Itse, kuten kovin moni muukaan, en havainnut tuollaista. Ihan perus suunsoittoa se oli puolin ja toisin, ei mitään tappeluun hakemista.Ainakin tämän tiedon mukaan Komarov olisi useampaan kertaan haastanut Gregoirea tappeluun.
Itse, kuten kovin moni muukaan, en havainnut tuollaista. Ihan perus suunsoittoa se oli puolin ja toisin, ei mitään tappeluun hakemista.Ainakin tämän tiedon mukaan Komarov olisi useampaan kertaan haastanut Gregoirea tappeluun.
Mä en muista Komarovilta kuin tämän koitoksen Siklenkan kanssa:Jonnet ei muista. Komarov kun aikoinaan aloitti Ässissä 2005 niin hanskat tippuivat heti. IFK-pelissä tappeli Hirsoa vastaan.
2-metrinen Sikalenka löysi kentältä pienemmän kaveri, jota takoa tämän maatessa jäässä. Hieno mies.
1980-luku haluais mielipiteensä takaisin.Ei tossa klipissä ole muuta naurettavaa/väärää kuin tuo täysin tyylipuhdas "Atte Ohtamaa kilppari". Vattalleen jäähän ja päätä suojaan sen jälkeen kun on luultavasti itse koko tilanteen käynnistänyt. Kunnioita lajia ja vastustajaa! Missä on ammattimiehen ylpeys.
1980-luku haluais mielipiteensä takaisin.
2-metrinen Sikalenka löysi kentältä pienemmän kaveri, jota takoa tämän maatessa jäässä. Hieno mies.
Siklenka oli kyllä brutaali kaveri. Pisti visiitillään useampaakin näistä "kuumentajista" ojennukseen linjatuomareista välittämättä. Aina on näitä kavereita, joita ei kannata mennä sohimaan ja jotka eivät ajattele järjellä, kun vati menee nurin.
Olipahan vittumaisesti lyöty Jormakkaa joka oli jo selällään tilanteessa.Pelicans Jukurit pelin loppupuolella Jormakka otti matsia Tyrväisen kanssa, eipä siinä kovin käynyt lopulta :D
Et sää vain lyö enää jäässä olevaa. Viimeisin lyönti Tyrväiseltä lähti, kun oli jo itsekin vaakatasossa.Jormakka ite aloitti. Komeasti Jormakka lensi jäänpintaan eikä mitään turhaa lyöntiä ollut sen jälkeen. Ensi kerralla varmaa Jore miettii kenen kanssa ottaa matsia.
Eipä sillä ole väliä kuka tai mikä tuon aloitti. Jormakka oli jo kaatunut selälleen kun Tyrväiseltä löytyi vielä yksi mojova ja tais olla juuri tuo se lyönti josta Jormakka loukkaantui.Jormakka ite aloitti. Komeasti Jormakka lensi jäänpintaan eikä mitään turhaa lyöntiä ollut sen jälkeen. Ensi kerralla varmaa Jore miettii kenen kanssa ottaa matsia.
En ole vielä katsonut hidastuksia, mutta livenä katsottuna ei ollut lyöntiä kaatumisen jälkeen. Voin olla toki väärässä.Et sää vain lyö enää jäässä olevaa. Viimeisin lyönti Tyrväiseltä lähti, kun oli jo itsekin vaakatasossa.
Kyllä hidastuksista näkyy viimeinen lyönti. Ikävästu osu nokkaan.En ole vielä katsonut hidastuksia, mutta livenä katsottuna ei ollut lyöntiä kaatumisen jälkeen. Voin olla toki väärässä.
Kyllä se oli Tyrväinen joka aloitti vetämällä poikkarilla todella vittumaisen iskun Joren kylkiluihinJormakka ite aloitti.
Koko pelinhän herroilla oli toisilleen vähän asiaa, että sen suhteen on kyllä ihan mahoton sanoa kuka alotti ja mitä.Kyllä se oli Tyrväinen joka aloitti vetämällä poikkarilla todella vittumaisen iskun Joren kylkiluihin
Hidastuksen katsoessa niin mielestäni Tyrväisen lyönti on lähdössä ennen kuin Jore kaatuu jolloinka lyönti osuu sitten kun Jore on jäässä. Ikävästi se osuu kyllä, mutta en nyt sanoisi, että olisi törkeästi lyönyt silloin kun kaveri oli jäässä.Eipä sillä ole väliä kuka tai mikä tuon aloitti. Jormakka oli jo kaatunut selälleen kun Tyrväiseltä löytyi vielä yksi mojova ja tais olla juuri tuo se lyönti josta Jormakka loukkaantui.
Juuri näin itsekin näin tilanteen. Yritin vielä käydä hidastuksesta katsomassa sitä väitettyä lyöntiä ja juuri noin näytti menevän.Mun mielestä toi nekkuun osunut lyönti tuli Tyrväisen kaatuessa, sen jälkeen ei enää iskuja vaihdettu. En lähtisi syyttämään Tyrskyä sikailusta, loppu oli molemmilta joukkeilta poikkaria toisen perään, ja tuota alkua ei mielestäni näkynyt mikä aloitti kaksikon mittelön.