Niin, paljon mieluummin minä ottaisin eilisen jatkoaikatappion tappiona ja vittuuntuisin siitä kuin mies ainakin. Mutta kiitos SM-liigan, en pysty. Ei tunnu miltään, ei sitten yhtään miltään. Saatiin säälipiste, joka ei maistu sekään oikein miltään. Ihan kiva kun saatiin se, mutta eipä tartte suihkulähteelle lähteä hillumaan. Pahinta on se, että vastustajan tekemä "voittomaali" ei tunnu miltään. Se vaan lopetti tylsän jatkoaikapelailun ennen aikojaan, kiitti siitä.
Ja kun oikein viännetään ja kiännetään, niin minähän en nimenomaan sitä tehnyt, kuten Wille tuossa yllä osoittaa. Minä olen oikeassa, kuten aina, kun sanon Tapparan pelanneen eilen tasapelin. Nyt kun puhutaan SM-liigasta eikä oikeasta jääkiekosta, jossa Tappara olisi eilen hävinnyt. Se niitä tuloksia lukee väärin, joka väittää Tapparan hävinneen.
Mitä tulee sitten Tapparan alkuun, niin mitä sinä, Tenkanen, oikein odotit Tapparalta? Ai että kun se on hallitseva mestari, niin se on automaattisesti kärjessä ja porskuttaa heti muilta karkuun. Satuitko missään vaiheessa vilkaisemaan keitä pelaajia Tapparalta lähti ja keitä tuli tilalle, kun loit odotuksiasi Tapparan alkukaudesta? Noiden menetysten -- paikkaamattomien menetysten -- jälkeen liigan nelospaikka piste-per-peli-tahdilla on loistava saavutus. Se ei ole tullut kovinkaan hyvien peliesitysten kautta, kaukana siitä, mutta tuloksellisesti se on loistava suoritus.