Hakulinenhan tuossa Pyyhtiää koitti vähän kyseenalaisesti taklata ennen tuota tappelua.Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Mee ny kottiis jo itkemää hei.Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Mitä nyt? Tappioko siellä hiertää?Eikö Hakulisen vaihtopelaaja vaihtanut jo? Eli kuudentena pelaajana kentälle tappelemaan ja ottamaan turpaan. Säännöissä vissiin jotain mainintaa, mutta tuskin tätäkään sääntökirjan mukaan tuomita.
Mitä nyt? Tappioko siellä hiertää?
Henk.koht aivan sama vaikka olisi Koulukadun Abc:lta vastannut puhelimeen.No eikö tuo tilanne noin mennyt? Hakulinen oli jo vaihtoaition ovella ja oma pelaajaa hypännyt kentälle, kun päättikin vastata puhelimeen. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että vaihtoaitiosta tappelemaan lähtemisestä rangaistaan vielä erikseen.
Näinhän tämä on. Mutta ehkä mentäs vaa eteenpäin. Yhtälailla sieltä voi tammela ottaa kakkua noudosta.No eikö tuo tilanne noin mennyt? Hakulinen oli jo vaihtoaition ovella ja oma pelaajaa hypännyt kentälle, kun päättikin vastata puhelimeen. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että vaihtoaitiosta tappelemaan lähtemisestä rangaistaan vielä erikseen.
Ei kuitenkaan tuulettanut Hakulisen alla.Tammela otti myllystä komean voiton.
Oliko kyse tästä samasta teinipojasta kun riepotteli Kärppäpakkiakin? Oli kyllä sellainen riepottelu tuo minkä viimeksi esitti että ymmärrän täysin että siitä ollaan Turussa ylpeitä.Ensiksi teinipoika riepotteli Abtia
Oliko kyse tästä samasta teinipojasta kun riepotteli Kärppäpakkiakin? Oli kyllä sellainen riepottelu tuo minkä viimeksi esitti että ymmärrän täysin että siitä ollaan Turussa ylpeitä.
Itse asiassa voi ihan hidastuksesta nähdä, että Hakulinen yrittää vetää jalkansa pois edestä ja osittain siinä onnistuukin. Tammelalle iso plussa aktiivisuudesta, koska muut eivät saaneet mitään aikaiseksi, niin tuli itse sitten huudeille haboja jännittelemään. Sopii palata Raumallekin vielä joskus...Hakulisen onni on se että olisi aika pitkässä pelikiellossa mikäli polvet olisivat pahemmin kolahtaneet yhteen. Tappelusta sen verran että omaan silmään Tammela tuon vei jos pistevoittoja annetaan.
@Spine mikäli sinun mielestäsi riepottelu tarkoittaa sitä että ottaa kiinni visiiristä ja vetää siitä maahan niin kyllä se on ihan yhtä suuri ylpeilyn aihe kun tuo ruma taklaus.
Veskarin shown? Mitvit? Ainut show tässä ottelussa oli by Sebastian Repo. Olikin ihan jäätävä performance.Teidän veskarin shown jälkeen olisin aika hiljaista poikaa muiden joukkueiden tekemisistä tai muiden kannattajien ylpeydenaiheista.
Itse tappelusta, ainoa oikea päätös että ei pelikieltoa. Jossain määrin närästää sekin, että tuota piti edes tutkia ja miettiä..
Niin itse en ole ehtinyt edes laskea osumia ja tuskin jaksankaan. Hienoa, että pelaajat ottavat rottailut taas omiin käsiin kun kurinpito on viestittänyt viimeiset 30 vuotta ettei ole hei aikaa näihin tälläsiin.Täytyy myöntää, että itse en täysin ymmärrä, millä perusteella jääkiekossa tappelun "voittaja" määritellään. Jos lasketaan nyrkkeilyn tyyliin osumia, nähdäkseni ainoastaan Hakulisen ensimmäinen huitaisi hieman osui Tammelaa kasvoihin. Jos tavoitteena vastustajan selätys, niin siihenhän tuo päättyi, kun Tammela jäi Hakulisen alle ja tuomarit tulivat väliin. Kaiken kaikkiaan jääkiekkotappeluksi tuo oli onneton nyhjäys.
Veskarin shown? Mitvit? Ainut show tässä ottelussa oli by Sebastian Repo. Olikin ihan jäätävä performance.
Se on just näin.Hyvä lähtö ja aiheesta. Ja sitten täällä keskitytään pippelinmittailuun. Vähän surullista. Edge Tammela.