Tappelut ja nyhjäykset Liigassa kaudella 2021–2022

  • 52 839
  • 324

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Hakulinen ja Tammela tönivät/suut kävi koko matsin ajan. Tammela otti myllystä komean voiton.
Eipä ollut hääppöinen huiskuttelu. Jos "osumia" lasketaan taisi ainoat osumat ottaa Tammela. Uman tasapaino petti noista parista korvan ohi menneestä lyönnistä.

No pääasia että on tunnetta ja hanskat tippuvat. Saisi tippua joka pelissä.

Tammelan ottaisin koska vain takaisin Lukkoon. Löytyy taitoa, karheutta ja vittupäätä sopivassa suhteessa. Suosikkipelaajia.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turussa on kyllä turpaanottamisen määritelmä laitettu tänään uusiksi.

Ainut perille mennyt osuma taisi olla tuo Hakulisen ensimmäinen takakäden suora ja sen jälkeen petti tasapaino jonka jälkeen Hakulinen paini selätyksen.

Kumman lämpimänä kävi koko tepeksen joukkue tänään. Peli ei kulje ja päänupissa puristaa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Hakulinenhan tuossa Pyyhtiää koitti vähän kyseenalaisesti taklata ennen tuota tappelua.
Eli ei Anrei ainakaan jäähyaitiosta painimaan tullut.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Mee ny kottiis jo itkemää hei.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Mitä nyt? Tappioko siellä hiertää?

Mukava nähdä rehellinen nyrkkitaistelu Lukon pelissä. Virran aikakaudella ei taidettu yhtään nyrkkihippaa nähdä.

Tappelusta Jonnelle edge ja molemmille sivun kokoinen plussa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No eikö tuo tilanne noin mennyt? Hakulinen oli jo vaihtoaition ovella ja oma pelaajaa hypännyt kentälle, kun päättikin vastata puhelimeen. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että vaihtoaitiosta tappelemaan lähtemisestä rangaistaan vielä erikseen.
Henk.koht aivan sama vaikka olisi Koulukadun Abc:lta vastannut puhelimeen.

Ihmettelen vain, miten rehdin, spontaanin tappelun jälkeen joku tulee myllyketjuun vaatimaan pelikieltoa.

Toisaalta Hakulisen noin törkeän tempun jälkeen ymmärrän sinua paremmin, oli lähes hengenvaarallista.

Pelikieltoa loppukausi!
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
No eikö tuo tilanne noin mennyt? Hakulinen oli jo vaihtoaition ovella ja oma pelaajaa hypännyt kentälle, kun päättikin vastata puhelimeen. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että vaihtoaitiosta tappelemaan lähtemisestä rangaistaan vielä erikseen.
Näinhän tämä on. Mutta ehkä mentäs vaa eteenpäin. Yhtälailla sieltä voi tammela ottaa kakkua noudosta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Johan täällä on Lukon kaverit pulleana. Ymmärtäähän sen, kun fyysisyydessä Palloseura on teitä niistänyt. Ensiksi teinipoika riepotteli Abtia ja tänään Tammela Hakulista. Eikä siinä! Hyvä, että nämä menee tasan. Te viette pelillisesti tällähetkellä 100-0 tuota lammaslaumaa, joten onpahan edes pieni ilonaihe täälläkin.

Mukava nähdä Liigassa tunnetta muutenkin ilman yleisöä. Kuuluu lajiin!
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oliko kyse tästä samasta teinipojasta kun riepotteli Kärppäpakkiakin? Oli kyllä sellainen riepottelu tuo minkä viimeksi esitti että ymmärrän täysin että siitä ollaan Turussa ylpeitä.

No nyt oli jotenkin yksinkertaisen oloinen viesti. Kerrotko yhdenkin nimimerkin, joka on ollut ylpeä Slafkovskyn Kärppä-pelin teosta? Sai jopa tuolla TPS-osiossa harvinaisen kylmää kohtelua ottaen iän huomioon.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myllyn paras osuus ehkä tuossa kun Hakulinen on jo vaihtoaition puolella ja Tammela tulee haastamaan niin Pooley ja Skalicky työntävät kapteeninsa takaisin jäälle. Hienoa että saadaan tunnetta ja vältyttiin pelikielloilta. Hakuliselta tuo oli kyllä aika holtiton taklaus yritys mistä homma sai alkunsa.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
@Spine mikäli sinun mielestäsi riepottelu tarkoittaa sitä että ottaa kiinni visiiristä ja vetää siitä maahan niin kyllä se on ihan yhtä suuri ylpeilyn aihe kun tuo ruma taklaus.
 

Ose

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko jossain klippiä tuosta myllystä?
Maikkarin uutisessa ei ainakaan näkynyt.
e. YouTubeenhan tuo oli upattu sen jälkeen kun viimeksi etsin.
 
Hakulisen onni on se että olisi aika pitkässä pelikiellossa mikäli polvet olisivat pahemmin kolahtaneet yhteen. Tappelusta sen verran että omaan silmään Tammela tuon vei jos pistevoittoja annetaan.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy myöntää, että itse en täysin ymmärrä, millä perusteella jääkiekossa tappelun "voittaja" määritellään. Jos lasketaan nyrkkeilyn tyyliin osumia, nähdäkseni ainoastaan Hakulisen ensimmäinen huitaisi hieman osui Tammelaa kasvoihin. Jos tavoitteena vastustajan selätys, niin siihenhän tuo päättyi, kun Tammela jäi Hakulisen alle ja tuomarit tulivat väliin. Kaiken kaikkiaan jääkiekkotappeluksi tuo oli onneton nyhjäys.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Hakulisen onni on se että olisi aika pitkässä pelikiellossa mikäli polvet olisivat pahemmin kolahtaneet yhteen. Tappelusta sen verran että omaan silmään Tammela tuon vei jos pistevoittoja annetaan.
Itse asiassa voi ihan hidastuksesta nähdä, että Hakulinen yrittää vetää jalkansa pois edestä ja osittain siinä onnistuukin. Tammelalle iso plussa aktiivisuudesta, koska muut eivät saaneet mitään aikaiseksi, niin tuli itse sitten huudeille haboja jännittelemään. Sopii palata Raumallekin vielä joskus...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Spine mikäli sinun mielestäsi riepottelu tarkoittaa sitä että ottaa kiinni visiiristä ja vetää siitä maahan niin kyllä se on ihan yhtä suuri ylpeilyn aihe kun tuo ruma taklaus.

Teidän veskarin shown jälkeen olisin aika hiljaista poikaa muiden joukkueiden tekemisistä tai muiden kannattajien ylpeydenaiheista.



Itse tappelusta, ainoa oikea päätös että ei pelikieltoa. Jossain määrin närästää sekin, että tuota piti edes tutkia ja miettiä..
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Teidän veskarin shown jälkeen olisin aika hiljaista poikaa muiden joukkueiden tekemisistä tai muiden kannattajien ylpeydenaiheista.



Itse tappelusta, ainoa oikea päätös että ei pelikieltoa. Jossain määrin närästää sekin, että tuota piti edes tutkia ja miettiä..
Veskarin shown? Mitvit? Ainut show tässä ottelussa oli by Sebastian Repo. Olikin ihan jäätävä performance.
 

redpecka

Jäsen
Täytyy myöntää, että itse en täysin ymmärrä, millä perusteella jääkiekossa tappelun "voittaja" määritellään. Jos lasketaan nyrkkeilyn tyyliin osumia, nähdäkseni ainoastaan Hakulisen ensimmäinen huitaisi hieman osui Tammelaa kasvoihin. Jos tavoitteena vastustajan selätys, niin siihenhän tuo päättyi, kun Tammela jäi Hakulisen alle ja tuomarit tulivat väliin. Kaiken kaikkiaan jääkiekkotappeluksi tuo oli onneton nyhjäys.
Niin itse en ole ehtinyt edes laskea osumia ja tuskin jaksankaan. Hienoa, että pelaajat ottavat rottailut taas omiin käsiin kun kurinpito on viestittänyt viimeiset 30 vuotta ettei ole hei aikaa näihin tälläsiin.

Lisäksi vielä viikonloppu. kuka videotuomari-otteluvalvoja-mikkihiiri edes uskaltaisi kehdata vaivata jotain korkeaa juristia jollain klipeillä tähän aikaan perjantaista? Saati huomisaamuna.

Hyvä jätkät. Ketään ei sattunut - ainakaan vissiin vielä. Katsotaan mitä media saa aikaiseksi.
 
Itse asiassa voi ihan hidastuksesta nähdä, että Hakulinen yrittää vetää jalkansa pois edestä ja osittain siinä onnistuukin. Tammelalle iso plussa aktiivisuudesta, koska muut eivät saaneet mitään aikaiseksi, niin tuli itse sitten huudeille haboja jännittelemään. Sopii palata Raumallekin vielä joskus...
Joo itse en kiinnittänyt huomiota siinä jalan toimintaa mutta jos ei olisnosunuy kohalle ja ei ois ehtinyt niin pahaa jälkeä olisi tullut.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Veskarin shown? Mitvit? Ainut show tässä ottelussa oli by Sebastian Repo. Olikin ihan jäätävä performance.

No onhan veskarillakin pieni show, jos aivan hiilenä vetää jäätävää koukkua Ivarssoniin kun kiekko on toisessa päässä kenttää ja vetää jalan Pärssisen eteen jäähynkalastelun toivossa. Miksei siitä Zagidulin - Pärssinen tilanteesta muuten vihelletty jäähyä? Zagidulinille siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös