Ehti jo mennä hetki, mutta olin rivillä 13 melkein punaviivan kohdalla. Pakko sanoa, että ehkei parempaa paikkaa katsoa peli! Aivan hemmetin hyvin näkee kaiken, ja tosiaan illan isäntäkään ei pettänyt, sapuska oli hyvää ja kaikinpuolin erittäin positiivinen käynti. Siitä innostuneena otin lipun legendaarisimpaan paikalliseen, ajattelin sitäkin onhan se kerran elämässä koettava tuokin Hakametsässä ennenkuin uuteen halliin.
Ja vielä kun kaksi symppisseuraa vanhaa suurta ja molemmilla kulkee et pelin tasokin tulee varmasti olemaan parasta mitä Liigasta saa niin ei lupaa muuta kuin hyvää.
Noniin! Tuli käytyä, nyt ei ollut ihan yhtä hyvä paikka kuin edellisellä, mutta ihan jees kyllä siitä näki. 6 rivi näköjään ehkä se alin mihin kannattaa mennä.
Ruoka oli taas hyvää ja meininkikin. Tosin nyt tein peliliikkeen ja läksin joitakin minuutteja ennen loppua taktisesti (heh, Lappeenrantalainen) jotta autolla pääsin paremmin pihasta. Edellisen pelin jälkeen siinä sai hetken istua vaikka tosiaan pahimman ruuhkan annoin mennä. No, tällä kertaa siis ajelin ihan suoraan pois kun ns. yksin olin.
Olin pakotettu omalla autolla siellä olemaan muista syistä.
Mutta nauratti se, kun läksin 1-0 tilanteessa ihan lopussa tosiaan ajatellen et tää on taputeltu lähen saunaan - vaan hotellilla heti telkku auki ja tuutti toitottaa Ipan voittaneen 2-1. Tämä käy oikeastaan aina kun ennakoi, jos katon loppuun niin ei taatusti käy. Sori Tappara.
Ensimmäinen kerta muuten kun kannattaa molempia joukkueita samassa pelissä. Olipas kummallista.
Hieno kokemus siis taas! Ainoa miinus siitä, että viereen oli eksynyt kolmen ihmisen kokoinen 400kiloinen heppu. Mää oisi Tappara vailla 3/4 rahoja tagasi ku se vei minunkin penkin.. roikuin siinä 1/4 osan kulmassa. Mikki jos luet tämän ni kausikortti uuteen halliin vuodeks kuittaa kyllä jotenkuten tämän.