Itse olen myös sillä kannalla, että Tenutea lähdettäisiin peluuttamaan ensisijaisesti laidassa, mutta luulen kuitenkin, että Tenute istutetaan ykkösen keskelle. Se saattaa toisaalta olla ihan oikea ratkaisu, sillä jos Tenutea ja Makkosta lähdettäisiin molempia peluuttamaan ykköskentässä, niin kuka sinne kakkoseen tungetaan? Ensimmäisenä mieleen tulee Vänttinen, mutta Vänttinen on omiaan kolmossentterinä ja siinä roolissa hän onkin yksi liigan parhaista. No miltäis kuulostaisi Kangasniemi? Kangasniemi on ihan hyvä pelaaja, mutta hän ei ole kakkoskentän tasoa ja jos kerran Vänttinen valtaa paikan kolmosen keskeltä, niin paikka nelosketjussa on ainoa paikka mikä Kangasniemelle jää. Mutta löytyyhän meiltä vielä tämä nuori Jan-Mikael "Ilmaveivi" Järvinen. Omasta mielestäni häneltä odotetaan ainakin kirvesrinta fanien keskuudessa jopa hieman liikaa, sillä se ei ole todellakaan varmaa, että Järvinen tekee "Kerälät" ja nostaisi pelinsä tasoa vielä mestiksestä. Kuitenkin, kaikki sentterit olisivat näin ollen käytetty, joten Järvinen olisi melkeinpä pakko tunkea sinne kakkoseen. Hänen puolustustyöskentelynsä ei kuitenkaan vielä ole siellä vaaditulla tasolla, joka vaaditaan kakkossentteriltä, joten voi olla tosiaan viisasta laittaa Tenute ja Makkonen eri kenttiin. Näin ollen Järvistä täytyisi peluuttaa laidassa mikä olisi luultavasti se järkevin vaihtoehto. Laiturilla ei kuitenkaan ole niin suurta vastuuta puolustussuuntaan kuin sentterillä ja he voivatkin liikkua hieman vapaammin kentällä. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, että minkälaisella kokoonpanolla Tappara lähtee miehiään peluuttamaan. Potentiaalia tässä joukkueessa on ja se on varmaa.