Tappelu-cd

  • 3 890
  • 48

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kröhöm, kukas sellasista nyt piittaa... :rolleyes:
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No ei mua vois vähempää haitata, kuhan vaan ajattelin kysyä.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Niin, kyseessähän on ihan omaksi iloksi koottu kooste-Cd jutuista ja clipeistä joita netissä on tarjolla. Se että jos sen kopioi parille kaverille "omakustannushintaan" ei tee siitä liiketoimintaa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mukava kuulla

niin, passaako häiritä? mites, ovatkos nuoret miehet kehitelleet ajatusta nyt enempää? Oli pakko vähän pistää tekstiä, jotta saan tämän ketjun tuonne ylemmäs:rolleyes:

juu ja yhdyn myös samaiseen mielipiteeseen, että jos nämä kaikki clipit ovat kaikkien vapaasti hankittavissa, niin tuskin mitään ongelmia syntyy copyrightien kanssa.

Mielenkiinnolla odotan tulosta ja että pääsis heti arvostelemaan sen plätyn.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Mr. Cairnsilla on muita kiireitä tällä hetkellä. Asiaa ei kuitenkaan ole unohdettu. Lätty ilmestyy aikanaan, infoa tulee lähempänä H-hetkeä.

Jos jollakulla on clippejä (hyviä), niitä voi lähettää Cairnsille. Sama koskee tekstejä. Kaikki apu otetaan vastaan. Älkää kuitenkaan lähettäkö mitään Pro Hockey-juttuja, vaan mieluiten "maailmalta" löytyneitä haastatteluja jne. Jos muuten törmäätte osuviin quoteihin koskien tappeluja ja enforcereita, niitäkin voitte lähettää. Aina on mielenkiintoista tietää mitä vastustaja on mieltä "sankarista". Viihdearvo on usein taattu.:D

Laittakaa ensin yksityisviesti minulle tai Cairnsille, katsotaan miten kannattaa edetä matskun kanssa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juu

elikäs omalta kohdalta voipi unohtaa tuin clippien lähettelyn, koskapa eipä mulla ole muita kuin noi cairnsin antamat clipit lähteenä:(



hyvä meisinki!!!!!!!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
jep

Nostetaanpas taas tätä vähän tänne ylös ettei tämä vajoa tuonne sivuston syövereihin :)

No mites CD edistyy pojat?
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Älkää mua katsoko...:) Cairns journalistina sanelee aikataulut. Itselläni on myös tällä hetkellä todella kiire oikeiden duunien kanssa, joten kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä.
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen ainakin kiinnostunut kyseisestä cd:stä kun se valmistuu. Ihan mielenkiintoistä nähdä noita tappeluitakin vähän enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Tappelu cd..

Anteeksi tyhmyyttäni mutta tarkoitatteko cd:llä dvd:tä?Minuakin kiinnostaa tämä cd..
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Turpaanlyöntiä!

Ilmoittautuu myös CD:n tilaajaksi het kun se valmistuu.Valmistuminen vissiin ilmoitetaan tällä palstalla?Koskas se valmistuikaan,kevään korvilla vai meneekö kesään asti?Aika hyvä idea tällanen CD,kiitos jo etukäteen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pakko taas nostaa vähän ylöspäin tätä kun oli vajonnut jo tuonne "pohjamutiin"....
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Nostetaan vähän ylemmäs...
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Muistimpas

Tulipas mieleeni tämäkin taas ja ajattelin kysästä,että onkos H-hetki piakkoin jo käsillä?Millois olis esikoisen aika syntyä?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
joo sama minäkin olen jo miettinyt et mitä tälle projektille kuuluu oikein? Eli onko homma painunut kasaan vai vieläkö cd:tä tehdään? olis kiva tietää vähän missä mennään...kun kuitenkin moni on niin kiinnostunut tästä cd:stä..joten kertokaa kyseisen lätyn tekijät et miten se oikein etenee??
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mun aika menee sitten fighting-lehden tekoon nyt kokonaan ainakin toistaiseksi.

Ehkäpä taitopeli-cd olisi parempi projekti, se olisi sellainen fantastisen utopistinen levy jossa kyynärpääniitit ja sikailuit "kuitattaisiin" vain hymyllä ja luisteltaisiin kauniisti pois tilanteesta, eikä välitettäisi siitä että on henkisesti alistunut ja lyöty pelaaja.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua kiinnostaa eniten "klassikot ja legendat".

Ja paras on varmaan ollu Link Gaetz. (jos sen voi legendoihin laskea)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös