ei näissä nykyään ole missään määrin enää paikallispelien tuntua.
Ja samalla ratkesi sitten stadin herruuskin. Hienoa, narrit on ja pysyy kyykyssä. Jyp vastustajana ei tosin ole sieltä mielenkiintoisimmasta päästä.
Kaikki pisteet (9) ovat menneet tällä kaudella Turkuun. Sen puoleen olen kanssasi eri mieltä, ettei näissä nykyään ole missään määrin enää paikallispelien tuntua. Eihän näissä keskinäisissä käy yleisöäkään muita otteluita enempää kummassakaan päässä...
Ja samalla ratkesi sitten stadin herruuskin. Hienoa, narrit on ja pysyy kyykyssä.
Vituiksmän tämäkin asia, Jokerit olisin itse halunnut ehdottomasti.
Täysin samat sanat. Nää otteluparit alkaa jo kyllästyttää. Eiköhän tällä kaudella nähdä taas Kärpät-Blues säälisarjakin.
No Kärppien valinta ei yllätä. Lentämään tottunut Kärppälauma ei ole valinnasta moksiskaan, mutta tiedä sitten kuinka tyytyväisiä Espoossa ollaan.
Ihan hyviä pareja tuli, pettynyt olen kyllä SaiPan valintaan. Liigan HMV-joukkue vastaan.
Vastustajana Ässät on hienoinen pettymys. Kova joukkue ja helvetin pitkä matka. No ainakin Kuopiossa pelataan tuoreemmilla jaloilla ensin.
Ensimmäinen veikkaukseni osui aika hyvin maalinsa... ;)niin veikkaan että parit menee seuraavasti.
Ilves - Tappara
Saipa - HPK
Lukko - TPS
JYP - HIFK
Kärpät - Blues
Jokerit - Pelicans
Ässät - Kalpa
Näin se menee...
Arvaillaan nyt sitten jotain tämän tammikuun haukotuksen tiimoilta.
Ipa valkkaa tietysti Tapparan jotta sen ei tarvi matkustella yhtään mihinkään kun rahat on muutoinkin finito ja paikallispelejä on kiva pelata.
SaiPa valkkaa HPK:n, koska 6 ylimääräistä pistettä pois pahimmalta kilpailijalta on iso houkutus porkkana eikä matkakaan Lappeen rannasta Hämeen sydämeen ole ylipitkä.
TPS saattaa yllättää ja poimia Ässät (vaikka Hirsimäki olisikin halunnut pelata Luggua vastaan). TPS on onnistunut tänä vuonna ihan liiankin hyvin ryöstöretkissään joten miksikäs ei nytkin ja kotipelin yleisömäärän kannalta on kai se ja sama tuleeko vastaan Ässät vai Luggu. Ehkä siellä lasketaan että Zaborski vetää enemmän katsojia kuin joku kälynen Linkreeni.
Tämän jälkeen Lukon loogisin valinta olisi kait JYP, juurikin siitä syystä, että jokainen JYP:iltä ryövätty piste on eduksi sarjataulukon kannalta.
Kärpille on ihan se ja sama mihin se Oulusta lentää, joten ehkäpä Hartwall Areenan kirkkaat valot ja lentokentän läheisyys houkuttelevat.
Vastustajana Ässät on hienoinen pettymys. Kova joukkue ja helvetin pitkä matka. No ainakin Kuopiossa pelataan tuoreemmilla jaloilla ensin.
SaiPan valinta on minulle pettymys, tavoite on näköjään viimeisen sijan välttäminen eikä vähintään 10. sija.
Lukko - TPS = Lukolta varsin järkevä valinta, pisteet mahdollisia. Varmasti myös yleisöä saadaan paikalle, ainakin Äijänsuolle. Pisteet taitavat jäädä Palloseuralle...?