Tokset NK, Vanha Len ja Old School analyyttisen viileistä kommenteista. Useimmat muut voivat ryömiä itkukammioonsa ja hokea; HIFK sitä, HIFK tätä, HIFK tota mutta miks HIFK ei mua....
Entinen kiekkoilija? Ziisus, mikä kommentti. Joukkue, jossa pelaa joukko nelikymppisiä, voisi olla oikeampi osoite entisiä kiekkoilijoita hakiessa. Eikä sielläkään niitä oikeasti ole. Itse asiassa SM-liigassa pelatakseen jokaisen pelaajan on oltava jollain mittapuulla jääkiekkoilija. Ah, kuinka tylsää.
Hauskaa tietenkin, että HIFK-miesten kilahtamiset / kilahtamatta jättämiset, tappelemiset / tappelematta jättämiset, tappeluvoitot / tappeluhäviöt kiinnostavat ja pakottavat ottamaan kantaa aina vaan. Näinhän se menee.
Jos HIFK ei jäähyile:
-ei ne edes tee mitään enää nykyään, ihan turhaa puhetta joku värikkyys
Jos HIFK ei taklaa:
-ei ne edes taklaa enää, ihan turhaa puhetta....
Jos HIFK jäähyilee:
-väärin jäähyilty, ihan tylsiä jäähyjä, ihan turhaa puhetta...
Jos HIFK taklaa:
-väärin taklattu, ihan tylsiä taklauksia, ihan turhaa puhetta...
Jos HIFK ei tappele:
-ei ne hanskaakaan enää, ei ne uskalla, meillä on kovemmat jätkät (vaikkei nekään hanskaa), ihan turhaa puhetta...
Jos HIFK tappelee:
-väärin tapeltu, pelkkää nojailemista, ihan turhaa puhetta...
Jne jne. Ja nämä kaikki tyypeiltä, joiden joukkueen paikalla lukee joku muu kuin HIFK :). Mitä ne sitten käy katsomassa tällaista pellejengiä tuolla maakunnissa?
Itse ottelun taisi muuten kiekkoilullisesti parempi joukkue voittaa. Numerot 7-2 eivät selittelyjä kaipaa, onnea Tappara.
Edit: Nicki nimeltä Eeyore; alitit jopa peruskallioon muuratun riman. Sun seurassa tulee ikävä jopa itähelsingin jokerimiehiä. Niillä on välillä asiaakin. Että oikein huumeita löysit taustaksi jääkiekkoon joskus kuuluvasta kenttätapahtumasta? Tee ilmoitus siihen tamperelaiseen Poliisi TV:hen. Vai olikohan oman viestisi kirvoittanut Lasol, Airfix tai peräti Tolu-lattiavaha?