Crapbag kirjoitti:Hyvin Pasi veti..Kun huomasi ettei lyöntikisassa pärjää, oli pakko päästä nopeaan jäihin. Säälittävää oli se elehdintä tappelun jälkeen, aivan kuin olisi jonkun "titteliottelun" voittanut. Yhtään iskua ei vaan saanut perille, omaan lärviin kyllä tuli muutama. Mutta hyvin kaadettu, se on kai lyöntikisan tarkoitus.
C.Simon kirjoitti:Jos MTV3:n kuva tuli samasta matsista mikä tänään käytiin, niin Pasin tuuletukset voitosta oli kyllä turhia. Painimatsin voitti Pasi. Iskut voitti Nickerson. (ellei lasketa jäässä makaavan telomista)
Nielikäinen #25 kirjoitti:Itse olen aivan samaa mieltä. Ainakin minun silmiini näytti, että Nielikäinen huomasi, ettei pärjää pystyssä, niin potkaisi Nikeltä jalat alta ja riuhtaisi Niken jäähän, jolloin pääsi itse päälle.
Voi olla että siltä näytti, mutta kun ei potkaissut jalkoja alta. Sai hyvän iskun sisään ja Nickersonin tasapainon veks ja siitä samalla jäähän.Nielikäinen #25 kirjoitti:Itse olen aivan samaa mieltä. Ainakin minun silmiini näytti, että Nielikäinen huomasi, ettei pärjää pystyssä, niin potkaisi Nikeltä jalat alta ja riuhtaisi Niken jäähän, jolloin pääsi itse päälle.
Speedye kirjoitti:No kyllä Pasi voitti iskut ja kaiken muunkin.. Tuuletuksetkin olivat paljon tyylikkäämmät kuin Nickersonilla kun hän voitti Lostedtin. Eipä tuota silti kovin tasokkaaksi tappeluksi voisi sanoa.. muutama isku ja se Nicke jäähän ja Pasi päälle. Nielikäinen on kyllä paremman luokan showmies kuin Nickerson.. Mutta mielipiteitähän nämä.
Rontti kirjoitti:Voi olla että siltä näytti, mutta kun ei potkaissut jalkoja alta. Sai hyvän iskun sisään ja Nickersonin tasapainon veks ja siitä samalla jäähän.
Jatkakaa.
A.P.Weinrich kirjoitti:Ja näin siis hmv-tepsin kannattaja, jonka mopo keulii kun Hulkkonen saa yhden taklauksen kaudessa perille. Kiitos kommentistasi. Olemme valaistuneempia ansiostasi.
Speedye kirjoitti:No kyllä Pasi voitti iskut ja kaiken muunkin.. Tuuletuksetkin olivat paljon tyylikkäämmät kuin Nickersonilla kun hän voitti Lostedtin. Eipä tuota silti kovin tasokkaaksi tappeluksi voisi sanoa.. muutama isku ja se Nicke jäähän ja Pasi päälle. Nielikäinen on kyllä paremman luokan showmies kuin Nickerson.. Mutta mielipiteitähän nämä.
Tempaisi sen iskun jälkeen Nickersonia, joka huonossa tasapainossa pyllähti selälleen. Mitään kampitusta ei tapahtunut, mutta ehkä Pasi sylkäisi Mattin nurin. Tuossa muutamaan otteeseen pätkää kelailin ja tuohon lopputulokseen tulin.Näkkäri kirjoitti:Hyvän iskun sisään? ööö, nyt täytyy sanoa, että moista en ainakaan itse huomannut. Komeassa kaaressa Nickerson selälleen tömähti, mutta tuskin sentään lyönnin seurauksena. Kampitus/heitto se enemmänkin taisi olla kuin lyönti.
peno kirjoitti:Just just. Koskakohan viimeksi siellä turun kirkossa, jota myös jäähalliksi kutsutaan, on tapahtunut jotain maininnan arvoista? Jotain antipatioita Porin suuntaan kenties? Vaiko silmissä vikaa?
peno kirjoitti:Just just. Koskakohan viimeksi siellä turun kirkossa, jota myös jäähalliksi kutsutaan, on tapahtunut jotain maininnan arvoista? Jotain antipatioita Porin suuntaan kenties? Vaiko silmissä vikaa?
Rontti kirjoitti:Tempaisi sen iskun jälkeen Nickersonia, joka huonossa tasapainossa pyllähti selälleen. Mitään kampitusta ei tapahtunut, mutta ehkä Pasi sylkäisi Mattin nurin. Tuossa muutamaan otteeseen pätkää kelailin ja tuohon lopputulokseen tulin.