Tappelut kaudella 2003-2004

  • 172 746
  • 920

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Derek Boogard sitten sai passituksen farmiin eilen. Eipä miehellä pahemmin annettu mahdollisuutta harjoituspeleissä näyttää "kykyjään". Cairnsin fiilis on varmasti hivenen maassa tällä hetkellä. Wild aloittanee kauden Brown & Johnson parivaljakolla. Eiköhän Minnesota pärjää noilla fightereilla. Johnsonin osalta odotukset on ainakin tosi kovat. Ja toivon että nousu top-10 listalle tapahtuu jälleen kerran..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Boogey ei saanu pelata treenipeleissä koska tuli kipeäksi. Omalta pikkuveljeltään sai flunssan joka veti miehen petiin muutamaksi päiväksi.

Sitä ennen Derek ehti toki joukkueen sisäisissä peleissä kunnostautua.

Nick Greenough niminen kaveri oli huitonut Derekin puolen pelaajia sekä ajellut maalivahdin. Omissa treeneissä siis. No-fighting rule ei paljon painanut mieltä kun Derek otti asian hoitaakseen ja nöyrytti 192cm ja 100kg kokoista Greenoughia.

Valmennusjohto ihastui Derekin tempauksesta ja ovat muutenkin olleet tyytyväisiä. Mies on todella kovasti treenannut kesällä, rasvaprosenttinsa on 8 sekä. Boogey itse ei ollut pettynyt Houston komennuksesta.

- I'm not ready to play in the NHL, hän kommentoi itse.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
"Omalta pikkuveljeltään sai flunssan..."

Käynyt rykäsemässä jotain paikallista ...aa ja saanut flunssan pikkuveljeen? Melkoinen velikulta. Nousi pisteet karstaisena goonina minun silmissä. Toivottavasti kuulemme Boogien ja Boogien "pikkuveljen" seikkailuista vielä lisää.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Näin clipin tuosta Cumminsin tappelusta ja pitää sanoa että kunnon tappelu oli. Jim Cummins on aina ollut yks mun suosikkeja. Ei sidontaa vaan annetaan mennä vaikka oma naama oliskin tuon näköinen. Cummins on true warrior tyyliin Jeff Odgers. Loistava tappelija joka harvoin voittaa mutta joka ei pelkää laittaa itseään peliin joukkueensa/joukkutovereiden puolesta. Loistava heppu: JIM CUMMINS
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Jimbo

Toivottavasti ottaa paikan Coloradosta, mitä vahvasti epäilen, mutta ehkä jostain muualta. Kertokaapas onko Cummins pelillisesti kehittynyt, kun en ole aikoihin nähnyt miehen pelaavan ja muistaakseni oli aika heikko kaikessa muussa paitti kovuudessa tietty.

Btw. Parker, missäs tuon clipin näit?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Cummins ei todellakaan ole ollut mikään huippupelaaja eikä ole sitä nytkään. Mutta mies pystyy edelleen pelaamaan lätkää ja NHL tasolla. Luistelu on suht hyvää ja kyllähän muiden mukana pysyy. Vaikka siitä on aikaa kun hän viimeksi pelas NHL:ssä niin ei se näy oikeastaan. Coloradosta on vaikea saada pelipaikka. Mutta jossain muussa joukkueessa hän voisi ihan hyvin päästä pelaamaan. Pahoin pelkään että Cummins putoaa farmiin parin viikon sisällä. Mutta toivossa on hyvä elää :-)


Clipin näin yhden kaverin lähettämänä....
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Black Adder
"Omalta pikkuveljeltään sai flunssan..."

Käynyt rykäsemässä jotain paikallista ...aa ja saanut flunssan pikkuveljeen? Melkoinen velikulta. Nousi pisteet karstaisena goonina minun silmissä. Toivottavasti kuulemme Boogien ja Boogien "pikkuveljen" seikkailuista vielä lisää.

Pikkuveljensä Ryan meni vierailemaan Derekin luona training-campilla ja asui tietenkin samassa hotellihuoneessa. No, flunssa tarttui.

Derekin toinen veli Aaron tehnee WHL:ssä läpimurtonsa, 6'2 ,225lbs kokoinen (=188cm 101kg) 16-vuotias(!!) Aaron on ensi kesän draftissa tällä hetkellä rankattu menevän noin kolmannella kierroksella. Joukkueensa on Calgary Hitmen ja mieheltä on syytä odottaa tehoja (täyden kauden mukaan) 72. 20+30, 200pim. Viime kaudella Aaron sai todella rajoitetusti peliaikaa mutta iski kolme maalia sekä tappeli kuudesti.

Aaron Boogaard muistetaan myös girlzillan entisenä poikaystävänä ;)
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä heilui nyrkit seuraavilla:

Atlanta vs. Carolina
20 F. LESSARD(ATL) vs 33 J. TETARENKO(CAR)
16 J. COWAN(ATL) vs 36 J. BOULERICE(CAR)

Florida vs Anaheim
2 L. ODELEIN vs 55 G. BURNETT
24 D. HORDICHUK vs 55 G. BURNETT
24 D. HORDICHUK vs 55 G. BURNETT 2

Columbus vs. Pittsburgh
19 S. PRONGER vs 33 R. SIMPSON
34 J. GRAND-PIERRE vs 4 D. FOCHT

Nashville vs ST-louis Blues
55 J. TOOTOO vs 22 M. DANTON

Toronto vs Ottawa
47 N. PERROTT vs 45 D. HAMEL
4 J. PUSHOR vs 47 A. GIROUX

New Jersey vs Philly
4 S. STEVENS vs 87 D. BRASHEAR
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onko kellään tietoa tuosta Stevens-Brashear matsista?
Lyötiinkö vai menikö halailuksi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko kellään tietoa tuosta Stevens-Brashear matsista?



Tämä on ihan kuulopuhe tietoa ja netistä luettua tietoa. Itse en tuota tappelua ole nähnyt. Mutta kuulemma Stevens olisi ajanut keskialueen miinaan Brasherin josta Huggybear oli sitten suuttunut ja lähtenyt Stevensin perään. Ja käytännössä oli hyökännyt miehen kimppuun. Stevensillä ei paljon jakoja tappelussa ollut. Brashear hoiti kaiken lyömisen Stevensin keskittyessä vaan sitomiseen. Brashear sai tilanteesta 2+5+10 ja Stevens 5min
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä se taas nähtiin parin viime päivän aikana että kuka tahansa voi pudottaa kenet tahansa tappelussa. G.Burnett hanskasi Floridaa vastaan 3 kertaa. Odelein x1 ja Hordichuk x2. Burnett puotti Hordyn toisessa tappelussa kunnon KO iskulla ja Hordyllä oli vähän aikaa vintti sekaisin. Mutta miehelle ei sen vakavampaa sattunut. Hän on pelikuntoinen seuraavassakin pelissä. Sitten San Josea vastaan Burnett tappeli 3 kertaa Scott Parkerin kanssa. Ja sai köniin oikeastaan joka kerralla. Paitsi viimeinen tais olla kuitenkin ehkä enemmän tasuri. Ekassa matsissa Parker pudotti Burnettin hyvällä oikealla ja Burnett näki tähtiä vähän aikaa eikä päässyt omin avuin ylös. Ihme kun mies pystyi haastamaan Parkerin vielä 2 kertaa sen jälkeen tappelun jälkeen. Burnettin ja Parkerin "vihanpito" syntyi jo kauan sitten farmiliigassa ja näköjään se jatkuu nyt myös NHL kaukaloissa. Burnett on tapellut paljon tämän kauden harjoituspeleissä ja olishan se hienoa nähdä mies ylhäällä mutta ne pelilliset taidot. Kun niitä ei ole yhtään. Ei sitten yhtään. Muuten mies voisi olla ihan vakiokamaa fighter rintamalla NHL:ssä.
Scott Parker on pelannut loistavat harjoituspelit. Taklannut, haastanut, vääntänyt, tapellut ja saanut tehopisteenkin aikaiseksi :-) Vihdoinkin hailaumalla on pelaaja joka pystyy hoitelemaan vastustajien ykköstappelijoita...


Harjoituspelien ahkerimpia tappeliljoita ovatkin olleet G.Burnett, A.Peters, N.Perrott, M.Sgroi, J.Tetarenko, D.Hordichuk ja D.Brashear.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Parker27,

miten se tilanne nyt on Burnettista? Tiedätkö sä siitä mitään vai pitääkö aina vain päästä kirjoittamaan pelaajista joista on puhe?
Esimerkkejä kirjoituksistasi:


19.07 "Eihän mikään erikoinen ole"
19.08 "Burnett on suht kova luu"
24.09 "Loppujen lopuksi eihän etes ole kummoinen tappelija"
29.09 "Mies voisi olla ihan vakiokamaa fighter rintamalla nhl:ssä"

Sitten, miten on mahdollista että lähes aina jokainen pelaaja josta puhutaan, on Sinun suosikkisi, kuten:

"Jim Cummins on aina ollut yks mun suosikkeja" . Eli kaikki nhl/ahl-tappelijat ovat suosikkeja yksi kerrallaan, joka vain sattuu olemaan päivän otsikoissa?

Otetaan faktat nyt faktana:
steroidipelle Burnett (puoli-italiaano) on kyllä kova harjoittelemaan ja loistava kaveri varmasti siviilissä, mutta kentällä hän EI ole IKINÄ olemaan vakiokamaa NHL:ssä fighterina/pelaajana. Jos hän saa pelattua tulevalla kaudella muutaman pelin, silloin ei ole kyse hänen "hyvyydestään", jumalauta, minäkin saisin hänet kumoon luistimiltaan. Katsokaa hänen tappeluitaan ja hänen jalkatyöskentelyä tappeluiden aikana. Ei ihmekään, että tasapainoa ei mieheltä löydy + jalkapunttiakin saisi vääntää eikä pelkkää hauista.

Huoh and signing off for a few days.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mies voisi hyvinkin pelata NHL:ssä jos hän olisi parempi kiekollisessa pelissä. En mä sanonut että hän olisi top-10 kamaa jos NHL:ssä pelaisi. Ja saahan niitä suosikkeja olla :-) Onhan sinullakin pitkä lista suosikkeja noutajat hockeyn profiilissasi. Joten shut up. Ja jos sanon että hän on suht kova luu niin ei sekään tee hänestä mestaria tappeluiden suhteen. Ja Burnett ei koskaan ole ollut mun suosikkini eikä tule koskaan olemaan. En pidä miehen tappelutyylistä. Joten eläpä sekoita pakkaa Cairns enään :-)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Miksi se mielipide heitteli ja muuttui Burnettin kohdalla noin paljon? Sitä aluksi halusin tiedustella. Osoittaako tietämättömyyttä vai mitä? Itse kun en kirjoita asioista / pelaajista, joista en tiedä mitään. Suosittelen samaa vilpittömästi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
ei mun mielipide ole mihinkään muuttunut. Burnett ei koskaan ole ollut mun suosikki eikä tule koskaan olemaan. Mä en koskaan ole sanonut et mies olisi mun suosikki tai kuuluisi niihin tappelijoihin joista pidän..joten eläpä keksi omia Cairns...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei ei ei... voi herranjumala, susta tulis jääkiekkotuomari!

Puhuin sun "tiedoista" Burnettin suhteen ja noista huikean analyyttisistä kommenteistasi, joiden sisältö on vaihtunut huvittavaan tahtiin.

Cumminsista puhuin nyt taas yhtenä sun märkänä unenasi, sul on varmaan häneltä(kin) sen kaikki tappelut + game-worn kalsarit?





More serious note to all:
Boogaardin "päiväkirja" tulossa, huikeeta settii!!!!!!! <3
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
heh..onko sulla Cairns jäänyt tapletit ottamatta viime aikoina? Vähän sellaista stooria tulee tässä ketjussa kuin monessa muussakin ketjussa. Kannattais vähän rauhottua ja keskittyä niiden tarinoides kirjoittamiseen...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei ei ei ei ei EI EI ei ei .... mikset vain vastaa että miksi ne mielipiteet ja kommentoinnit heittelevät ja muuttuvat?

Otan lääkkeeni joka päivä, oikeasti, hyvää tekevät.

<3
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mutta eihän mun mielipiteet ja kommentit ole vaihdelleet?

Burnettin suhteen ainakaan. Mä sanoin anaheim ketjussa että hän ei ole mikään kummoinen tappelija ja tässä ketjussa että hän voisi olla ihan vakiokamaa tappelijoiden joukossa NHL:ssä. Ei se vakiokamaa tarkoita top-10 listaa. Ei todellakaan. Vaan sellaista kultaista keskitietä :-) Hän ei koskaan tule pääsemään top-30 joukkoon mutta eihän kuitenkaan se surkeinkaan matsaaja liigassa olisi jos sinne pääsisi pelaamaan. Hän kuuluu sinne McKenna, Nazarov sarjaan. Ehkä olen muotoillut väärin asian Cairns mutta tätä lähinnä ajoin takaa. Ei mun mielipide ole heilahdellut tai vaihtunut Burnettin osalta...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Näh... lähinnä sitä että kun kirjoitukset on ympäripyöreetä p*skaa ja tietoluokka on yleensä aika alhainen ja kun lausunnot/mielipiteetkin muuttuvat niin...

Mut saa aina haastaa, jäällä, koskaan en oo perääntynyt :)

edit: siviilissä olen siis munaton sivari
 
Viimeksi muokattu:

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Viime yönä käytiin melkoinen heavyweight titlematch kun Sami Kapanen ja Peter Bondra ottivat yhteen.

Kuinka kävi, tuliko tyrmäys, kumpaa vietiin vai vietiinkö kumpaakaan ? Tästähän Parker ja Cairns saavat haasteen. Kumpi kaivaa enemmän ja kiinnostavampaa tietoa näiden kahden aikamme gladiaattorin kohtaamisesta...;)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Haasteen? www.hockeyfights.com mutta muodostakaa omat mielipiteenne aina vasta kun olette itse nähneet tappelun, kiitos.

Sitäpaitsi, Kapanen on gooni, lukekaas viime vuoden viestiketjua, Sami laitto nyrkit heilumaan :P
 

Ferris

Jäsen
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A31142-2003Oct1.html

Bondran ja Peatin kommentit Kapas-matsista:

"I felt like I had to stand up for myself," said Bondra, who popped in a rebound in the third period to put Washington ahead 4-3 and complete his first "Gordie Howe hat trick" of a goal, an assist and a fight. "I don't think I enjoyed it much but I got through it . . . I never really had a fight like that before, but maybe I picked the right guy."

Kapanen whacked Bondra to start the altercation, then Bondra delivered the heaviest blows in the fight, dislodging Kapanen's helmet, pressing him against the boards and unleashing rights and lefts during a 10-player scrum after the first period expired.

"You never expect to see that from a player like that in an exhibition game," Capitals enforcer Stephen Peat said. "But that's what makes Peter one of the great competitors. He'll help the team any way he can, and he did a great job. It's pretty surprising, actually. Maybe he's trying to take over my job."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös