Chainsaw Churla
On hyvinkin mahdollista, että olen mielikuvani kanssa Churlan tappelu recordista väärässä. Kokemukseni Churlasta perustuvat lähinnä 90-luvun kausiin, jolloin miehen ura oli jo laskusuunnassa. On totta, että hän ei ollut samanlainen punching bag kuin Barnaby, Webb ja Cummins, mutta sai kyllä ajoittain pahasti selkäänsä kaikkein kovimmilta kavereilta.
Kuten jo tuli ilmi, niin Churla oli valmis tappelemaan kenen kanssa tahansa ja milloin tahansa ja se lisää paljon hänen arvoaan minun silmissäni. Muistan tapauksen miehen viimeiseltä kaudelta 96-97 (voi olla että kyseessä oli myös kausi 95-96, en jaksa nyt tarkistaa) kun hän pelasi murtuneella sormella ja haastoi siitä huolimatta muistaakseni Mike Peluson (NJD) tappeluun.
Churla oli todella viihdyttävä tappelija, mutta kärsi uran loppuaikoina monista vammoista ala Joey Kocur, jotka estivät osallistumasta enää aktiivisesti nyrkkitappeluihin.
Mainittu Steve Webb on täysi pelle ja Sandy McCarthysta on viimeisen vuoden aikana tullut joukkueelle täysin hyödytön. Pre-season ottelussa Flyersia vastaan Donald Brashear nöyryytti Sandraa 10000000-0 ja sen jälkeen mies on keskittynyt lähinnä metsästämään 20 maalia.
Tämän kauden kolmessa Rangers-Islanders ottelussa ei ole muuten tapeltu vielä kertaakaan - excluding se alkulämmittelyn joukkokokous kuukausi sitten Long Islandilla. Vaikka pelillisesti ottelut ovat olleet hyviä niin olen joka kerta ottelusta lähdettyäni harmitellut sitä, että tänäänkään ei pudotettu hanskoja. Eilenkään McCarthy ei edes yrittänyt haastaa ketään vaan lähimpänä tappelua olivat Kovalev ja Isbister (!). Viime kaudella nähtiin vielä kunnon hanskaamista (muun muassa 2 joukkotappelua) New Yorkin rivalryissa, mutta tänä vuonna meininki on laantunut. Vielä on kaksi peliä jäljellä, toivottavasti ei tarvitse koko kautta mennä ilman Rangers/Isles tappeluita.