Tappelu-cd

  • 3 889
  • 48

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Laitetaan nyt reteesti vaan tälle cd-projektille oma ketjunsa jotta emme "tuhlaa" tappeluketjua moiseen "turhuuteen". :eek:
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
kopipeisti tappelut-ketjusta

Nih.

Teen sen CD:n tässä aivan lähiaikoina. (n.3kk sisään, Cairns raaka-ainetoimittajana ja journalistina tietenkin sanelee aikataulut käytännössä.) Teknisessä suorituksessa ei mene kuin muutama viikko, kunhan kaikki kuvat ja tekstit on valmiina. No, ehkä vähän enemmän mutta ei mitään kuukausia siis.

Nyt kaipaisimmekin tietoa siitä, ketkä kiinnostavat eniten:

- aktiivit raskassarjalaiset; Domi, Grimson, Laraque, Parker jne.
- nuoret, nousevat kyvyt; Peat, Sawyer, Bonvie, Shelley jne.
- "klassikot ja legendat" Probert, Grimson, Nilan, Semenko, D Brown, J Kordic, Twist jne.

Kaikki jotka olisitte kyseisen pläjäyksen valmiita hankkimaan, laittakaa toiveita tähän ketjuun, pyrimme ottamaan ne huomioon.
Omasta mielestäni olisi hyvä keskittyä johonkin tällaiseen kategoriaan kerrallaan. Mikäli kiinnostusta löytyy, niitä CD:itä voi nimittäin tehdä lisää , samalla rungolla ja rakenteella jatko-osat on "helppo" toteuttaa. Samalla tiedustelisin onko muilla palstalaisilla jotain kuvia, haastatteluja tms. joistain alan miehistä? Kaikki haastattelut, kuvat, URL:t jne. otetaan vastaan kiitollisena, myöhemmin ilmoitettavaan osoitteeseen. Lisäksi etenkin tekstin tuotannossa oletan kaivattavan apua, ei tarvitse olla suoraan julkaisukelpoista juttua, kunhan faktat ovat oikein, muokkaus on helpompaa kuin varsinainen kirjoittaminen. Enempi parempi...

Lisäys: Kocur on siis ensimmäinen ehdotus. Lisää?
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Hep...

Asiaan. Heti.

Niin, sellainenhan se CD voisi olla, että ensimmäisessä "osiossa" käsiteltäisiin vanhat legendat (ne joista kuva-, ja videomateriaaliaa on). Toisessa voisi sitten olla tämän hetken heavyweightit, ja miksei myös muutama semi-goon -juttu.
Kolmannessa osiossa voisi sitten olla näitä nousevia kykyjä...

Nämä osiothan sitten voisi jakaa materiaali paljoudesta, tai vähyydestä, toteusmenetelmistä jne. johtuen joko yhdelle CD:lle eroteltuina selkeiksi osioiksi, tai mahdollisesti kolmelle eri CD:lle,
jos materiaalia vain riittää.

Ja vielä se sanottakoon, että olisin valmis ko. levyn hankkimaan.

Ehdotuksia esiintyjistä: Probert, Twist. Ainakin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
dee snider oi oi oi

Kuulostaen taas ylimieliseltä, totean sen että kun tod.näk itse teen valtaosan pelaajaesittelyistä tms. kun vuosien varrella on juttuja tarttunut haaviin, inside-tietoja myöten, niin panostaisin itse mieluummin laatuun kuin määrään.

Esim. pelkkä pelaajankuva, tiedot + fight-card ja pari kuvaa = ei kannata edes toteuttaa.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Niin tietenkin.

Ilman muuta toivoisin minäkin, ettei se menisi tuollaiseksi pelaajaluetteloksi. Ennenkaikkea toivoisin, että CD:lle saataisiin juuri ne jannut, joista on eniten liikkuvaa kuvaa materiaalisalkussa. Pakolliset kuva, tiedot ja fight-card ovat tietysti mukana, mutta todella hyvä olisi, jos löytyisi myös mahdollisimman paljon elävää kuvaa (myllyistä siis), sekä kenties joku (Cairnsin kirjoittama?) lyhyt, miksei pidempikin kirjallinen stoori :)

Näillä mennään? :D
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
En tiedä kannattaako tappeluita jotka kaikki ovat nähneet moneen kertaan laittaa mukaan eli mielummin vähän harvinaisempia jos mahdollista ja myös farmimatsit kiinnostaa.
Itse hankin cd-levyn jos sellainen tehdään jo pelkän kannatuksen vuoksi.
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Kyllä minäkin hankin sen...

Olisiko hyvä, joku kategoria esim. Kaikkien aikojen parhaat?
Jotka vaikka Cairns valitsee. Tai äänestetään täällä!
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
Olen kiinnostunut

..mikäli hinta ja laatu kättelevät toisiaan.
Ehdottomasti laatuun satsattava eikä yritetä saada mahdollisimman montaa hanskaajaa mukaan.
 

Larba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä mä voisin tilata sellaisen(jos hinta ei nyt ole ihan hirveän korkea).

Toivottavasti cd sisältäisi, jotain tavaraa näistä herroista:
Frank"animal"Bialowas
Dave Semenko
Tony Twist
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
olen myös ostamassa jos hinta vaan ei hipoile pilviä...

nii, munsta ei ainakaan Domia saa sivuttaa kyseisessä CD:ssä, tai jos tehdään ,onta niin johonkin herra ainakin mukaan, sekä mielellään myös Laraquen matseija...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
avarado covalanche...siis colorado avalanche - Pentti Lindegren

"mr.hotty shoots and heee SCCCCOOOORRREEESSSS!!!"
Tässä alustava lista pelaajista joista saan materiaalia runsain mitoin aikaan varsin vaivatta:

Matt Barnaby,
Doug Smith,
Brad Brown,
John Kordic,
Dan Kordic,
Reed Low,
Scott Parker,
Kevin Kaminski,
Dean Ewen,
Tony Twist,
Aaron Downey,
Reid Simpson,
Rob Skrlac

Ja voisin todeta tähän että jos joku lähettää materiaalia tms., niin UNOHTAKAA Pro-Hockeyn jutut, ne ovat yhtä huonoja kuin minä jääkiekkoilijana.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ilmoittaudun Kohtuuhintaisen cd:n tilaajaksi!
Cd:n sisällöstä päättäkööt alaa paremmin tuntevat.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
OK, ehkä paras ratkaisu on ottaa kaikista kolmesta "osastosta" vaikkapa 5-6 ukkoa:

aktiivit: Barnaby, Domi, Laraque, Low, Parker...
farmi/nuoret: Brown, Downey, Skrlac?, Bonvie, Peat, Hordichuk...
klassikot: Smith, Kocur, Probert, J Kordic, Twist...

Nämä ovat ehdotuksia, sanoisin että yht. 15 - 20 äijää.
Panostetaan laatuun ja tehdään sitten jatkoa jos tarvetta ilmenee.

Painijoita ei ainakaan osa 1:een;)
 

tom byron

Jäsen
Miten on Nhl:n fighting major ennätystä hallussa pitävän Paul Lausin laita? Eikö häntä kaivata kuviin? Entä Peter Worrellin, joka on nuori (1977 syntynyt)! Kyllä nämä kaukaloa sikailulla ja tappeluilla dominoivat "pantterit" olisi kiva nähdä hommissa!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vielä lisäyksenä vois mainita että jos löytys joku pätkä jostain 70 luvun matsista joissa olis vaikkapa Philadelphia ja Boston ottamassa yhteen niin se tois mukavaa vaihtelua vanhoilta "hyviltä" ajoilta.
Ja Dave Brownia ei saa unohtaa sillä kaveri on mielestäni kaikkien aikojen kovin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo cd ehdottomasti ostetaan heti kun sellainen vain tulee myyntiin.

Yksi sellainen pelaaja, josta itse haluaisin kuulla tarinaa on tämä (kai jossain määrin legendaarinen) "Scary" Gary Coupal. Pelikieltoja löytyy liigasta jos toisestakin. No, ei ehkä niinkään legendaarinen tappaluidensa tähden, mutta kuitenkin. Myös tuo Cairnsin mainitsema Reid Simpson olisi wish-listillä...

Keep up the good work, guys! \m/
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jep, kiinnostusta on myös meikäläiselläkin joten kun se cd tullee valmiiksi niin tilaan sellaisen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehdottomasti mä kans tilaan sen cd:n kunhan se on valmis. Pakko ostos!!

Ainakin osa näistä miehistä pitäis olla siin mukana:

P.J.Stock
Dennis Bonvie
Stephen Peat
Darcy Hordichuk
Mel Angelstad
Jeff Odgers
Paul Laus
Frank Bialowas
Scott Parker
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Laittakaa just kunnon hulluja siihen kuten Bialowas..
Ja mitä enemmän Flyersin pelaajia sen parempi ;)
Domi on kyllä mun listassa viimeisenä..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
vad helvete?

Korostetaanpas nyt vielä että teen/teemme sellaisista äijistä juttua joista saamme tarpeeksi materiaalia kasaan. Täälläkin on osa varmasti maininnut pelaajia joita ei ole koskaan nähnykään ja syykin voi olla siinä että miehistä on vaikea mitänä tietoa/multimediaa löytää. Ja pelkän toivomisen sijaanhan te voisitte myös ehkä koettaa käytännössä auttaa meitä, esim. lähettämällä vaikka minulle e-mailissa juttuja tms.

Ääliö on puhunut :D
 

T-jakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Helenius?

Älkääkä naurako. Kyllä cd:lle pitäisi saada joku "best of finnish fights" -osio myös. Kun näitä suomalaisiakin on viime aikoina tilastoihin päässyt. Helenius, Ruutu, Jokinen, Hurme...... Ei ehkä hääpöisiä matseja mutta kuitenkin.

Minkähän hintaiseksi tämä lätty muodostuisi?
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Stephen Peat..

Siinä mies minun makuuni, ainakin tappelujen suhteen.
Taas meni toivomisen puolelle, sillä luulen ja uskon että sinulta Cairns löytyy takataskustasi parempaa stooria miehen matkalta kohti huippua.;)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kuten jo tappeluketjussa ilmoitin

olen valmis ostamaan kyseisen plätyn ja tiedän ainakin noin kymmenisen muuta henkilöä jotka eivät tiedä koko jatkoajasta yhtään mitään ja täten tuskin tänne ostohalukkuuttansa ilmoittavat, että kyllä kysyntää riittäisi jos arvoisat palstalaiset pistäisivät omilla alueillaan pienet talkoot pystyyn mainostamalla kyseistä levyä.

muita toivomuksia ei ole kuin se, että ei näitä ihan yleisimpiä painiotteluita vaan kunnon kähyä. Ja tästähän on tullut vastaan pieni pettymys kun on plarannut noita klippejä että hyvinki usein ne jäävät ikään kuin kesken.

Laatu kunniaan ja sitä rataa...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Grim Reaperi on pakko olla mukana!

Tyhmä kysymys mutta mites kaikki copyright-zydeemit menee eli jos mukana on jotain jostain lainattua materiaalia, kestääkö CD päivänvalon (enkä nyt tarkoita CD:n fyysisiä ominaisuuksia).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös