Tappelut kaudella 2003-2004

  • 172 704
  • 920

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Re: Re: Re: Jarkko Ruutu

Viestin lähetti Espoon Siniset
Ainakin jostain muistelisin Ruudun kertoneen, että USA:n yliopistosarjoissa tappelut ovat lähestulkoon kiellettyjä, ja niistä rapsahtaisi aina pelikieltoa. Jos näin on, niin tuskin Jarkko niin paljon Michiganissä tappeli. (Puhtaita) Taklauksia nyt saa esittää ihan normaalisti.

Joo, yliopistosarjoissahan pelataan häkki päässä ja tappeluista saa pelirangaistuksen. Nämä asiat karsivat tappelumäärät lähes minimiin.
 

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
Skrlac-Perrott

On sitä jo useampi kausi odotettukin, että Rob Skrlac pääsisi tositoimiin NHL:ssä. Tähän mennessä hänellä oli tilillään vain muutama preseason fighti menneiltä kausilta. Tappelu Nathan Perrottin kanssa oli tuollainen keskivertovääntö,mikä ei mitään ihmeempiä tarjonnut. Mielestäni Perrott löi paarhaat osumat ja sai vielä lopuksi kammettua Skrlacin jäähän. Alun muutaman iskunvaihdon jälkeen Skrlac yritti vain kaataa Perrottia jäähän eli sikäli pieni pettymys. Nathan Perrott sen sijaan taisi hässäkässä loukata vähän vasempaa kättään.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Sunnuntai-maanantai yön Canal+ ottelussa Rangersin ja Lightningin välillä nähtiin mielenkiintoinen vääntö, kun Dingman ja Simon ottivat yhteen. "Matsi" taisi olla melkoinen häpäisy Simonille, koska hän joutui dumpatuksi kotigardenissaan vierasjoukkueen vaihtoaitioon jalat osoittamaan kohti kattoa. Dingman keskittyi matsissa painiotteisiin ja kun lähellä laitaa oltiin niin kovin vaivattoman näköisesti Dingman Simonin väänsi yli laidan ja aina vaihtoaition pohjalle asti. Iskuja tässä ei juuri ehditty vaihtaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä mä sanon ette pellen itsestään tekee jälleen kerran Chris Dingman. Mies ei osaa ollenkaan tapella. Ei mitään hajua siitä hommasta. Miksi hanskata jos ei uskalla lähtä lyöntikisaan. Dingman on aina ollut yksi vitsi NHL kaukaloissa. Ja nähtiinhän se taas tänään miksi. Kovapoika uskalsi ottaa haasteen vastaan mutta keskittyi vain sitomiseen ja Simonin vaihtoaitioon työntämiseen. Ehkä niin paras koska Simonin olis pyyhkinyt miehellä jäätä. Miksi Dingman etes pelaa NHL:ssä?

Ei vaan voi tietää.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Darcy Verot

Noniin, nyt saatiin myös Darcy Verotille ensimmäinen NHL-tappelu tilastoihin. Vastassa oli Edmontonin Scott Ferguson.
 

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
Dingman - Simon

Kuten nimimerkki Tribal jo aikaisemmin totesi, oli Chris Simonille varmasti suhteellisen noloa olla kantapäät kohti otavaa Tampan vaihtoaitiossa. Sanokoot nimimerkki Parker27 mitä tahansa, niin Dingman hoiti hommansa ja teki sen mitä miehen piti. Mielestäni Simonin teko oli melko raukkamainen ja olisikin ollut ihme jos tilanne olisi jäänyt Tampan puolelta siihen. Ja se että Chris Simon OLISI pyyhkinyt Dingmannilla jäätä, mitä ei koskaan tapahtunut, on sitä Parker27 oletusmaailmaa. Eli pysytään faktoissa. Kaikki tietävät, että Chris Dingman ei omaa hyvää tasapainoa eikä tappelutekniikkaa, mutta näin myös itse tämän kyseisen episodin ja mielestäni on hatunnoston arvoinen suoritus laittaa Chris Simon väärinpäin vaihtoaitioon pystyyn. Parker27, jos meinaat joka helvetin kerta ruikuttaa, kuinka paska Dingman on, niin voin sanoa, että se on todella väsyttävää luettavaa, koska sitä saa sinun kirjoittamana lukea täällä ja myös tuolla FC:n palstoilla aivan riittämiin. Ja edellä mainittu vielä totesi, että miten ihmeessä Dingman voi pelata änhooällässä. No se johtuu kai siittä, että jo monen vuoden ajan ja vielä useammassa nhl-organisaatiossa ei tiedetä hevon paskaakaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Seliseli nimimerkki Dingman. Kaikkihan sen tietävät että Dingman on NHL surkein gooni. Ei se varmaankaan ole minun mielipiteeni ainoastaan. Jos Dingman luuli kostavansa Fedotenko kohtalon tuolla tavalla niin tais luulla väärin.
Simon olisi varmasti pyyhkinyt jäätä Dingmanilla jos Dingmanilla ei olis mennyt pupu pöksyyn. Simon sai 3 vasuria perillä ja Dingman pelästyi ja heitti Simonin vaihtoaitioon. Näkihän sen Dingmanin naamastakin että nyt lähdin väärän miehen kans tappelemaan. Miksi tapella jos ei uskalla tehdä mitään. No onhan se tietenkin helppoa rahantekoa NHL:ssä. Ei osaa tehdä maaleja, pelata ja vähiten tapella ja silti tienaa hyvin. NOT BAD mr. Dingman.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Mä en tiennyt, tiesin toki että hän on umpipaska mutta
Simon olisi varmasti pyyhkinyt jäätä Dingmanilla jos Dingmanilla ei olis mennyt pupu pöksyyn.

Jätä toi jenkkipaska pois (="olisi lyönyt", "olisi sitä-ja-tätä"), tee muutakin kuin lue FC:tä, oikeasti, toi on vitun rasittaava kun itket samasta asiasta sielläkin. Ketä kiinnostaa jos joku suomalainen takametsien juntti pitää Dingmania surkeana? Eihän kukaan edes siellä noteerannut viestejäsi.

Jos kirjoittaa, kannattaa käyttää se aika sitten hyödyksi eikä selittää puutaheinää.

Kuten esimerkiksi sen, että Dingman ei sentään ole steroideissa kuten Scott Parker.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jätähän Cairns ne pillerit jo pois. Eihän tuollaista kakkaa jaksa kukaan lukea. Sä itse luulet olevas joku elämää suurempi fighter tarinoitsija ja itse jaksat kitistä koko ajan. En mä odotakaan et joku antaa palautetta siitä et haukuin Dingmania. Sanoinpahan mielipiteeni.

Katsoppa itse se matsi niin selvästihän siinä huomaa miten Dingman käyttäytyy. Mut minkäs teet jos tykkää ennemmin painista kuin kunnon toe-toe-toe väännöstä.

Tapansa kullakin sanoi Parker kun Cairnsilla jäätä pyyhki :-)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Katsoppa itse se matsi niin selvästihän siinä huomaa miten Dingman käyttäytyy. Mut minkäs teet jos tykkää ennemmin painista kuin kunnon toe-toe-toe väännöstä.

Tapansa kullakin sanoi Parker kun Cairnsilla jäätä pyyhki :-)

Katsottu. Silti sun tekstit on 90% paskaa, mitäänsanomattomia itsestäänselvyyksiä. Täällä ja FC:ssä.

Puhu metsän tontuille, ne ymmärtää.

p.s. näytä mun kitinäviestejä ( miinus Spanhelista kirjoitut julistukset).

T: fight-kirjallisuuden Lönnrot
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olen Parkerin kanssa samaa mieltä siitä, että aika onneton oli Dingmanin esitys. Toki se on hienoa jos sen vastustajan saa sinne vaihtoaitioon, mutta silloin se pitää tapahtua nyrkein eikä työntämällä. Tappelun alussa Simon alkoi heti mättämään nyrkillä ja olinkin jo ihan fiiliksissä, että nyt saadaan kunnon show. Harmi vaan, että Dingman oli erimieltä ja päätti ruveta sitomaan ja suojelemaan naamavärkkiään. Sitten kun he ajautuivat siihen laidan viereen, niin ei ollut Dingmanilla vaikea kammeta Simon laidan yli, mutta se kai oli hänen tarkoituksensakin. Varmasti jos olisi tilanne ollut toisin päin, niin yhtä helposti olisi Simon kammennut Dingmanin laidan yli jos vaan olisi halunnut. Veikkaanpa vaan, että Simon olisi tuossa tilanteessa mieluummin antanut nyrkkien laulaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
mr. Cairns

Pitäis puhua kun sä et taida ymmärtää mitään. Lähehän vouhottaan lisää tappeluturnaus ketjuun itsestäs. Ja hanki samalla omia mielipiteitä tietyistä pelaajista eläkä muodosta niitä niiden perusteella mitä joku on sinulle sanonut.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: mr. Cairns

Viestin lähetti Parker27
Pitäis puhua kun sä et taida ymmärtää mitään. Lähehän vouhottaan lisää tappeluturnaus ketjuun itsestäs. Ja hanki samalla omia mielipiteitä tietyistä pelaajista eläkä muodosta niitä niiden perusteella mitä joku on sinulle sanonut.

Tässä juuri on meidän ero. Jutut joita teen, ovat yleensä enemmän tai vähemmän syvää luotaavia historiikkeja pelaajista, yleensä suoraan heidän itsensä suustaan vailla välikäsiä.
Lähteinäni en käytä FC:tä tai HF:ää, vaan haluan mieluusti itse nähdä tapahtuman nauhalta tai kuulla pelaajalta itseltään (ja muilta pelaajilta) tapahtuneesta.

Se mitä olen nähnyt paikan päällä ja ikävänä välikätenä nauhoilta, eroaa varmasti huimasti siitä määrästä mitä sinä olet nähnyt. Muistanen että n. vuosi sitten kerroit että sinulla ei ole juurikaan vielä nauhoja jne. , kun kysyin treidiä? Vai? Sä et mitenkään vuodessa kerää samanlaista määrää dataa kuin mitä jotkut keräväät vuosien aikana. Se ilmenee teksteistäsi. Ethän edes lähtenyt mukaan sivuston fight-juttujen tekemiseen vaikka pyysin.

Se miten Sinun mielipiteet ovat heitelleet eri tappelijoista, on aiheuttanut täällä huvitusta myös muissa keskustelijoissa, vai etkö ole huomannut?

Kyllä, menen hehkuttamaan itseäni, kaunis naama, iso maha vievät pitkälle. Pidemmälle kuin krav-maga treeneihin.

<3

edit: lisäyksiä

karkeita esimerkkejä:
esim. viikolla 40 "XXX on aika kelvoton tappelija"... viikolla 43 "XXX on todella lupaava kaveri". <-- näitä Sinulla on jo ollut useita.

Lisäksi rakas ystäväni jolle Roman Vopat on Jumala antoi tälläisen analyysin teksteistäsi:
"kylhän sillä oli se hauska "en ole nähnyt mitään" ja seuraavaksi "olen jo pitkään seurannut miehen otteita"

Good luck.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mutta kun sä luot joistakin pelaajista oman kuvasi sen perusteella esim. mitä Derek Boogard on sanonut. Pakkohan sen on olla sellainen ja sellainen jos joku sulla face to face on niin sanonut.

Ja kyl mä tiedän ettei mun tietotaso ole monien muiden tasolla. En mä ole väittänytkään että tietäisin kaiken tappeluista. Ei se niin ole. Vaikka olen seurannut tappeluita hyvin pitkään niin ainahan sitä puutteita tiedoissa löytyy.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Mutta kun sä luot joistakin pelaajista oman kuvasi sen perusteella esim. mitä Derek Boogard on sanonut. Pakkohan sen on olla sellainen ja sellainen jos joku sulla face to face on niin sanonut.

Todista tämä nyt sitten samantien.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
en mä nyt muista kaikkia juttuja mitä olet kirjoittanut. Mutta esim. mielipiteesi Colton Orrista perustaa mm. Derek Boogardin sanomisiin. Ainakin olet niin väittänyt. Tai siihen mitä Brett Scheffelmaier on Orrista kertonut.


Ja olethan sä monissa kirjoituksissa maininnut jostain tietystä pelaajasta josta haastateltava ei pidä ja jotenkin on tuntunut ettet sinäkään pidä siitä sen jälkeen. Mitä kirjoituksiasi olen lukenut.

Mutta voinhan tietenkin luulla väärin. Mutta jotenkin mulle on vain jäänyt sellainen kuva että joissakin tilanteissa olet tehnyt oman mielipiteen pelaajasta sen perusteella mitä muut ovat sinulle sanoneet.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
en mä nyt muista kaikkia juttuja mitä olet kirjoittanut. Mutta esim. mielipiteesi Colton Orrista perustaa mm. Derek Boogardin sanomisiin. Ainakin olet niin väittänyt. Tai siihen mitä Brett Scheffelmaier on Orrista kertonut.

Fakta: sain ennen jutun tekoa 29kpl hänen tappeluitaan videoclippeinä, lisäksi jututin Doug Smithiä joka kertoi rehellisesti hänestä vaikka on hänen "koutsinsa". Videoclipit sisälsivät myös Orrin älyttömiä ylilyöntejä.

Scheffelmaier ei paljon Orrista sanonut, Boogaard kylläkin, sanoi että "he's a phony" eli "ei niin kova". Eikä hän sitä ole, vitun innokas se on, siitä pisteet, ehkä hän vielä kehittyy tappelijana. Jättää leukansa auki, koska haluaa lähteä avoimesti tappeleen (hieman kuten esim. Vandenbussche).


Viestin lähetti Parker27

Ja olethan sä monissa kirjoituksissa maininnut jostain tietystä pelaajasta josta haastateltava ei pidä ja jotenkin on tuntunut ettet sinäkään pidä siitä sen jälkeen. Mitä kirjoituksiasi olen lukenut.

Näytä nämä monet kirjoitukset, pyydän. En pidä antipatioita niitä pelaajia kohtaan, joiden urotöitä en ole nähnyt.

Itse en henkilökohtaisesti pidä Tie Domista yhtään, se ei ole salaisuus, kun Leafs oli suomessa, juttelin vain Belakin kanssa, Domi katsoi vieressä ihmeissään mikä oikeastaan huvitti aikalailla.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Täällähän on hanskat lentänyt jäähän! Jatkakaa samaan malliin! :-) Vois hakea popcornia ja limpparia!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
no kai se sitten on uskottava että et ole koskaan muodostanut mielipidettä pelaajasta vain sen perusteella mitä joku on sulle kertonut.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Tim Hunter

Moi pugilistifriikit!

Onko kenelläkään täällä hanskojen verbaalipudottelun ohessa aikaa kertoa mielipiteitään tästä Mr.lätkänenästä? Itse muistan nähneeni hänen Calgaryn aikaisista hanskauksistaan pikkujätkänä muutamia, ja aina selviytyi vähintään lievällä pistevoitolla. Mitä mieltä muut ovat Hunterista ja onko kellään tietoa mistä näitä 80-luvun alkukausien myllyjä voisi imuroida verkosta?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Tim Hunter

Viestin lähetti Jokerit Forever
Moi pugilistifriikit!

Onko kenelläkään täällä hanskojen verbaalipudottelun ohessa aikaa kertoa mielipiteitään tästä Mr.lätkänenästä? Itse muistan nähneeni hänen Calgaryn aikaisista hanskauksistaan pikkujätkänä muutamia, ja aina selviytyi vähintään lievällä pistevoitolla. Mitä mieltä muut ovat Hunterista ja onko kellään tietoa mistä näitä 80-luvun alkukausien myllyjä voisi imuroida verkosta?

lähetä yv:tä nii lähetän hunterista löytyvän jutun. videoclippejä mulla ei ole
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös