Viestin lähetti cobol
Selvästi on tarttunut Tapparan joukkueeseen tuo itkeminen: peli on onnetonta sähellystä ja kaikki ne virheet, jotka Rauno Korpi luetteli tehdään tässä pelissä ei pelkästään uudelleen, vaan aiempaa pahempana. En käsitä lainkaan, miksi Tappara ei edes lauo ylivoimalla. Kiekkoa haudotaan ja haudotaan ihan kuin odottettaisiin siitä pian pulpahtavan pääsiäispupun :D
Niinhän se on, että silloin kun vastajoukkueen faneilla ei ole mistään muusta valittamista kuin tuomaritoiminnasta, silloin kaikki asiat ovat päin h*lvettiä.
Tappara purkaa kiekkoa kokoajan, ja missä on Tapparan taistelutahto, ja ennen kaikkea peli-ilo?
Jokerit näyttävät siltä että pelaaminen on kivaa, ja maaleja osataan tehdä. Tappara taas ahdistuneena kiertelee ympäri kenttää vähän sellainen ilme päällä että "Mitäs täällä tapahtuu, missä mä oon".
Jokereilta loistava toinen maali ihan toisen erän loppuun, kunhan nyt vaan ei lähdettäisi varmistelemaan, vaan samaa iloista hyökkäyspeliä loppuun asti! Joku sen aikaisemmin sanoikin, mutta niinhän se on, että Jokereille sopii altavastaajan rooli loistavasti!
Draper taitaa käydä aika kuumana. No, käykööt, minulle se sopii...:cool: