Tappara kaudella 2024–2025

• 163 859
  • 578

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Alkaakohan toi Grönborgin jatkuva tuomareille huutaminen ja pelien jälkeinen haukkuminen jo kääntymään itseään vastaan.
Jossain määrin itsekin tuomarina tosin eri lajista ymmärrän tuon tunteen kuohunnan, mutta kun sitä tulee jatkuvasti ja varsin epäasiallisesti mitä ilmeisemmin niin väkisinkin siitä jää muistijälkiä, että eikö toi jumankauta koskaan ole hiljaa.

Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaakohan toi Grönborgin jatkuva tuomareille huutaminen ja pelien jälkeinen haukkuminen jo kääntymään itseään vastaan.
Jossain määrin itsekin tuomarina tosin eri lajista ymmärrän tuon tunteen kuohunnan, mutta kun sitä tulee jatkuvasti ja varsin epäasiallisesti mitä ilmeisemmin niin väkisinkin siitä jää muistijälkiä, että eikö toi jumankauta koskaan ole hiljaa.

Mä ymmärrän kaikkien valmentajien avautumisia. Siellä eletään tunteella, siinä missä katsojatkin, ja kun peliin tapahtumiin ei kentälöä itse pysty vaikuttamaan. En ihmettele. Se, että jotkut tekee tätä enemmän jotkut vähemmän, johtuu persoonallisuudesta/luonteesta. Tuskin kaikki sitä suunnitelmallisesti tekevät, vaan useimmiten reaktiivista toimintaa.

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotenkin itse ajattelen, että valmentajat lähestyvät kaikkia peliin liittyviä asioita siltä pohjalta, että miten toimien niitä oman joukkueen mahdollisuuksia voisi parantaa. En itse aivan usko, että RG sen paremmin kuin muutkaan ovat vain tunteidensa vietävinä, vaan kyllä tuossa joku mietitty ajatus on taustalla. Se on sitten eri asia, kenen toimintatapa oikeasti omaa joukkuetta eniten hyödyttää.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL

Varmastikin on kääntynyt koska tuomarilinja on toistuvasti täysin Tappara-vastainen. Grönborg sekä Tappara on kuuluttanut Liigaan tarkkaa linjaa ja se tarkka linja tällä hetkellä pätee tasan tarkkaan vain Tapparan suhteen ja muiden joukkueiden suhteen linja on vanha, silmien ohi menevä paskaa salliva linja. Tämä on ollut jo pitkään täysin päivänselvää ja kaikki järki-ihmiset tämän todistaa illasta toiseen.

Ainakin itse tuohon alkaa jo turtua, eikä moinen paska jaksa enää edes vituttaaa.

Mielenkiintoista nähdä, että jatkuutko tämä epäsuhta kauden loppuun asti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy