Re: Juri:
Tahankin vaitteeseen on aivan yksi lysti mita kukin tietaa, silla edellaolevaan
viittaan etta jaakiekon seuraaminen on hyvin yksilollista eika ketaan pida teilata sen takia etta mielipiteet eivat kulje massan mukana eika sen takia etta en pida sinua yleisesta mielipiteesta poiketen mitenkaan jumalallisena olentona
Viestin lähetti HN
Minä en voi sille mitään, että tietyt asiat ovat niinkuin ne ovat. Sillekään en näytä voivan mitään, että sinä et ymmärrä, vaikka puolentoista millin kuparijohtimesta vääntäisi. Mitähän tässä vielä voisi sanoa, kun arvoisalle nimimerkille eivät jutut kolahda kaaliin, vaikka niistä kirjankin kirjoittanut kolmas osapuoli vielä vahvistaa niiden paikkansapitävyyden?
Parahin HN, ei ollut tarkoitus vedattaa hernetta nenastasi, vaan
olen oikeasti huolestunut joukkueemme esittamista otteista alkavalla kaudella. Vaikkakin viisikkopeli on viela harjoitusvaiheessa, on jo nyt nahtavissa paljon samoja piirteita mita viimekaudella samoihin aikoihin. Muutama try out pelaaja yrittaa esitta hyvia otteita, mutta kun sopimus on taskussa peli lopahtaa taysin.
Vaikka neljaskin osapuoli varmistaa mielipiteesi paikkaansa pitavyyden se on minulle aivan yksi lysti. Nama ovat vain omia mielipiteitani ja silla siisti, tamahan on vapaa palsta ja sana on vapaa vai onko ? Asiota voit vaantaa puolentoistamillin kuparijohtimesta, mutta mielipiteeni pysyvat ja sen tiedat varsin hyvin
Kun se nyt ei vain kerta kaikkiaan aina ole yksin valmentaja, joka ko. päätöksiä tekee. Sitähän tässä on yritetty ennätyspaksuun kalloosi takoa, että tietyissä asioissa vastuuvalmentajakin joutuu toimimaan niin kuin joutuu - vaikka ratkaisut eivät joukkueen menestystä kaukalossa aina suoranaisesti palvelisikaan! Tietyt asiat tehdään niin kuin ne tehdään, oli valmentajana sitten kuka tahansa.
Vaitteena edelleen aivan naurettava, silla kukaan valmentaja ei peluuta liigassa pelaajia joilla homma ei kulje. Ehka Ilveksessa sitten peluutetaan ja se oli alkukauden esityksiin viimekaudella syy huonoihin jopa surkeisiin esityksiin, hyva on uskon etta se oli paallimainen syy Ilveksen edelliskauden heikkoihin esityksiin. On muuten parasta ,ita olen koko kesa kuullut
Miksi pitää kieltäytyä ymmärtämästä, vaikka tietää, että toinen tietää enemmän ja paremmin? No, mikäs siinä: ole vain minun puolestani kaikessa rauhassa jääräpäinen änkyrä. Itsepähän silmäsi suljet. Älä sitten tule myöhemmin poraamaan, että sinulle ei kerrottu.
Tahankin vaitteeseen on aivan yksi lysti mita kukin tietaa, silla edellaolevaan
viittaan etta jaakiekon seuraaminen on hyvin yksilollista eika ketaan pida teilata sen takia etta mielipiteet eivat kulje massan mukana eika sen takia etta en pida sinua yleisesta mielipiteesta poiketen mitenkaan jumalallisena olentona