Mainos

Tammisen puheet 3. liigakarsintaottelun jälkeen

• 44 984
  • 210

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ja mitä se ryssittely sitten oli, eipä puutu kukaan siihenkään.

Ja miksi tähän pitäisi puuttua? Siksikö, että sanoi ryssä?
Russian, Russe, ryss(e), ryssä...
Mun sanakirjoissa on ainakin nämä sanat. Pitäisikö nyt tehdä kustantajista ilmoitus viranomaisille?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ihailtavaa, miten nollalla tehdyllä maalilla tappio saadaan tuomareiden piikkiin. Täydellistä tamismia, osuu ja uppoaa niin, että narina kuuluu.

Varsin ihailtavaa on sekin, miten jotkut mieltää Tamin höyryämisen tappion vierittämiseksi tuomarien niskaan. Omaa joukkuetta haukkui ja siinä ohessa tuomareita, mutta kaksi kertaa kuulin äijän sanoneen ettei suinkaan hävitty tuomareihin, vaikka ne perseestä olikin.

Tamista voi, ja kuuluukin olla montaa mieltä, mutta se ihmetyttää että miten Kiekkoleijonan teatraalisiin esityksiin ollaan täälläkin niin raivostuneita. Ottamatta kantaa Tamin juttujen mielekkyyteen, niin onhan miehen esiintyminen mitä parhainta viihdettä. Kysyisin nyt esimerkiksi kaikilta torstaina Porissa paikalla olleilta ja täällä Tamin käytöstä taivastelevilta, että oliko Tammisen riehumista mielenkiintoista seurata vaiko ei? Oliko eloisaa hyppimistä ja tuomarin psyykkaamista katsominen niin vituttavaa, että suuntasitte katseenne viereisen vaihtoaition väsyneesti pleksiin nojaavaan kultturelliin? No ette, kuten en minäkään. Tamia te katsoitte ja sille ehkä huusittekin, mutta on aivan pomminvarma asia, että kukaan teistä ei olisi halunnut Tamin paikalla olevan jonkun Ape Kakkosen, suhosmaisen pleksiä pystyssä pitävän patsastelijan.

Show matsin jälkeen oli aivan huikeaa, ja niin se on usein kun Tami on mukana. Kun Tami puhuu niin muut kuuntelee, mies ottaa tilanteen ns. "haltuun". Tami puhuu (narina on puheesta kaukana) ja muut kuuntelee. Jos toimittaja käsketään käytävälle, niin toimittaja lähtee, jos otteluvalvojalta kysytään niin se vastaa kuin paineen alla. Itse asiassa otteluvalvojat noin yleisesti hiukan pelkäävät että Tamilla on jotain sanottavaa matsista, jopa silloin Tami sattuu olemaan pelissä siviilimiehenä. Ovat tyytyväisiä aina kun Tami ei sano mitään. Näin ei olisi jos Tamia pidettäisiin yleisesti pellenä. Ei pidetä, vaan Tamia arvostetaan. Sen tietää kaikki jotka ovat nähneet ja kuulleet Tamia jäähallien käytävillä ja presseissä. Näin on siitäkin huolimatta että Tamin sanomisia usein yleisesti kritisoidaankin, kuten täällä.

En ole mikään Tami-fani siffa, mutta tunnen kyllä Tamia pitkältä ajalta. Aina ei ihan tosissaan voi miehen sanomisia ottaa, mutta se on aivan varma juttu, että Tami on Mestikselle ja kotimaiselle kiekolle helvetin hyvä asia. Jos ei muuten niin show-arvon vuoksi. Persooniahan aina tarvitaan. Mitä tämäkin karsintasarja olisi ilman Tamia? Miten paljon pienempi olisi kiinnostavuusarvo jos Sporaa valmentaisi se Ape Kakkonen?

Kuten joku tuossa aiemmin mainitsi, niin olisihan se tylsää jos kaikki olisi vaan niin kliinistä ja tyylikästä, kommentit herrasmiesmäisiä, klubituolit kiiltäviä. Itseä ainakin vituttaa yli kaiken kun urheilija tai valmentaja vastaa kysymyksiin tyyliin "koitetaan parhaamme ja katsotaan mihin se riittää" ja "parhaamme yritettiin mutta ei se nyt vaan riittänyt". Kyllä mä kuuntelen mieluummin Tamia joka sanoo että "häkki täyteen, kitchen kuumaksi ja momentum heti alkuun" ja "saatana kun ei ollu asenne kuten mulla ja Vellulla ryssiä vastaan". Olenko ajatuksineni yksin? Ja paskat ole, ette vaan halua tunnustaa.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mitkä muuten nää Tamin aina mainitsemat x-määrä jengit ovat mitkä se on nostanut huippusarjoihin ?
mainittujen TuTon ja Kärppien lisäksi tami laskee myös nämä HC Sierren nousun Sveitsin A-sarjaan ja Ranskan maajoukkueen nousun A-sarjaan näihin, mutta loppuja en keksi. Näiden rinnalla tosin Härkälän kolme kaukalopallo-kultaakin kuulostavat jo ihan toisella tavalla kovilta saavutuksilta kuin silloin joku ässä-fani (t?) niillä leveili.

Jos Tammisen puolustukseksi suhteessa Suhoseen ja tasapuoliseen sakotuslinjaan pitäisi jotain sanoa, niin kyllä Alpo noihin on syyllistynyt lukuisia kertoja eikä sakkoja ole joka kerta tullut, vaan varoituksilla ja ilmankin on mies monta kertaa selvinnyt. Niinpä tämän voi myös linjan mukaan menneen.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Semmoinen pikku detalji viime pelin toisesta jäähystä, että se tuli Sportin pelaajan virheestä eli Prudden heitti kiekon katsomoon, mutta kai sekin on tuomarin vika.

Kun on töissä aikaa, niin katselin läpi näiden kolmen pelin tilastoja ja tein vähän yhteenvetoa. Huvinsa kullakin...

1. Peli

Ensimmäinen jäähy menee Ässille.

Sportilla 5 - 3 yv:tä 1.22 min.

Ässillä 26 min. ja Sportilla 51 min. jäähyjä

Netto ylivoimaa Ässillä 16.37 min. ja Sportilla 10.26 min.

2. Peli

Ensimmäinen jäähy menee Sportille.

Sportilla 5 - 3 yv:tä 0.43 min ja Ässillä 1.24 min

Ässillä 10 min. ja Sportilla 10 min. jäähyjä.

Netto ylivoimaa Ässillä 8.08 min. ja Sportilla 8.36 min.

3. Peli

Ensimmäinen jäähy menee Sportille.

Sportilla 5 - 3 yv:tä 1.18 min.

Ässillä 12 min. ja Sportilla 18 min.

Nettoylivoimaa Ässillä 10.18 min. ja Sportilla 5.36 min.

Yhteenveto:

5 - 3 ylivoima: Ässät 1.24 min ja Sport 3.23 min.

Netto ylivoima: Ässät 35.03 min ja Sport 24.38 min.

Näiden tilastojen perusteella on aika vaikeaa löytää Tammisen väittämää Ässien suosimista tuomareiden taholta. Nettoylivoima ero selittyy hyvin pitkälti Uiton vitosella ja viimeisen pelin ensimmäisen ja kolmannen erän selvällä hallinnalla.

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aurinkokuninkaalla tuntuu olevan todella raskasta. Miten jaksoikin itkeä noin pitkään medialle. Läpi ottelun sai huudella tuomareille ja jatkuvasti pelikatkot pitenivät tämän äijän takia. Kruuskin taitaa pitää Tammista jumalana kun ei uskaltanut antaa toimitsijakieltoa Tamin jatkuvasta avautumisesta heitä kohtaan. Sitten jaksoi repiä vielä jonkun Kalpan ja Jypin välisen välieräottelun tuomarityöskentelyn tähän soppaan mukaan ja sm-liigan mukaan kyse vain yksittäisen tilanteen kritisoimisesta. Kuraperseitä täynnä koko liigajohto. Vanhalle sydänvikaselle lyödään penalttia pienistäkin palautteiden annoista, mutta jumala saa vain varoituksen.

Hienoa tämä karsintasarjan paluu ja onneksi siihen päätyi joukkueet joilla molemmilla on sopivasti vinksahtaneet valmentajat. Lähtisin edelleen siitä, että vaikka Urheilukanavalla ei ole rahaa ostaa oikeuksia peliin, niin ainakin lehdistötilaisuudet voisi televisioida koko kansalle.

Hyvän, ironisen mausteen hommalle antaa se, että Ässien fanit ovat heristämässä sormea Tammiselle, kun oman porukan valmentaja on kitissyt koko kauden tuomareista ja sekoillut jopa toisille valmentajille.

Näin sivustakatsojana hyvää viihdettä.

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olenko ajatuksineni yksin? Ja paskat ole, ette vaan halua tunnustaa.

Et ole.

Ensiksi myönnän tuntevani myötähäpeää Tamin kommenttien takia ja vituttaa kun/jos joku liittää sen Sportiin tai ajattelee että Sport itkee siitäjasiitä.

Mutta samalla myönnän että onhan tuo viihdyttävää. Tämä palsta vain on tällainen.

Halutaan lisää fyysisyyttä, mutta kun jotain osuu, niin kelataan nanosekunti kerrallaan videota ja itketään sivukaupalla siitä mitä tuo pelaaja ajatteli tuossa kohtaa ja kuinka olisi voinut väistää ja pitäisi saada pitkiä pelikieltoja.

Halutaan lisää tunnetta mutta kun joku valmentaja tai pelaaja avautuu medialle niin haukutaan itkijäksi ja pelleksi.

Ja vielä kerran, minäkin pidän Tamin itkemistä säälittävänä, mutta myös viihdyttävänä.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Shearerin listaan lisäisin että monet puhuvat siitä että haluaisivat jääkiekkoon lisää maalejakin, mutta sitten eivät kuitenkaan ole tyytyväisiä kun vastustaja niitä tekee.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Näin ei olisi jos Tamia pidettäisiin yleisesti pellenä. Ei pidetä, vaan Tamia arvostetaan. Sen tietää kaikki jotka ovat nähneet ja kuulleet Tamia jäähallien käytävillä ja presseissä...

Tamia varmasti "pelätään" näissä tilanteissa, koska hän tulee päälle kuin yleinen syyttäjä ja silloin vastaaja voi paineen alla antaa varomattomia lausuntoja, josta Tami repii otsikoita. Media rakastaa Tammista, koska hän luo aina uutisen, jos sellaista ei muuten ollut.

Mutta väite, että jääkiekkoväki arvostaisi Tammista on liioittelua. Maajoukkuekapteeni Tammista arvostetaan, mutta valmentaja Tammista säälitään. Hänen asemansa on romahtanut 90-luvun vuosien jälkeen, koska jälkeen on jäänyt liikaa palaneita siltoja. SM-liigasta ei löydy yhtään seuraa, joka uskaltaisi palkata näin arvaamattoman valmentajan, vaikka liigassa on monta heikompaa ja kokemattomampaa valmentajaa. Jäähallien käytävillä ei arvosteta Tammista, hän kuluu Suhosen kanssa samaan säälittävään kastiin, miehet jotka eivät osanneet lopettaa ajoissa.

Itse arvostan Tammisen jääkiekko osaamista ja kokemusta, mutta valitettavasti hänen luonteensa mitätöi tämän osaamisen. Ystäväni, Veli-Pekka Ketolan sanoi: "Kun puutuu pää, puutuu kaikki." Ja hän ei kommentoinut näin Tammista, puhuimme tällöin pelaajien lahjakkuudesta ja sen eri muodoista.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuuntelin Tuon Tammisen avautumisen.

Pyysikö Tami otteluvalvoja Savolaisesta nimmaria kun niin kovasti arvostaa?

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
http://ls24.fi/jaakiekko/tammisen_käytös_uhkaa__toimittajien_työrauhaa_1987558.html

Itkee vielä jälkikäteen täysin pelin ulkopuolisista toimijoista. Taitaa Tamin laihdutuskuuri olla nyt jossain ketoosinomaisessa tilassa.

No Heikki Miettisellä ei pitäisi olla varaa puhua mistään mitään. Tämä pelle on nähty ja surkeaksi todettu. Ei voi kuin ihmetellä, että joku toimittajien "ylipäällikkö" itkee Tamin sanomisia.

Heikki Miettinen miettii nyt vain omia kirjoituksia, esim. Mikael Nylanderin katselijaan kohdistunutta mailaniskua.

Ouninpohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinka syvällisesti se pitää sulle valaista? Kuunteleppa vielä se Tammisen haastattelu. Sieltä ne asiat ja näytöt löytyy. Tammisen näkemys on sama kuin mun näkemys. Tamilta tulee niin monta hyvää pointtia että asian pitäisi olla päivänselvää kenelle tahansa.

Kyllä, olen sen kuunnellut nauhat, kiitos vain. Asia ei vain minulle ole auennut. Siksi ajattelin, että edelleen valaisisit tätä esiin nostamaasi ongelmaa siitä, että tuomarit ovat valinneet Ässät suosikikseen. Lähinnä tähän kaipasin lisävalaistusta.

Kun näin voimakkaita kannanottojasi tänne laitat tuomareitten puolueellisuudesta, olisi toki ollut toivottavaa, että perustelisit niitä jotenkin muutenkin kuin pelkästään Tammisen fanituksellasi. Minä sen sijaan jätän nämä Tammisen vaahtoamiset omaan arvoonsa. Mutta jos sinä otat hänen puheensa ainoana oikeana totuutena, siitä vain, siihen sinulla on täysi oikeus.

Mutta antaa olla, jos perustelusi asiaan ovat Tammisen mielipiteet, en oikeastaan enempää lisävalaistusta tarvitsekaan.

Tämä tästä omalta osaltani.

Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
No Heikki Miettisellä ei pitäisi olla varaa puhua mistään mitään.
Miettinen puolustaa selvästi tässä kirjoituksessa Kimmo Mäkeläistä, joka on toimittajan roolissa ollut lehdistötilaisuudessa mukana. Ja Miettinen on näiden toimittajien edunvalvoja, koska on ammattiliiton edustaja.

Meinaatko, että Tami kaikessa suuruudessaan saa kohdella toimittajia juuri kuten hän itse haluaa?

Tämä on taas täydellistä Tamia. Olen sen sataa sanonut, mutta menköön vielä kerran kielon päälle. Kun Tammisen valmentava joukkue voittaa, niin lause pressissä alkaa sanoilla, me voitimme. Mutta kun se sama joukkue häviää, niin vastaava lause alkaa sanoilla, pojat hävisivät.

Aina, siis aina, tappion hetkellä syy on todellakin jossain muualla, kuin Tammisen pikkutakin sisällä. Nyt jopa niinkin sympaattinen kaveri, kuin Kimmokin on, saa tästä tappiosta osasyyn niskoilleen.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kato! Samuli Lahdenmaa, vanha Sport-vihaaja. Pääsi vielä Raumalta kerran lyömään vihaamaansa seuraa. Hieno mies, not.

Eli se ei sinua vaivaa, että teidän päävalmentajanne on tuhlannut aikaa soittelemalla Suomen Urheilutoimittajien liiton puheenjohtajalle ja perännyt oman kunniansa perään?? Ja syy tähän toimintaan on yhden toimittajan "myhäily"...

Itse kirosin helmikuussa Suhosta, kun hän keskittyi maailmanparantamiseen vaikka Ässillä oli kauden tärkeimmät pelit menossa, mutta nyt täytyy sanoa, että Tami ajaa ohi.

Niin, tämähän on sitä kuuluisaa Tamin mediapeliä. Porissa tämä kyllä tunnetaan jo 90-luvulta. Silloinen päävalmentaja J.Tamminen soitti aika usein Satakunnan Kansan urheilunpäällikölle, J.Paalosalolle ja vaati oikaisuja häntä koskeviin lehti juttuihin.

"If you cant stand the heat, stay out the kitchen" vai miten se meni? Vinkujille omat liigat!

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Eli se ei sinua vaivaa, että teidän päävalmentajanne on tuhlannut aikaa soittelemalla Suomen Urheilutoimittajien liiton puheenjohtajalle ja perännyt oman kunniansa perään??

Mua vaivaa se, että Juhani Tamminen valmentaa kannattamaani seuraa.

Yhteenveto:

5 - 3 ylivoima: Ässät 1.24 min ja Sport 3.23 min.

Netto ylivoima: Ässät 35.03 min ja Sport 24.38 min.

Näiden tilastojen perusteella on aika vaikeaa löytää Tammisen väittämää Ässien suosimista tuomareiden taholta. Nettoylivoima ero selittyy hyvin pitkälti Uiton vitosella ja viimeisen pelin ensimmäisen ja kolmannen erän selvällä hallinnalla.

On siinä kuitenkin kolmanneksen verran enemmän nettoylivoimaa Ässillä laskujesi mukaan. Onhan se prosentuaalisesti melko paljon, mutta kuka nyt väittääkään että jäähyjen pitäisi mennä aina tasan...

Veikkaanpa muuten, että Ässät saa tänään ottelun ensimmäisen jäähyn.

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Tuli tässä mieleen, että tamistahan tulis aivan loistava puhelinmyyjä. Meinaan on tuo puhe vähän sen mallista. Hienoja ohituksia tuolla lehdistötilaisuudessa, ku tenttas Savolaista :D

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On siinä kuitenkin kolmanneksen verran enemmän nettoylivoimaa Ässillä laskujesi mukaan. Onhan se prosentuaalisesti melko paljon, mutta kuka nyt väittääkään että jäähyjen pitäisi mennä aina tasan...

Veikkaanpa muuten, että Ässät saa tänään ottelun ensimmäisen jäähyn.

Käsittääkseni se joukkue, joka on heikompi saa enemmän jäähyjä ja näin se toteutuu.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
En ole mikään Tami-fani siffa, mutta tunnen kyllä Tamia pitkältä ajalta. Aina ei ihan tosissaan voi miehen sanomisia ottaa, mutta se on aivan varma juttu, että Tami on Mestikselle ja kotimaiselle kiekolle helvetin hyvä asia. Jos ei muuten niin show-arvon vuoksi. Persooniahan aina tarvitaan. Mitä tämäkin karsintasarja olisi ilman Tamia? Miten paljon pienempi olisi kiinnostavuusarvo jos Sporaa valmentaisi se Ape Kakkonen?

Minäkin tunnen Tamin erittäin pitkältä ajalta, mutta Tami ei tunne minua, koska en ole koskaan kuulunut jääkiekossa lähellekään sitä kategoriaa, jossa Tami liikkuu jääkiekkoansioittensa vuoksi. Asuessani Kouvolassa ja kannattaessani KooKoota todella pitkän ajan tajusin Tammisen tuoman noston Mestikseen, kun hän toi Kärppien ja Sportin valmentajana joukkueensa Kouvolaan. Hulppeassa Kouvolan hallissa oli erätauoilla ahdasta, kun Tami vieraili siellä. En ollut silloin Tami-fani siffa. Tamia arvostin, vaikka hän oli vihollisleirin valmentaja. Ymmärsin, että jääkiekko tarvitsee Tammisen kaltaisia huippuammattilaisia.

Paluumuutto Etelä-Pohjanmaalle teki minusta luonnollisesti Sportin kannattajan. Vaasa kaupunkina on minulle erittäin tuttu nuoruusvuosiltani, joten Sportin kannattajuus oli minulle itsestään selvyys. Kun sitten Tamminen valittiin Sportin johdon toimesta toiseen kertaan Sportin päävalmentajaksi, niin Sportin kannattajana luonnollisesti olin valinnasta iloinen. Tiesin, että Sport oli osaavissa ja luotettavissa käsissä ja menestys tulisi seuraamaan vaasalaista jääkiekkoa. Missään vaiheessa kautta en ole menettänyt luottoani Sportin joukkueeseen enkä Juhani Tammiseen. Olen seisonut vaikka sitten ainoana Sport-kannattajana Tammisen takana. Puheille Sportin konkursssista ja pelaamisesta alemmalla sarjatasolla ensi kaudella en ole antanut pennin vertaa arvoa.

Minulle on nyt tältä kaudelta tullut Sport-kannattajana se kaikki menestys, mitä ennalta odotin. Suuri unelma oli päästä SM-liigakarsintoihin ja voittaa siellä kaksi ottelua, mitkä takaisivat kolme kotiottelua SM-liigasta tulevaa karsijaa vastaan.

Mitä tulee sitten Tammisen puheisiin 3. liigakarsintaottelun jälkeen, niin tämän illan Sportin joukkueen kaikin puoleisesta peli-ilmeestä näki, että ainakaan joukkueen työmoraalia ja yritystä ne eivät olleet heikentäneet. Tammisen mediapelin ansiosta jäähallit ovat täyttyneet niin Porissa kuin Vaasassakin, joissa molemmissa kerätään ensi kautta varten mukavat lisärahat.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Miettinen puolustaa selvästi tässä kirjoituksessa Kimmo Mäkeläistä, joka on toimittajan roolissa ollut lehdistötilaisuudessa mukana. Ja Miettinen on näiden toimittajien edunvalvoja, koska on ammattiliiton edustaja.

Meinaatko, että Tami kaikessa suuruudessaan saa kohdella toimittajia juuri kuten hän itse haluaa?

Kun on ammattiliiton edustaja on oikeutettu puolustamaan omiaan, kyllä.
Siitä ei ollut kyse, vaan siitä että hänen oma itsensä (=ego) on niin kovaa luokkaa, että hakkaa Taminkin. Tälle sopuliryhmälle ei saa sanoa mitään poikittaista koska sen saa mediasta sitten lukea/kuulla.
Nyt Tamminen pyysi suullisesti kaverin poistumaan. Mitä tapahtui? Hän todennäköisesti poistui vaikka olisi voinut jäädä istumaan vedoten toimittajan oikeuksiin. Mutta näitä suojattuja toimittajiahan ei saa edes suullisesti kommentoida/kritisoida, se on jo nähty.
Ja niin pitkään kun minä näitä toimittajien juttuja olen lukenut ovat he aina, toistan aina, = asiantuntijoita. Paras pelaaja on aina se joka tekee eniten maaleja/pisteitä (hieman kärjistetty). Loistavaa!!!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tami pistää taas vähän palautetta. Kyllähän Tami asiasta puhuu (ainakin omasta näkökulmastaan), mutta pikkaisen tuntuu menevän taas liiallisuuksiin..
Tosin jos ei joku puutu asioihin niin mikään ei muutu, mutta joku raja pitäisi olla

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Joo... näistä jokaisista ranskalaisista viivoista...käsi sydämelle. Kuka ei ole tuntenut samanlaisia tuntemuksia joskus?

Ei muuta kuin rovioita kasaamaan!
Tuntemukset ovat tuntemuksia. Niitä tulee ja niitä menee meillä jokaisella. Mutta kun on kysymys narsistisesta luonnehäiriöstä niin on kyseessä pysyvämpi ilmiö.
-"Oletteko tosissanne?", kysyi Tamminen ihan äimänä kun Zürich Lionsin seurajohto ilmoitti hänelle potkuista, alakanttiin menneiden pelien vuoksi.

Kyllä Tamminen kuitenkin joutuu ja on joutunut vastuuseen puhumisistaan - tavalla tai toisella. Kuten tiedetään, siltoja on palanut hänen takanaan siellä ja täällä. Tunnetila vie miestä mennessään ja järki vikisee. Näemmä aina sattuu ja tapahtuu kun draamaillaan ja rytistellään =D.

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
-"Oletteko tosissanne?", kysyi Tamminen ihan äimänä kun Zürich Lionsin seurajohto ilmoitti hänelle potkuista, alakanttiin menneiden pelien vuoksi.

Alkaa ehkä luisumaan jo sivuraiteelle, mutta ihan kuriositeettina, mitä itse olisit tuossa tilanteessa sanonut?

Vaikkapa: "Hei, hienoa että ymmärsitte itse ottaa asian esiin, kun olen sitä tässä jo itsekin miettinyt, mutta en vaan viitsinyt tulla sanomaan."

En kyllä ymmärrä alkuunkaan, miten tuo viittaa kenenkään narsistisuuteen. Anyhow, olen kyllä sitä mieltä, että koko keskustelu Tammisen mahdollisesta sairaudesta ei edes kuulu tänne foorumeille eikä varsinkaan osoittanut kovinkaan suurta harkintakykyä porilaisen median puolesta lähteä sellaista lehdissä ruotimaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy