Viestin lähetti JHag
Huhhuh! Onneksi Hassinen ja Karalahti eivät pelaa, sillä silloin saattaisi radioselostaja lipsauttaa: "Siellä siniviivan tuntumassa Karalahti hakee hassista". Heti olisi piipaa-autot ovella.
Jep, ottelussa on tavattavissa SM-liigan paskimmat valmentajat kautta aikain -klubin kaksi kantavaa voimaa: Jukka Rautakorpi ja Ape Suhonen. Hannes Kapanen ja Nenä Jalonen ovat estyneet tapahtumasta muiden kiireiden vuoksi, mutta huhujen mukaan Ismo "The Winner" Läntinen kunnioittaa tilaisuutta läsnäolollaan katsomon puolella. Ehkä jo joulun tietämissä jomman kumman ryhmän peräsimessä???
Ottelu alkaa Pate Mustalärvän ja Juice Leskisen esittämällä Maamme-laululla. Kitaralla komppaa miesmallin tehtävistään lomaa ottanut Kari "Säveltäjä" Peitsamo. Ottelutauolla viihdyttävät Tampereen Cheerleaderit Heli "Hair" Nevakareen johdolla. Myös Mikko Alatalo on paikalla. Tai siis paikoillaan, hänen perseensähän ottaa kaksi tuolia kevyesti.
Tamperelaiseen tyyliin katsojat nautiskelevat viihdetapahtumasta täydellisen mykkyyden merkeissä. Hyvin vaikuttavaa.
Itse ottelussa ei oteta takuuvarmasti yhtään aikalisää, eikä mitään pelaajamuutoksia tulla tekemään missään vaiheessa, vaikka aihetta olisi. Voittoon tarvitaan HIFKiltä tuo Carloksen haarukoima 7 maalia vähintään. Lähden tauon (taivaallinen asia!) jälkeen optimistisesti liikkeelle HIFKin voiton merkeissä eli 6-7 meille. Silkkaa ylivoimaa ja nöyryytystä.
Muistakaa: kaikki pelaa, kaikilla on kivaa, taklaaminen on rumaa, meillä on vastuu pelaajien ja myös katsojien siviiliurastakin. Urheilu on sairasta, hormonit pilaavat nuorison. Ja sokerina pohjalla voimme tarjota suomalaisen tutkimuksen uuden riemuvoiton, jonka Helsingin Sanomat julkaisi tänään ihan siellä asiapuolellaan: Uusimman tutkimuksen mukaan TUPAKOIVAT NUORET KÄYTTÄVÄT KÄNNYKKÄÄ ENITEN. Niinpä. Kuinka osasimmekaan elää ilman tuota tietoa? Olen sanaton.
PS.
Rebel ja Tj: Sorry, minun pitää jättää matsi väliin eettisistä syistä, sillä saamieni tietojen mukaan Tampereen jäähallissa ei myydä grappaa eikä etanoita. Sen sijaan etanoita löytyy kummankin joukkueen vaihtoaitiosta runsaasti.