Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Eipä tästäkään pelistä paljon sanottavaa ole, mutta avataan nyt ketju kun kerran tapana on. Taitaa olla joukkueiden viides kohtaaminen runkosarjassa, eikä Tappara ole kyennyt Kerhoa voittamaan.
Sanomattakin on selvää, että illan mielenkiintoisin nimi on Oliver Setzinger. Itse näkisin, että kaveri istutetaan Vujtekin vierelle, koska VV tässä nyt on se, joka herätystä kaipaa.
Itse en Tampereelle pääse, mutta muita kehottaisin seuraamaan mm. seuraavia asioita:
- Millä numerolla Marko Tuulola pelaa?
- Montako maalia Setzinger tekee,
- vai pelastavatko Esa Pirneksen tehot jälleen Tapparan?
- Montako kertaa Puurula saa rännikiekon pyäytettyä?
- Kahvaako Tappara?
Lopuksi vielä toteaisin, että eipä ole Tapparassakaan jääkiekkotietämys kovin korkealla tasolla, kun päästivät Oliverin tasoisen huippulupauksen meille.
.
.
.
(Tarviiko tätä selitellä)
Sanomattakin on selvää, että illan mielenkiintoisin nimi on Oliver Setzinger. Itse näkisin, että kaveri istutetaan Vujtekin vierelle, koska VV tässä nyt on se, joka herätystä kaipaa.
Itse en Tampereelle pääse, mutta muita kehottaisin seuraamaan mm. seuraavia asioita:
- Millä numerolla Marko Tuulola pelaa?
- Montako maalia Setzinger tekee,
- vai pelastavatko Esa Pirneksen tehot jälleen Tapparan?
- Montako kertaa Puurula saa rännikiekon pyäytettyä?
- Kahvaako Tappara?
Lopuksi vielä toteaisin, että eipä ole Tapparassakaan jääkiekkotietämys kovin korkealla tasolla, kun päästivät Oliverin tasoisen huippulupauksen meille.
.
.
.
(Tarviiko tätä selitellä)