Minä taas oon ehdottomasti kosken länsipuolinen. Häilyn tässä Tesoman ja Ikurin rajalla ollen virallisesti kaiketi ikurilainen. Pate Mustajärven kanssa ollaan asuttu samassa talossa jne.
Vaikka todella sivussa ollaan, niin viihdyn oikein hyvin. Kun täällä on koko elämänsä ollut, niin eipä sitä osaa mitään muuta paikkaa kuvitellakaan. Kyllä mulla alkaa niinkun reviirin raja mennä jo Epilässä ja siitä lähemmäs keskustaa tai toiselle puolelle on vierasta maata. Kyllä Tesoma on väärästä maineestaan huolimatta ystävä, uskokaa pois.
Hervantaa vastaan mulla ei ole oikein mitään, kuten ei Turkuakaan. Joka ei kyllä muistaakseni Tampereen kaupunginosa olekaan. Pispalassa en haluaisi asua sitten millään. Sellanen sokkelo ja sekamelska huonolaatuista taloa sekin vaan on.
Kyllähän sitä kuitenkin haluaisi asua lähempänä palveluja ja nimenomaan jäähallia. Tampereella kun näkyy niin karmeasti tuo tässäkin ketjussa huomattavissa oleva "ei koskesta länteenpäin" -asenne, sillä tälle puolelle kaupunkia ei tosiaankaan saada yhtään mitään. Sähköt on just saatu vedettyä ja on ollut huhua että saataisin toinenkin pankkiautomaatti Pispalan länsipuolelle, joten tässä jännityksellä odotellaan pitääkö puheet paikkaansa. Ei kai ne perinteet niin paljon vaikuta, että ollaan kauheesti itäänpäin kallellaan vieläkin?