Viestin lähetti punisher
Takaisin topickiin ja topparille. Tämä alkaa menemään jo saivartelun puolella mutta NHL yearbookin mukaan Ferencen mitat olivat kuten kirjoitit mutta Marion paino oli 238 paunaa eli 107 kiloa. Joten herroillalla oli 12 kilon painoero ja ainakin tuuman jollei suurempi pituusero ja ennenkaikkea tappelussa ja nyrkkeilyssa tärkeä syliväliero oli erittäin suuri Marion hyväksi. Mario jopa näytti klipeissä huomattavasti Ferenceä kookkaamalta pelaajalta. Olen myöskin nähnyt suurinpiirtein Marion mittaisen Keith Primeaun pieksävän ns. kovanaamoja mennen tullen, esim viimekaudella Chris Simonin ja tänä syksynä muunmuassa training campilla Chris Mcallister sai nokkaansa. McA jos kuka oli pelottava tappelija.
Tähän hommaan ei kannata minun mielestä nyrkkeilyä vetää, sillä minun mielestä jäällä "tanssimisella" ja nyrkkeilyllä on eroa kuin päivällä ja yöllä. Niin ja koollahan ei ole paskan vertaa väliä(Näin ainaski jotkut naiset sanoo). Eiköhän sen ole jo Domikin osoittanu.
Edit: Mario näyttää siksi niin kookkaalta, koska se tunkee aina muutamat untuvatyynyt paitansa alle.