Musiikkivideo
Laitetaanpa tänne muidenkin joukkueiden kannattajien nähtäväksi aivan loistava viiden minuutin mittainen tykitys Ilves-kiekon huippuhetkistä parin tietyn kauden osalta
http://users.kymp.net/~cable006/Video/Feelings_of_Glory.zip
Kooltaan suuri, mutta ehdottomasti lataamisen arvoinen, vaikka Ilves ei suosikkeihin lukeutuisikaan, tällaisia tapahtumia nähdään täällä meidänkin kentillämme. (haa, tällaisia markkinointivideoja pitäisi SM-liigan ymmärtää koota väsyneiden HN-rääpäisyjen sijaan, NHL:hän vastaavaa on tehnyt jo ammoisista ajoista)
Toimiakseen vaatii DivX Playerin.
Kokoajana Jatkoajan nimimerkki The G
Hiukan vähemmän perehtyneille tunnistusohjeet kausista joilta kooste on koottu, materiaalia on kahdelta eri kaudelta (minulla ei ole tietoa miksi juuri nämä kaudet on valittu eikä välissä olevilta kausilta 99-01 ole sekuntiakaan materiaalia) ja lisäksi vuoden 1985 mestaruusottelusta.
2001-02 (mustat kypärät ja mustissa paidoissa keltaiset ja valkoisissa mustat olkapäät)
1998-99 (vihreät kypärät ja vihreät olkapäät sekä mustissa, että keltaisissa paidoissa. Lisäksi yksi pätkä EHL-ottelusta, jossa keltainen paita ja musta kypärä)
1984-85 (kevään 85 ratkaiseva ottelu, Ilveksellä vihreät paidat ja valkoiset kypärät)
Ehdottomat helmet videossa ovat "vuosisadan komein maali", jota ennenkin olen täällä hehkuttanut. Se kolahtaa eetteriin videon ajassa 3.13, Arvaja nousee maalille, jättää kiekon omien ja vastustajan puolustajan jalkojen välistä etunurkalle, mutta jatkaa itse takanurkalle huijaten maalivahdin (Noronen) ja pakin (Jutila) jatkamaan myös sinne takanurkalle. Etunurkalta Hirvonen saa sitten nautiskella tyhjiin, täydellistä. Ja toisena "vuosituhannen tärkein torjunta" joka tulee ajassa 2.12, ilman tuota mahdotonta venytystä Ilves ei kenties olisi voittanut Suomen mestaruutta 1985.