Onnea Anssille! Vaan kyllähän tämä tarkoittaa sitä että kaksi kovan luokan pakkia tarvitaan jos kannusta meinataan taistella. Kai ABS-kolmikon lähdön myötä pitäisi budjetista jonnin verran tilaa löytyä?
Korhonenhan on Jokerien kasvatti muistaakseni ja siellä ei löytynyt hänelle käyttöä, kuten ei Lukostakaan ja muualtakaan. Mutta hei, onnea ja menestystä. Toivottavasti olen väärässä. Realismia kuitenkin fantasiarosterin kokoamiseen, sillä eihän raakiletta voi kakkoseen laittaa Tapparankaan tasoisessa, menestystä hakevassa joukkueessa.
Korhonenhan on Jokerien kasvatti muistaakseni ja siellä ei löytynyt hänelle käyttöä, kuten ei Lukostakaan ja muualtakaan. Mutta hei, onnea ja menestystä. Toivottavasti olen väärässä. Realismia kuitenkin fantasiarosterin kokoamiseen, sillä eihän raakiletta voi kakkoseen laittaa Tapparankaan tasoisessa, menestystä hakevassa joukkueessa.
No ei nämä mitään fantasiarostereita ole. Tapparalla on ollut täysin selvä linja tällaisten hankintojen kanssa. Ensin tutkitaan perusteellisesti miehen fyysinen kunto. Sitten laitetaan äijä kuntoon ja sen jälkeen lyödään vastuulliseen rooliin. Pääasia että pelaaja saa sellaisen tunteen, että hänee uskotaan ja että hän tuntee olevansa "tärkeä" osa joukkuetta.
http://www.sm-liiga.fi/pelaajat/07-08/hifk/korhonen-lasse.html
Ja jep, jatketaan kinaamista sitten syssyllä siinä Hemingwayn tiskillä!
Rakentavaa keskusteluahan tämä on. Toinen osapuoli toppuuttelee ja toinen valaa uskoa omiinsa. Hyvin tyypillistä.
Korhoseen sen verran että eiköhän miehen kohtalo selviä jo elo-syyskuussa. Itse näkisin että tämän hetken nimilistalla kärkikolmikko on Kangasniemi, Grönvall ja Halme, joten kyllähän tuo kaipaa vahvistusta. Ennemmin kuin Korhosta niin haluiaisin nähdä Ilvosen saavan oikein todellisen näyttöpaikan ja jopa alkuun ykkös- tai kakkosparissa.
Tätä kaiketi ajoin hieman takaa, vaikken saanut sitä sanottua, eli mielummin omille junnuille peliaikaa. Voihan, tai siis pakkkokin kai sitä LK:ta on mukana roikottaa fantasiarostereiden rakentelussa, mutta itse en laskisi hänen varaan mitään. Olen tyytyväinen, mikäli breikkaa teillä, koska en halua pahaa ihmiselle, kun en henkilökohtaisesti tunne ja mukavaahan on, jos saa harjoittaa rakastamaansa ammattia. Alkoi vain ärsyttämään teidän puolesta, kun häntä sijoitettiin kakkospakkipariin aikaisemmissa viesteissä.
Nemon ja Jannen johdollahan teidän hyökkäyksessä on aivan pirusti kokemusta, vielä puolustukseen jokunen takuuvarma puolustava pakki, niin saa sitten junnut ja Lasse viipottaa.
Tylsää kuin oli niin aloin katselemaan pelaajia joilla ei ole sopimusta ensi kaudeksi ja silmäni pysähtyivät Tps:n kohdalle. Siis eikö Mikko Rautee olisi lähes täydellinen 3.sentteri? Tehnyt kohtuu pisteitä ja hän on loistava alivoimapelaaja sekä hyvä puolustava hyökkääjä. Vastustajan kannalta ärsyttävä pelaaja ja hyvä aloittajakin. Nyt ei muuta kun sopimusta kouraan sanon minä.
Sitten kun vielä keksit mitä teemme lähes täydellisellä 3-sentterillä...
Pakkeja tässä kaivataan ja varmaankin yksi ainakin saadaan. Hyökkäyspää näyttää nyt varsin vahvalta, eikä sinne missään tapauksessa Rauteeta laiteta.
Tässä vaiheessa alkaa jo vituttaa että Vertalalle väännettiin jatkosopimus. Onhan se laatuhyökkääjä, mutta tämänhetkisessä tilanteessa miehelle ei vaan ole tilaa kahdessa ensimmäisessä ketjussa ja kuvittelisin että Timo on turhan kallis kolmosketjun laituriksi
Vanhanaikaista kuvitella, että vain kaksi ensimmäistä ketjua hyökkäävät tai pelaavat ylivoimaa.
Itse kyllä vähän luulen, että jos ei ihmeitä tapahdu, niin Nurmi pelaa "kolmosessa" Savianon ja kehityksestä riippuen ehkä Piispasen kanssa. Nimo siis junnujen kanssa ja viimekautinen diesel-osasto edelleen kimpassa. Tällöin nelonen olisi puhtaasti rikkova ketju, jossa laidoilla Aho ja NNieminen.Joo, tämä pitää paikkansa. Tuossa edellä jäi sanomatta se, että Vertala ei ole juuri muualla pelannut hyvin kuin Jannen rinnalla ja tämänhetkisessä rosterissa miestä ei Jannen rinnalle kannata laittaa, koska sinne kiilaavat Koskela ja Nieminen (tai Koskela ja Nurmi jos Nimo halutaan laittaa Jorin ketjuun).