45shelley kirjoitti:Lähinnä tulkintasi aiheutti naurua täällä :)
Donald_22 kirjoitti:Doull on sitten hinattu Washingtonin toimesta ylös, saa nähdä miten menestyy.
Parker27 kirjoitti:Tämä ihan sen takia koska Capsit kohtaavat Lauantaina Pittsburghin kotona. Jokainen muistaa mitä viime pelissä tapahtui näiden joukkueiden välillä. Pittsburgh tulee myös pukemaan otteluun Royn ja Cairnsin joten nyrkit tulevat viuhamaan tiuhaan tahtiin.
Voisitko valaista minua tietämätöntä mitä ko. pelissä tapahtui?Parker27 kirjoitti:Tämä ihan sen takia koska Capsit kohtaavat Lauantaina Pittsburghin kotona. Jokainen muistaa mitä viime pelissä tapahtui näiden joukkueiden välillä. Pittsburgh tulee myös pukemaan otteluun Royn ja Cairnsin joten nyrkit tulevat viuhamaan tiuhaan tahtiin.
Frankie kirjoitti:Voisitko valaista minua tietämätöntä mitä ko. pelissä tapahtui?
Noh, noh.. Aika kovaa puhetta näin yön pikkutunteina.nakkisormi kirjoitti:Heti vähän actionia! Brashear luultavasti syönyt Doullin aamupalaksi. =)
Cube kirjoitti:Noh, noh.. Aika kovaa puhetta näin yön pikkutunteina.
nakkisormi kirjoitti:Doullin avonaisen tyylin vuoksi Brashearilla tuskin ollut vaikeuksia kavereiden kohtaamisessa... No tämäkin selviää videon ilmaannuttua.
Hate to say I told you so... ;)nakkisormi kirjoitti:Doullin avonaisen tyylin vuoksi Brashearilla tuskin ollut vaikeuksia kavereiden kohtaamisessa... No tämäkin selviää videon ilmaannuttua.
nakkisormi kirjoitti:Doullin avonaisen tyylin vuoksi Brashearilla tuskin ollut vaikeuksia kavereiden kohtaamisessa... No tämäkin selviää videon ilmaannuttua.
Parker27 kirjoitti:Brashearin häviön lisäksi voidaan sanoa että myös Turner Stevenson sai turpaan Caps pelaajalta (Yonkman) joten ei ole helppoa :-) Kuka sillä ottelun lopputuloksella mitään tekee jos turpaan saadaan vastustajalle annettua.
Brashear ehkä, mutta Stevenson on niin tasoton hanskaaja, että jos heikompaa haluaa löytää niin pitää mennä melkeinpä Antti-Jussi Niemeen asti.nakkisormi kirjoitti:Aivan! Varsinkin kun Brashear ja Stevenson hävisivät molemmat ennakkoon heikommalle, ainakin minun mielestä. =)