Olipahan melkoinen isät vs pojat viime yönä. Bolts oli muutamaa vaihtoa lukuun ottamatta ihan täysi vastaantulija. Liikkeessä ja kaksinkamppailuvalmiudessa ei pystytty kyllä yhtään vastaamaan vieraiden tasoon. Pari todella pahaa merkkausvirhettä tuli keskialueella, kun hyökkääjät eivät varmistaneet nousevaa pakkia ja Pens karkasi pari kertaa läpiajoon, joista rokottivat.
En olisi tätä uskonut muutama vuosi sitten sanovani tätä, mutta Sustr on mielestäni nykyään ihan kelpo kaveri kolmospariin 10 minuutin peliajalla. Paljon mielummin lähtisin pleijareihin Sustr kolmosparissa, kuin Foote. Sustrin liike on Footea parempaa ja kiekollinen tekeminen on varmempaa.
Tuohon viime yön peliin vielä sen verran, että olipahan muuten melkoinen tsoukki tuo toisen erän lopun maalinedustapaini, josta pillipiiparit arpoivat Pensille 2 minuutin 5 vs 3 ylivoiman. Pelihän ei todellakaan tuohon ratkennut, mutta aika vaikea käsittää, miten tuosta esimerkiksi Perrylle arvottiin 2+2 minuuttia.
Itsekin tuosta Sustr:stä kirjoittelin aiemmin jonkun pelin jälkeen, että näyttää jäällä ihan hyvältä. Fyysinen presens ja liike vaikutti ihan hyvältä. Viime yön osalta ei ehkä jäänyt niin paljoa mieleen, Foote tuo ehkä hyökkäyspäähän vähän enemmän ja kehittynyt kuitenkin ihan ok ja potentiaali suurempi.
Viime yön pelin seuraaminen oli aika hankalaa itsellä, mutta samaa mieltä olen kanssasi Sustrin edeltävän pelin esityksen hyvin nähneenä.
Joo, aika erikoinen tuomio, mutta siihen ei peli kaatunut sekä paremmille hävittiin, mutta ei hätää, taso nousee kyllä.
Voisi kuvitella,että ensiyönä on melkoisen sisuuntunut Tampa, eipä ole meinaan kys. porukan tarvinnut parastaan paljon näytellä, mun mielestä aika minimisuorituksella on menty ja joka v***n pelissä alut ihan yössä.
Tosin on siellä pelituntumakin varmaan aika hukassa, kun ei ole paljon pelailtu.
(Olisiko peräti treenattu voimaa yms ja vähän jumiakin pelaajilla = kuntohuippua yritetään ajoittaa vähän myöhempään ajankohtaan, kun siihen avautui mahdollisuus todella vähäisen peliajan takia viimeajoilta. Tämä siis ihan täyttä mutua.)
Noin muuten pelin tasosta Victor Hedman on aika hyvä mittatikku usein koko jengistä tai näin minä sen koen. Kyllähän Hedman hyvä on aina, mutta ei kokoajan dominoiva.
Kun Hedman alkaa taas dominoida, niin kummasti se joukkuekkin siinä ympärillä herää.
Oli miten oli, mutta kyllä sen näkee kilometrin päähän,että säästelee ja säätelee peliään, kausi on pitkä ja parhaat sekä tärkeimmät pelit on vasta tulossa.
Minulla on mielikuva, että Kucherov oli esim pisterpörssin voitto -kaudella pelaaja joka oli läpiajossa toisinaan ja muutenkin teki nousuja linjan taakse ja maaleja myös sitä kautta. Loukeista toivuttuaan mies on kyllä pelipäältään sama velho kuin aina ennenkin, olen odotellut, että koska mies pääsee läpiajoon ekaa kertaa :D
...Tottakai voi olla, että on jo jonkun läpiajon saanut, mutta minä en ole sellaista kyllä huomannut ja hyvin aktiivisesti pelejä olen seurannut.
(Viime yönä oli jo melkein läpiajossa, mutta ei aivan, kyllä se siitä ;) )
Eli onko minulla väärä muistikuva pelaajasta vai onko vaan niin, että Kuch ei ole saanut loukkien jälkeen vielä ns. irtonaista lantiota aikaiseksi ja liike ei ole vielä sellaista kuin muistan sen joskus olleen?