Eikös Finley ainakin "vastannut puhelimeen" sillon kun oli tarve vai muistanko väärin?Taitaa olla joku juttu ifk:ssa tämä tappelemattomuus. Finley ja Komarov sanoo hei.
Eikös Finley ainakin "vastannut puhelimeen" sillon kun oli tarve vai muistanko väärin?
Eihän tällaisista Finleyn ja Komarovin toimittamasta vastustajien kuumakallejen hiillostamisesta olisi mitään hyötyä, jos sen vuoksi lentäisi itsekin pihalle. Siinähän on nimenomaan tarkoitus saada vastustaja ottamaan tyhmiä jäähyjä ja sitä kautta oma joukkue ylivoimalle. Muutenhan se olisi sama, kuin suoraan aloituksesta pudottaisi hanskat ja lähtisi koppiin.Taitaa olla joku juttu ifk:ssa tämä tappelemattomuus. Finley ja Komarov sanoo hei.
Niin kyllä kai jääkiekkotappeluun ”syyt” ovat aina aika vähissä jos asiaa loogisesti päättelee.Eihän Komarovilla ollut tuossa yhtään pientäkään syytä lähteä tappelemaan. Ei siis yhtään mitään.
Eiköhän Komarovin CV ole ihan riittävä sellaisenaan, ettei keskenkuntoisena, pelejä kaipaavana lähde riskeeraamaan loukkia tai pelikieltoa joukkueen ollessa kahden maalin johdossa, noin 10 peliä ennen runkosarjan päätöstä.
Niin no, kyllä tuolla monesti saadaan energiaa ja momentumia, jos ollaan saadakseen, tai muuten ottelun flowhun vaikutetaan - joskus toimii, joskus ei.Niin kyllä kai jääkiekkotappeluun ”syyt” ovat aina aika vähissä jos asiaa loogisesti päättelee.
Jätit tuossa päätelmässäsi sen pois että Komarov itse haastoi Gregoirea. Ei Gregoire tuota alulle laittanut.
Siinä olemme samaa mieltä että Komarov olisi kyllä riskeerannut jos olisi Gregoiren kanssa lähtenyt. Oletettavasti Leksan hanskat on nykyään yhtä hitaat kuin jalat, huonosti olisi käynyt!
Ja miksi Leksan olisi kannattanut tapella? .
Miksi aiheesta sitten keskustellaan täällä? Tsemppiä Leksa-mörön selättämiseen!Hei, tämä on tappelut kaudella 2023-24 ketju ei mikään ”en tappele tälläkään kaudella” ketju.
Näytätkö vielä kohdan, jossa Komarov haastoi Gregoirea tappeluun? Itse näin vain yhden haaston, ja se oli Gregoiren hanskojen heiluttelu.Jätit tuossa päätelmässäsi sen pois että Komarov itse haastoi Gregoirea.
Miksi aiheesta sitten keskustellaan täällä? Tsemppiä Leksa-mörön selättämiseen!
Toki voit noin ajatella ja kysyä vaikka joka ikisen matsin jälkeen. Itse en vain nähnyt joukkueen ja ko. ottelun tilanne huomioiden Leksalta, joka ei todellakaan ole tappelija, mitään järkeä lähteä tappelemaan.Ei itsellä ole Leksa-mörköä, olen seurannut häntä pitkään ja tiedostan hänen toiminta tapansa. Muuttunutta on tuo HIFK-fanien suhtautuminen tappeluihin ja, että ilmeisesti jatkossa kaikki keskustelu voidaan kuitata myös sinne päin jatkossa ”miksi kenenkään kannattaa tapella?”
Jos tässä ”ämmää” haetaan, niin vastaus on kerran kerrasta Gregoire. Koko pelin lämpimänä (yritti Leksan lisäksi myös Seppälää ja Pihlströmiä), ja kun kukaan ei lähde leikkiin mukaan, niin lyödään lopussa viikatteella vastustajan avainpelaajaa ja lähdetään yksipuolisesti suihkuun ja näytellään käsimerkkejä perään.
Eihän tuo kestään ämmää tee. Päinvastoin. Noinhan se menee. Jos kukaan ei vastaa puhelimeen kun se soi, niin sittenhän sää alat satuttaan niitä vastustajan tähtipelaajia. Koska kukaan tissari ei sua estä.
Olihan siellä sirkushuveja eilen ihan riittämiin vaikka kierroksen muille peleillekin jakaa.Itsellä vielä vähän sulattelua tähän uuteen HIFK:iin jossa jopa katsomo vaatii jonkun syyn, jos kaukalossa olisi tarjolla vähän sirkushuveja.
Toki voit noin ajatella ja kysyä vaikka joka ikisen matsin jälkeen. Itse en vain nähnyt joukkueen ja ko. ottelun tilanne huomioiden Leksalta, joka ei todellakaan ole tappelija, mitään järkeä lähteä tappelemaan.
Niin no, itse en ole vastuussa koko IFK:n fanikunnasta. Itse olen sitä mieltä, että esimerkiksi Nurmi ei tehnyt mitään väärää tai ämmämäistä viimeksi, kun sai paskamyrskyn niskaansa. Sen sijaan IFK-kannattajat käyttäytyivät idioottimaisesti, kun nostivat Nurmen omaa jengiään tärkeämmäksi läpi ottelun.En minä noin ajattele, toin vain esiin sen seikan että tässä vaiheessa kautta kun kaiken maailmat tepsi-ottelut on teilläkin vasta edessä päin niin ei kannata jättää näin makoisia syöttejä mihin tarttua.
Siis tuohan jos joku tekee ämmän. Jos on niin kova tarve purkaa omaa väkivaltaista energiaansa, että pitää hakata kärkipelaajaa käsille, kun kukaan ei suostu tappelemaan, niin pelaa auttamatta väärää lajia.Eihän tuo kestään ämmää tee. Päinvastoin. Noinhan se menee. Jos kukaan ei vastaa puhelimeen kun se soi, niin sittenhän sää alat satuttaan niitä vastustajan tähtipelaajia. Koska kukaan tissari ei sua estä.
Siis tuohan jos joku tekee ämmän. Jos on niin kova tarve purkaa omaa väkivaltaista energiaansa, että pitää hakata kärkipelaajaa käsille, kun kukaan ei suostu tappelemaan, niin pelaa auttamatta väärää lajia.
Edelleen, tämä on tappelu-ketju, joten täällä ei pitäisi olla mitään asiaa puhua Gregoire - Komarov -tilanteesta, koska heidän välillään ei ollut mitään tappelua.Edelleen tämä on tappelu-ketju joten täällä esim puhutaan ihan puhtaasti Gregoire - Komarov tilanteesta.
Siis tuohan jos joku tekee ämmän. Jos on niin kova tarve purkaa omaa väkivaltaista energiaansa, että pitää hakata kärkipelaajaa käsille, kun kukaan ei suostu tappelemaan, niin pelaa auttamatta väärää lajia.
Ainakin tämän tiedon mukaan Komarov olisi useampaan kertaan haastanut Gregoirea tappeluun.Näytätkö vielä kohdan, jossa Komarov haastoi Gregoirea tappeluun? Itse näin vain yhden haaston, ja se oli Gregoiren hanskojen heiluttelu.
Itseasiassa Komaron kysyi jo Gregoirelta mainoskatkon aikana, että mennäänkö, mutta Gregoire kieltäytyi. Ehkäpä kolmas kerta toden sanoo.
Edelleen, tämä on tappelu-ketju, joten täällä ei pitäisi olla mitään asiaa puhua Gregoire - Komarov -tilanteesta, koska heidän välillään ei ollut mitään tappelua.
Kuka pelasi hyvän pelin ja kuka mussuttaa koko ajan? Gregoire tökki vaihtoon mennessään poikkarilla Pihlströmiä, kävi kuumana Komaroviin, otti painit Seppälän kanssa ja lopulta sikamainen lyönti Pakarisen käsille. Oli kaukaa nähtävissä jo ensimmäisessä erässä, että Gregoire tulee lentämään suihkuun ottelusta - tavalla tai toisella. Jos siinä on sulle hyvä peli, niin olkoon.Hyvän pelin pelas. Komarov mussuttaa koko ajan. Ei siellä kaukalossa edelleenkään kaikilla ole lupa päätänsä aukoa. Joku tulee noutamaan ennen pitkää. Komarov oli alusta todella aggressiivisesti Clendedingin kimpussa. Mikä on ihan ykköspakki. Sattumaa tuo ei ollut. Gregoire teki mitä pitä. Otti rakkikoiran huomion itseensä. Hoiti hommansa hyvin loppua lukuunottamatta. Luultavasti tarkoitus oli maalille tulevalta Pakariselta lyödä maila käsistä, mutta tuli ranteille. Mistä tulee pari peliä lisäsanktioita. Jos isku olisi tullut mailaan, niin tuon pelin linjalla ei olisi tullut jäähyä. Ihan hanurista "antaa poikien pelata" linjaus mikä jostain syystä on taas tullut. Poikkaria saa antaa huoletta ja huitookkin, kun ei liian kovaa. Ja vain kerran pari.