Aamen!Nostakaa Jeremy Yablonski ylös niin saatte paikkaajan heti!
Eikö se olkapäävamma MCGlle tullut kuitenkin siitä Laraquen juntasta, miesten alkukauden kohtaamisessa? Nämä muut sitten taas.....niin no, parantumaton olkapää + paidat ( + Coten brutaali piekseminen ;D ).....joo miksei.Ja nämä olkapäävammat ei voi olla edelleenkään johtumatta näistä uusista loistavista pelipaidoista!
Cleary vs. Pronger
Itse odotan mielenkiinnolla Prongerin tappelun videota!
Katsottiinkohan samaa tappelua koska ainakin omasta mielestäni tuo oli ihan hyvä mylly ja suht viihdyttävä sellainen. Molemmat pääsi antamaan mojovia heijareita. Tasurista olen kylläkin samaa mieltä :-)Downeyn matsi jäi myös melko laihaksi ja mielestäni aika lailla tasuri.