Anaheim-Dallas ottelussa May taklaa lujaa Zubovia ja seuraavassa vaihdossa Barch haastaa Mayn.
Brad May vs. Krys Barch
Oli kyllä todella hieno tappelu, näitä lisää!! Itse pistäisin tuon tasuriksi, en oikein osaa tuosta edgeäkään antaa kummallekkaan..
Mukava nähdä Maykin aktiivisempana tällä kaudella, olkapääongelmat ovat tainneet jo sen verran hellittää, että hanskat tippuvat kohtuu useasti. Ja hyvä niin.
Barch on myös omalla suosikkilistalla korkealla, mies ei ole koolla pilattu, mutta se ei hiljennä tahtia yhtään!! Olen itse jostain kumman syystä aina pitänyt enemmän näistä vähän pienempikokoisista tappelijoista, kuin nykypäivän trendin mukaisista;
2m & 115kg- kavereista..
----
Ja kun tähän perään lisätään vielä kaksi tappelua Avs-Lightning pelistä, niin enää ei puutu kuin Kings - Oilers ottelusta kunnon video..
----
Colorado Avalanche - Tampa Bay Lightning:
Tämäkin oli ihan hyvätasoinen tappelu. Alussa oli aikamoista paikan etsiskelyä molemmilta, eikä mitään kummoisia iskuja nähty. Tuomaritkin meinasivat tulla jo tässä vaiheessa väliin. O`Brien näytti linjurille, että anna vielä vähän aikaa ja samantien iski kunnon pommin Laperriereen!! Tämän jälkeen Lappy näytti vähän pöllähtäneeltä ja O`Brien kaatoi hänet jäihin.
Voitto O`Brienille.
Juu, eipä mitään kummoista. Ei tästä oikein ole mitään kommentoitavaakaan..
----
Los Angeles Kings - Edmonton Oilers:
Ei mikään erikoisen hyvä video. Pitää "päivittää" jahka parempi laatuinen löytyy.. Itse tappelu meni (ainakin mitä tuosta videosta selvää sain) aikalailla Ivanansin komennossa. Hän jakeli iskuja ja Stortini yritti vain väistellä. Stortinin ainoat iskuyritykset tulivat kun hän sai Latvian pojan lähelleen.
Ivanansille voitto.