Sammalkangas taas veti sarjajohtajaa vastaan suhteellisen jämäkästi. Tapsan vahvuuksina on myös kokemuksen tuomaa itsevarmuutta, kilpailuhenkeä ja kykyä olla pelin sisässä. Nuo viimeksi mainitut ominaisuudet täytyy näitten nuorten pakkien ottaa haltuun, jotta se kiekollinen erinomaisuus alkaa näkymään.
Jämäkästi joka sisälsi yhden karmaisevan virheen alivoimalla joka kostautui.
Tapsan asenne on se jonka vuoksi itse hänestä pidän pelaajana. Taitotaso ei päätä huimaa mutta asenne on kunnossa.
Mutta herran pelissä on muutamia asioita myös jotka ärsyttävät ainakin minua suunnattomasti. Ensinnä ovat nuo järjettömät roiskaisut ränniin välillä vaikka voisi rauhassa siirtää kiekon omille, mutta Tapsa vetää silmät kiinni kiekon ränniä pitkin joka pääsääntöisesti jää vastustajan viivamiehelle.
Toinen asia on tuo mistä jo aikasemminkin olen kirjoittanut :
"Tulee normaali tilanne jossa hyökkääjä ajaa alueelle sisään kiekko lavassa, lähtee hakemaan laukausta.
Sammalkangas lähtee blokkaamaan vain miestä, ja näinollen tuosta seuraa lähes aina laukaus."
Koska ei blokkaa vetoa niin hyökkääjä saa vielä vaarallisemman laukauksenkin aikaiseksi koska veto lähtee pakin jaloista.
Maila vaan eteen ja kiekko päätyverkkoon, sen jälkeen voi sitten ottaa sen äijän.