Tammikuun siirtoikkuna 2023

  • 132 689
  • 1 312

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joukkueen rosterissa alkaa olla kohta porukkaa sen verran paljon, että pelaajien rekisteröimisessä tulee haasteita. Vaikkakin, Valioliigan osalta siinä on enemmän varaa säätämiselle. Chämpppärin osalta menee vaikeammaksi.
Eiköhän Chelsean kannata huolehtia, että rekisteröinti onnistuu kotimaan cupeihin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toki itsekin olen pohdiskellut Chelsean strategiaa, mutta ehkä jokainen ammattilaisseura voisi silti keskittyä siihen omaan tekemiseen. Arsenal luuli, että pelaajalla oli tasan yksi vaihtoehto, johon halusi siirtyä ja laski sen varaan. Ketuiksi meni.

Toki vielä voi Arsenal kaapata diilin, kun vähän noita raportteja tulkitsen.

Samaa mieltä. Tässähän se taas nähdään, että pelaaja voi flirttailla vaikka miten paljon seuraan x ja siltikin laittaa nimensä seuran y tarjoamaan sopimukseen. Noh odotellaan nyt vielä mikä on lopputulema. Itse asiassa veikkaan, että tämän keissin viimeisintä käännettä ei olla vielä nähty.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Chelsean IG:n perusteella homma on paketissa.

edit: ja Twitterin
Hyvin vanheni mun editointi, että Arsenal saattaa vielä kaapata. No, opetus Arsenalillekin. Ei ruveta heittämään yläfemmoja ja tuulettelemaan, kun kisa on vielä kesken. Näitä on nähty ennenkin.
 
Onko muuten @Proffa_20 tai joku muu kartalla tuosta Noni Maduekesta, josta Chelsea valmistelee joidenkin huhujen mukaan tarjousta? Millainen pelaaja on kyseessä? Minun tietoni rajoittuvat siihen, että hän on 20-vuotias britti, joka pelaa PSV:ssä hyökkäyksen rooleissa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saattaa Chelsean lapussa olla vähän enemmän liksaakin kuin se huhuttu Arsenalin £37 000 per viikko.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Saattaa Chelsean lapussa olla vähän enemmän liksaakin kuin se huhuttu Arsenalin £37 000 per viikko.
Järkikin sanoo, että tämä huhu nyt ei paikkaansa pidä. Ihan hyvä, että menee nyt 100 miljoonalla Chelseaan. On kuitenkin pelannut kovaa Ukrainan paikallista sarjaa, joten tuleva supertähti lienee hinnasta päätellen. Arsenalin katseet muualle. Joukkuetta on kuitenkin pakko vahvistaa, jottei hyvä alkukausi valu hukkaan, ja Sakat ja Martinellit rupea katselemaan muita vaihtoehtoja jatkosopimusten sijaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko muuten @Proffa_20 tai joku muu kartalla tuosta Noni Maduekesta, josta Chelsea valmistelee joidenkin huhujen mukaan tarjousta? Millainen pelaaja on kyseessä? Minun tietoni rajoittuvat siihen, että hän on 20-vuotias britti, joka pelaa PSV:ssä hyökkäyksen rooleissa.

Suht loukkaantumisherkkä tehoton pörrääjä. Sopis hyvin porukkaan siis
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Onko muuten @Proffa_20 tai joku muu kartalla tuosta Noni Maduekesta, josta Chelsea valmistelee joidenkin huhujen mukaan tarjousta? Millainen pelaaja on kyseessä? Minun tietoni rajoittuvat siihen, että hän on 20-vuotias britti, joka pelaa PSV:ssä hyökkäyksen rooleissa.
@mikko600 aika hyvin kiteytti tuossa ylempänä. Ihan kiva kikkailemaan ja haastamaan sekä tuomaan "energiaa" ja "sähäkkyyttä" muun joukkueen pelaamiseen, mutta siinäpä se. Siis kun kaveri ei ole pystynyt oikein edes Eredivisiessa muuhun kuin tuohon energiapelaamiseen iolman tuloksentekoa, niin nyt pitäisi Valioliigassa ollu joku ratkaisija... Ei ole itseeni tehnyt oikein koskaan vaikutusta ja ei ole edes Eredivisiessa ollut mikään ylikylän ukko (päinvastoin jopa aika ailahteleva rivimies) ja nyt pitäisi ottaa sitten steppi Valioliigaan ja Chelsean tasoiseen joukkueeseen ja isompaa roolia...skeptinen olen tämän suhteen ja isosti. Toki, jos idea on vain tuoda sitä "energiaa" penkiltä ja leveyttä - jo ennaltaan laajaan ja samasta puusta veistettyyn hyökkäykseen - niin siinä tapauksessa ehkä jopa ihan jees.

Enkä edes ymmärrä, että mitä tällä Madueken hankinnalla halutaan saavuttaa? Chelsean jengissä on jo pilvin pimein hyökkääjiä ja nyt halutaan tuoda ihan samanmoinen hernepyssytason kaliiberia oleva tuhnu pörräämään sinne havertzien, felixien, pulisicien sun muiden seuraksi. Voi luoja, kun Chelsea jättäisi nämä tusinakaverit ostamatta ja ostaisi kolmen tusinakaverin sijasta, vaikka yhden kovan luokan laatukaverin avaukseen avainpelaajaksi. Toki, jos rahaa on...Potentiaalia Maduekessa toki on, mutta Eredivisessa sitä ei olla nähty tai lunastettu vielä ja Valioliigan pelillinen vaade ja kamppailupelin vaade ovat sitä luokkaa, että nallipyssyksi veikkaan jäävän. Itse asiassa olen jopa vähän epäileväinen, että riittääkö taso kovassa Valioliigassa edes tuohon mainittuun vaihtopenkin "energiapelaajan" rooliin?

Huhuttu 45 milliä on Maduekesta kyllä sellainen summa, että huh...enpä kyllä syytä PSV:tä jos haluavat Madueken tuolla summalla myydä, vaikka eivät korvaajaa löytäisikään. Nuori kaveri toki, joten ehkä tässä on sellainen vähän pidemmän projektipelaajan aihio, haaveet siitä, jos nyt liittyisi jengiin, että pystyisi auttamaan joukkuetta tässä ja nyt, ovat aika utopistisia mielestäni.
 
Huhuttu 45 milliä on Maduekesta on sellainen summa, että huh...enpä kyllä syytä PSV:tä jos haluavat Madueken tuolla summalla myydä, vaikka eivät korvaajaa löytäisikään.

Tämänpä vuoksi lähdin kyselemäänkin. PSV pyytää samaa mitä Gakposta heille maksettiin. En käsitä. Tai siis pyytää saa, mutta en käsitä jos joku idiootti tuon summan maksaa tuon ansiokkaan kuvauksesi jälkeen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chelsea laittanut hyvät hulinat pelaaja- ja valmentajakuvioissa tällä kaudella.

Kentälläkin kulkee. Aikamoista ja toivottavasti hommat vähän rauhoittuvat ja asettuvat vai onko kohta Potter jo vaihdettu uuteen ja seuraava puoli miljardia odottaa kuluttamistaan ensi kesän pelaajahankintoihin.

Siinä Potter ihmettelee ja miettii savuavissa raunioissaan kun Brighton onkin europeleissä ja siellä kaikki kukoistaa. No, saa nähdä ja pitkä loppukausi on edessä vielä.
 
Aikamoista ja toivottavasti hommat vähän rauhoittuvat ja asettuvat vai onko kohta Potter jo vaihdettu uuteen ja seuraava puoli miljardia odottaa kuluttamistaan ensi kesän pelaajahankintoihin.

Voisi kuvitella, että kun lyhyen ajan sisään vaihtuu omistus, valmennus ja muut johtohenkilöt, niin myös pelaajistoa myllätään isolla kädellä uusiksi. Juuri niin tässä näyttää käyvän. En usko, että kesällä menee toista puolikasta miljardia, mutta siirtoja varmasti tulee. Ja mahdollisesti vielä tammikuussakin.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Siinä Potter ihmettelee ja miettii savuavissa raunioissaan kun Brighton onkin europeleissä ja siellä kaikki kukoistaa. No, saa nähdä ja pitkä loppukausi on edessä vielä.
Mulla on vähän sellanen mielikuva, että tää boldattu kohta pitää paikkaansa noin ihan muutenkin. Tuskin Potter on näitä kaikkia pelaajia halunnut, vaan hankintoja tehdään ihan hankinnan ilosta (ja muille vittuillakseen).
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mä luulin että nämä Mudryk Chelseaan jutut oli jotain vitsiä mutta ei…

Kertokaahan viisaammat miten tässä ei tule FFP vastaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös