Onko muuten
@Proffa_20 tai joku muu kartalla tuosta Noni Maduekesta, josta Chelsea valmistelee joidenkin huhujen mukaan tarjousta? Millainen pelaaja on kyseessä? Minun tietoni rajoittuvat siihen, että hän on 20-vuotias britti, joka pelaa PSV:ssä hyökkäyksen rooleissa.
@mikko600 aika hyvin kiteytti tuossa ylempänä. Ihan kiva kikkailemaan ja haastamaan sekä tuomaan "energiaa" ja "sähäkkyyttä" muun joukkueen pelaamiseen, mutta siinäpä se. Siis kun kaveri ei ole pystynyt oikein edes Eredivisiessa muuhun kuin tuohon energiapelaamiseen iolman tuloksentekoa, niin nyt pitäisi Valioliigassa ollu joku ratkaisija... Ei ole itseeni tehnyt oikein koskaan vaikutusta ja ei ole edes Eredivisiessa ollut mikään ylikylän ukko (päinvastoin jopa aika ailahteleva rivimies) ja nyt pitäisi ottaa sitten steppi Valioliigaan ja Chelsean tasoiseen joukkueeseen ja isompaa roolia...skeptinen olen tämän suhteen ja isosti. Toki, jos idea on vain tuoda sitä "energiaa" penkiltä ja leveyttä - jo ennaltaan laajaan ja samasta puusta veistettyyn hyökkäykseen - niin siinä tapauksessa ehkä jopa ihan jees.
Enkä edes ymmärrä, että mitä tällä Madueken hankinnalla halutaan saavuttaa? Chelsean jengissä on jo pilvin pimein hyökkääjiä ja nyt halutaan tuoda ihan samanmoinen hernepyssytason kaliiberia oleva tuhnu pörräämään sinne havertzien, felixien, pulisicien sun muiden seuraksi. Voi luoja, kun Chelsea jättäisi nämä tusinakaverit ostamatta ja ostaisi kolmen tusinakaverin sijasta, vaikka yhden kovan luokan laatukaverin avaukseen avainpelaajaksi. Toki, jos rahaa on...Potentiaalia Maduekessa toki on, mutta Eredivisessa sitä ei olla nähty tai lunastettu vielä ja Valioliigan pelillinen vaade ja kamppailupelin vaade ovat sitä luokkaa, että nallipyssyksi veikkaan jäävän. Itse asiassa olen jopa vähän epäileväinen, että riittääkö taso kovassa Valioliigassa edes tuohon mainittuun vaihtopenkin "energiapelaajan" rooliin?
Huhuttu 45 milliä on Maduekesta kyllä sellainen summa, että huh...enpä kyllä syytä PSV:tä jos haluavat Madueken tuolla summalla myydä, vaikka eivät korvaajaa löytäisikään. Nuori kaveri toki, joten ehkä tässä on sellainen vähän pidemmän projektipelaajan aihio, haaveet siitä, jos nyt liittyisi jengiin, että pystyisi auttamaan joukkuetta tässä ja nyt, ovat aika utopistisia mielestäni.