Tammikuun siirtoikkuna 2025

• 37 279
  • 337
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei ole ilmainen, mutta juttua on ollut että ManU:lle tulee osuutta tuohon ihan riittävästi.

@Jeffrey tässä yksi lähde tuohon palkkajakoon. Voihan tuon ymmärtää monella tavalla, mutta uskoisin vähintään 50% tulevan kuluja. Miksi joku suostuisi maksamaan yhtään enempää, kun tuostakin koituu jo helkkaristi kuluja pelaajasta, joka on surkea?

Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Voi hyvin olla näinkin, itse en ole nähnyt yhdenkään lähteen ottavan tähän suoraan kantaa.

Antonyn liksa on eri lähteiden mukaan 150-200 tonnia. Nyt kun UCLssä ei pelata ja tämän on huhuttu pudottavan palkkoja 25% niin itse olen taipuvainen uskomaan tuohon alalaitaan. Tästä hetkestä kesäkuun loppuun on 23 viikkoa, joten jos Betis maksaisi puolet palkoista - se maksaisi Unitedille tästä lainasta 1,750 miljoonaa. Nyt kun Antonya on kuitenkin peluutettu suht säännöllisesti, en usko Unitedilla olevan niin kovaa tarvetta tuolle rahalle, että hänet sillä laitettaisiin pihalle - saati sitten jos maksettaisiin vielä reilusti enemmän kuin puolet palkoista.

Toki isossa kuvassa Unitedin osalta on suhteellisen se ja sama tuleeko rahaa sisään 2 vai 6 miljoonaa. Itse uskoisin korvauksen olevan kohtuullinen ja sisältävän bonarit jos Betis selviää Eurooppaan. Samoin toimittiin Sanchon kanssa vuosi sitten. Kokonaisuudessaan kaikkien kannalta tärkeintä olisi tietysti se, että pelaaja onnistuisi jos lainalle lähtee. Tietysti jos korvaus on kohtuullinen, klausuulit aktivoituu yms., helpottaa se sitten taas myyntiä ihan merkittävästi.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Nämä Rashford huhut käyvät järkeen siinäkin mielessä, että Sahinin hiekka tiimalasissa alkaa käydä vähiin ja Dortmund silmäilee Sahinin korvaajaksi Ten Hagia, jonka alaisuudessa Rashford loisti parhaimmillaan loistavasti. Ten Hag oli ollut toissa perjantaina jopa Dortmundissa paikan päällä katsomassa Leverkusen-matsia ja Ten Hag tuntee toki Dorressa johdon neuvonantajana toimivan Matthias Sammerin Bayern-ajoiltaan, joten kytkytkin ovat olemassa.

Toki en oikein tiedä, onko Ten Hagkaan se 'oikea' valmentajavalinta Dortmundille, jos tavoite on nousta tulevaisuudessa haastamaan Bayern ja nostaa seuran kunnianhimo ja ambitiot resurssien edellyttämälle huipputasolle. Kaikkein järkevin, paras ja uskottavin ratkaisu olisi Plettenberginkin mainitsema Seb Hoeness. Mutta se, että ehtiikö Dortmundin köykäinen urheilujohto onnettoman Kehlin johdolla reagoida, ennen kuin Leverkusen ja Rolfes ehtivät varmistaa Hoenessin Alonson korvaajaksi, onkin kokonaan toinen juttu. Kultainen sauma olisi nyt olemassa aloittaa puhtaalta pöydältä se nousu ja rebuild taas 'isoksi' seuraksi tekemällä ainakin paras mahdollinen valmentajanimitys tämän uuden strategian veturiksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro
Siitä miten sopii Arsenalin/Artetan pelityyliin voidaan aina kiistellä ja miettiä, mutta olisihan tämä se kovin mahdollinen saatavissa oleva ysipaikan maalintekijä. Kesällä uskon tosin vasta liikkuvan.

Vaikka ehkä vielä toistaiseksi vähiten näyttöjä muihin suurinpiirtein saman kaliberin hyökkääjiin, joita edes etäisesti huhuttu (Gyökeres, Osimhen), niin olisi omakin suosikkini.
Nuorimpana ehkä suurin upside onnistuessaan.

Osimhen (vaikka unohdettas liksa) kanssa ajauduttas jossain vaiheessa kriisiin, mutta toki maalejakin vois syntyä roppakaupalla.
Gyökeres voisi olla lyhyellä jänteellä jopa kovin.

Luulen kyllä et hankinta, kuka onkaan, menee kesään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy